Final

227 27 5
                                    

"Aptal, kıç suratlı mal, maymun burunlu...." Jihoon her basamakta bir şey söylüyor, hıncını alamayıp bir de kafasını duvarlara vurmayı düşünüyordu. Evet bunu sadece düşünüyordu. Yani onun canı değerliydi, niye duvara vursundu ki canım? Hem de o koca kıçlı Soonyoung aptalı yüzünden. Hah.

"Bak görürsün seni bir daha eve alıyor muyum ben. Süründüreceğim seni, kapılarda yatacaksın." Bir türlü deliğe girmeyen anahtara da küfrettiğinde kapı Soonyoung tarafından açılmıştı.

Jihoon'un tüm o söylediklerini bir de onun suratına karşı kusması ve de birkaç nefret söylemiydi beklenen. Belki iki üç yumruk bile geçirebilirdi suratına.

Yani Soonyoung'un suratını görür görmez bağırarak ağlamaya başlaması tuhaftı.

"Seni bekledim ama gelmedin beni orada yalnız başıma bırakıp saatlerce beklettin üstelik gelmedin de senden nefret ediyorum!"

Soonyoung onun sakinleşmesini bekliyorken derin bir nefes aldı.

"Ama sana sürp-"

"Sus konuşma senden nefret ettiğimi söyledim." Jihoon sınırlarını zorladığını biliyordu. Ama bir şekilde mutsuzluğunu hissetmesini istiyordu.

"Tamam bence bu kadar yeter." Soonyoung ciddiyetle onun suratına bakmaya başladı. "Sana binlerce kez dinlemeyi öğrenmeni söylemedim mi?" Jihoon onun sözünü kestiği için kafasını koparmk istiyordu. Olanca trip atma hakkı da uçmuş gitmişti. Üstelik şu an saçma sapan bir utanç içindeydi.

"Söyledin..." Sessizce mırıldanıp kafasını eğdi ve gözlerini sildi.

"Şimdi dinleyecek misin?" Kafasını hızla sallayan Jihoon'a gülümseyen Soonyoung masanın üstüne bıraktığı biletleri aldı.

"Ee, bunların ne olduğunu sormayacak mısın?"

"Bilet olduklarını görebiliyorum ama..." Soonyoung'un bakışlarını farkedip saçma sapan konuşmayı kesti ve "Bunlar ne?" diye sordu.

"İspanya'ya gidiyoruz, seneye okulda sana kolaylık olacak." Birden biletleri onun elinden kapan Jihoon şaka olduğunu sansa da öyle değildi.

"Y-y-yani-"

"Evet evet, şimdi mutlusun değil mi?" Tereddütle sorduğunda, Jihoon sessizce küfredip onun boynuna atladı.

"Şaka mı yapıyorsun tabii ki mutluyum!"

"Tamam o zaman, ben de mutluyum."


Sonuna kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
2seung'u her zaman destekleyin lütfen!

 2seung'u her zaman destekleyin lütfen!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sweet Lovin' || 2seungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin