"Şaka yapmıyorsun değil mi?" Yüzü buruşmuş, gözleri olabildiğince boş bakışlarını sunuyordu Seungkwan'a."Sence şaka yapar bir halim mi var?" Gözlerini devirip kollarını bağladı. Canı sıkkındı ve arkadaşı hiç yardımcı olmuyordu.
"Demek o Seungcheol bizim kıçlı Seungcheol..." Jihoon düşünceli bir şekilde çenesini kaşıyorken mırıldandı.
"Ee, ne yapacaksın?"
"Bilmiyorum ki, aslında üzgün hissediyorum ama beni ilgilendiren bir durum yok ortada."
"Sanırım şu taş çocuktan ayrılıp senin gibi birine bakması için dua etmeye başlamalısın. Tanrı beni sevse sana yardım ederdim arkadaşım, ama biliyorsun, Soon ile geçirdiğimiz gecelerden sora bunun mümkün olduğunu sanmıyorum."
"Hangi geceymiş o?" Gülümseyerek kolunu Jihoon'un omzuna atan Soonyoung sevgilisinin kızarmasına neden olurken ortada kıskançlıktan çatırdayan kişi ise tam olarak Seungkwan'dı.
"Önümde oynaşmayın bari." Gözlerini devirip onlarla ilgilenmiyormuş gibi görünmek adına telefonunu çıkardı.
pookwan:: hey
n'apıyorsunEh, en iyisi asscoups'a yazmaktı.
asscoups:: min'i okula bıraktım
şimdi otobüsteyim
çalıştığım kafeye gidiyorum"Oha! Buraya mı geldi yani?"
"Kim gelmiş buraya?" Gözleri yuvalarından fırlamış, şok olmuş ifadesiyle telefonun ekranına bakan Seungkwan'a ilgiyle sordu Jihoon. Bunun meraklı kişiliği ile kesinlikle bir ilgisi yoktu, arkadaşı için endişeliydi sadece.
"Sizin aranızda benim bilmediğim bir şey mi var?" Onların anlamlı bakışmalarını kıskanç ve kısık bakışlarıyla izleyen Soonyoung bir ritüeli daha yerine getirirken Mingyu çoktan yanlarında bitmişti bile. Kimse onu fark etmemişti.
"Neye şaşırdınız bu kadar? Soonyoung, iyi misin? Hey, n'oldu size?" Seungkwan ona nasıl baktığını bilmiyordu.
Sanıyordu ki biraz, çok az, kalbi kırılmıştı. Bir tutam da hayal kırıklığını barındırıyordu gözleri. Fakat bunların nedenini bir türlü çıkaramıyordu.
"Ah," Gözlerini kaçırdı. "Hiçbir şey, hiçbir şey olmadı."
♢♦︎
çok uzun zaman oldu biliyorum unutmamışsınızdır umarım :'
2seung sevin ltfn :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Lovin' || 2seung
Fanfictionasscoups:: merhaba pookwan itici oldu sanki neyse bu umurumda değil hehe nickin çok hoştu ve yazmadan duramadım ^-°