"You honestly never know what's coming..."
*Peter*
Caleb arcát figyeltem, ahogyan a sápadt holdfény megvilágította. A Hold állását tekintve körülbelül éjfél lehetett, legalábbis Caleb biztosan ezt mondta volna, ha ébren lett volna. De aludt.
Egy szobába osztottak be, miután a Barátságosak befogadtak minket.
Persze, mert miért ne raktak volna össze épp a Szerencsétlen bátyjával? Az emberek mintha tudnák, mennyire utáljuk egymást és direkt keresztbe akarnának tenni nekem...
De az igazat megvallva, még nem találtam Calebben semmi olyat, ami miatt Trishez hasonlóan utálnám. Úgy értem... segített felállni miután Tris meglőtt, ellátta a sebemet és bár rohadt idegesítő amikor olyan tudományosan beszél mindenről, mégis élvezem a társaságát. Igaz, körülbelül egy napja ha ismerjük egymást, de teljesen más mint az irritáló húga. Azt nem mondanám, hogy legjobb barátok lennénk, de egész jól megvagyunk.
Hirtelen felriadt álmából és zihálva ült fel az ágyában.
- Prior! - szólítottam meg.
Rám nézett.
- Csak egy rémálom - suttogta, majd visszafeküdt az ágyba és a fal felé fordult az arcával.
Van egy olyan érzésem, hogy bár egész sokat beszélgetünk, mégis tart tőlem. Biztosan a Szerencsétlen mindent elmesélt rólam, amit tettem. Nem mintha ez különösebben érdekelne, csak szerettem volna tiszta lappal kezdeni valakinél, még ha az a legnagyobb ellenségem testvére is.
Végül úgy döntöttem, én is beadom a csendespihenőt, így lehúnytam a szemeimet.
Sziasztok! Igen, itt egy újabb Beavatott fanfiction próbálkozásom, de ezt most végig fogom írni .:) Az a helyzet, hogy nagyon-nagyon megszerettem a Cater párost és úgy éreztem, írnom kell egy történetet velük. Egyrészt, mert szerintem hihetetlenül összeillenének és ennek a párosításnak igenis rengeteg mondanivalója van, teljesen más szemszögből is megismerhetné az olvasóközönség őket, másrészt pedig nem láttam még ezzel a párosítással magyar fanfictiont és lehet, hogy rajtam kívül más is szereti őket, így gondoltam belevágok, hogy ők is olvashassák. Harmadrészt, köszönöm az ötletet Soph_IArt-nak, mert anno még ő vetette fel nekem az ötletet, hogy megírhatnék ezzel a párossal egy történetet.Meg persze mindenki másnak is, aki támogatta az ötletet, így most ebbe is belevágok(és hidegen hagy, mennyi történetem van így is kiposztolva, nem tudom megállni hogy ne írjam ezt is xD). Körülbelül 12 részes lesz és minden vasárnap jön majd egy rész. Remélem, tetszeni fog!:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In love with a Stiff [Divergent fanfiction-hun] //befejezett//
Hayran KurguEz egy "Beavatott" fanfiction, Caleb Prior/Peter Hayes párosítással.:)