ghooney:: üzme kendinipookwan:: ah
tamamGözlerini devirdi ve ders notlarına kısa bir bakış attı. Çalışası falan yoktu fakat bir şekilde okulu bitirmesi gerekiyordu. Bunun da tek bir yolu vardı, çalışmak.
"Başım çatlıyor..." Şakaklarını ovalamaya başlamışken bildirim sesi tekrar odayı doldurdu.
asscoups:: aynı okulda olmanız beni mutlu ediyor
tekrar söylüyorum
seni merak ediyorum poo : )"Beni neden merak ediyor ki?" Kalbi ufaktan hızını arttırmışken ders notları çoktan çıkmıştı aklından.
pookwan:: merak edilecek bir tipim yok
Omuz silkti ve gözleri bir iki saniyeliğine aynayı buldu.
"Yani en azından..."
asscoups:: merak ettiğim tek şeyin tipin olduğunu mu sanıyorsun?
başta sana mesaj atmamın nedeni zaten kişiliğindi : ' )"Tanrım öleceğim!" Nefesini tuttuğu için yüzü kızarmışken bağırdı.
"Cidden öleceğim!"
ghooney:: bir sevgilisi olduğu seni hiç sevmeyeceği anlamına gelmez aptal
Yatağın bir köşesine fırlattığı telefonunu heyecanla eline alıp hayal kırıklığı ile tekrar bıraktığında mutluluğunun nasıl da bir balon gibi söndüğünü düşünüyor ve kendini yiyordu.
Jihoon'u es geçti ve Seungcheol'e yazmak için sohbet balonunu açtı.
pookwan:: belki de bir ara buluşmalıyız
asscoups:: sık sık min'i okula bırakacağım artık ; )
pookwan:: ah
muhakkak karşılaşırız o zaman
fakat min'i tanımıyorum"Hah, Min'miş!"
asscoups:: kim mingyu
hiç duymadın mı o,opookwan:: yoo
asscoups:: belki de üçümüz buluşuruz
seni onunla da tanıştırırımSon zamanlarda neden böyle duygusallaştığına kafa yormak kesinlikle sınıra gelmiş gözyaşlarına yardımcı olmuyordu.
"Ben sadece onun takipçisiyim." Burnunu çekti.
"Özel hayatına müdahale edemem." Ellerinin tersiyle gözlerini silip telefonunu eline aldı.
pookwan:: bu güzel olur
▽▽
bölümü kopyalamayı unutan bir adet yayınlayıcı(?)
düzenledikten sonra düzenlemeyi kopyalamayan bir yayınlayıcı(?)
hüzün yaşıyorum
2seung ve soonhoon sevin ('・_・')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Lovin' || 2seung
Fanfictionasscoups:: merhaba pookwan itici oldu sanki neyse bu umurumda değil hehe nickin çok hoştu ve yazmadan duramadım ^-°