"Jihoon," Soonyoung soğumuş kahvesini tamamen bırakıp kucağında yayılmış olan sevgilisine seslendi."Hım?"
"Benden bir şeyler sakladığını hissediyorum. Son günlerde Seungkwan'la daha da samimi gibisin." Jihoon onun yine kıskandığını düşünse de, Soonyoung'un kurdukları haince planları anladığı taktirde ne kadar çok utanacağını bir türlü aklından çıkaramıyordu.
"Şey," Yayılmaya bir son verip bedenini onun kucağından toparladı. Ortam birden gergin bir havaya bürünmüştü. Fakat bir gerçek vardı ki Jihoon Soonyoung ile baş başa kaldığında tamamen farklı birine dönüşüyordu. Çekingen, utangaç ve fazlasıyla saf...birine.
"Herhangi bir sorun varsa benimle paylaşabilirsin." Soonyoung yumuşak bir şekilde söyleyip elleriyle onun suratını kavradı. Jihoon yavaşça kızarıyordu.
"Ama söylersem bana kızacaksın." Sesi küçük bir çocuğunkiyle benzer bir hal aldığında Soonyoung doğru yolda olduğunu anlamıştı. Sevgilisi hiçbir zaman ondan bir şey saklayamazdı zaten.
"Sana kızmayacağım Jihoon." Ellerini onun suratından çekip saçlarını karıştırdı.
Jihoon kızarmaya devam ediyorken gözlerini Soonyoung hariç her yerde gezdiriyordu.
"Hadi ama bebeğim,"
"Şey..." Kısa bir an -bir saniye bile sürmemişti- gözleri birleşti fakat Jihoon tekrar kaçırdı bakışlarını.
"Seungkwan Mingyu'nun sevgilisini seviyor. Hani şu kıçlı- şey Seungcheol olan. Yani, hatırlıyorsundur kafeden. Mingyu da sanki Wonwoo'yla ilgileniyor gibi. Biz de, şey aslında sadece ben, düşündüm ki, Wonwoo ve Mingyu birbirleriyle çok yakışıyorlar. Seungkwan Seungcheol'ü daha fazla mutlu eder hem benim arkadaşım da sürekli depresyona girmez ve ben de onu mutlu edeceğim diye kendimi senden mahrum bırakmam. İşte son zamanlarda bunlarla uğraşıyordum lütfen bana kızma." Gözleri kapalı, tek nefeste konuşan Jihoon'a aynı boş ifadeyle bakmaya bir son verip güldü.
Daha sonra uzanıp onu öpmeye başladı.
"Demek kendini benden mahrum bırakmak istemedin." Jihoon daha da kızarmışken hızla kafasını aşağı yukarı salladı. Gözlerini açmıştı fakat alt dudağını ısırıyordu.
"Başkalarının işine bulaşmanı onaylamasam da bir kere burnunu sokmuşsun, elimden bir şey gelmez."
"Özür dilerim en başından anlatmalıydım." Soonyoung ona karşı gülümseyip kafasını iki yana salladı.
"Seungcheol'ün neden bu kadar tuhaf davrandığını şimdi anlıyorum..."
♢
yazarın ısrarlarına dayanamayıp milyon tane bölüm yayınladım
LoL
2seung ve soonhoon sevin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Lovin' || 2seung
Fanfictionasscoups:: merhaba pookwan itici oldu sanki neyse bu umurumda değil hehe nickin çok hoştu ve yazmadan duramadım ^-°