3.bölüm

183 58 55
                                    


( İnşallah ayağın takılır da düğün pastasını duvağınl devirirsin!))

Verda hakanın arabasında kitapçının önünde öylece duruyordu. hakan arabayı dırdurmuş verdanın sakinleşmesini istemişti. ordan onu nasıl buraya getirdi bilmyordu. verda cama başını yaslamıştı. kendini kötü hissediyordu.hakan ise daha kötü. kötü hafif kalırdı berbat hissediyordu

-en azından yalın aşk acısı çekerken onun yanında ona teselli vermek zorunda değilsin verda

toparlandı hakana baktı. yalını görmek onu mahvetmişti.. elini kalbine götürdü acısını hissediyordu.

-verda? iyimisin

telaşlanması saniyesini alıyordu hakanın.

-bana bak nefes alabiliyormusun

camı açmak için düğmeye basmaya yeltenmişti verdanın üzerinden. verda hakanı tutmuş engel olmak istemişti

-gerek yok hakan iyiyim.

Hakan yutkundu. ikinci kez verdanın eli eline değiyordu verdanın istediğiyle. elinin üzerindeki eli eğilip öptü..

-ben nefes aldığım sürece sende nefes al verda. benim nefesim bitmeden seninki btmesin olurmu..

verda hakana baktı. ona eski merhameti ogünden beri yoktu ama bugün sanki hakanı anlıyordu

-çünkü ben senin aldığın nefesle yaşıyorum

verda kapadı gözlerini. ikiside biliyordu ki verdanın kalbi zayıf kalmıştı. belki tekrar nakil yapılacaktı. yüksek bir ihtimal verdanın nefesi, hakanınkinden önce bitecekti..

**

-oydu değilmi Yalın?

-evet. yanındaki kimdi onun?

-ne bileyim ben. seni ilgilendiiyormu?

-ya Allah aşkına banane onda yasemin. alışverişimizi mahvetmesine izin verme. kaçıncı gelinlikçi seçelim artık

-o kız var ya sevgilim, yani hala seni seviyor olmasına gerçekten tahammülüm yok.

yalın güldü. klitesizliğin dibini yaşarlarken bir yandan da gelinliklere bakıyordu. bir kişi daha vardı ki onları dinleyen, dinledikçe çıldıran,esra.. esranın çalıştığı geinlikçiye gelen yalın ve yasemin verda hakkında konuşurlarken, esra ise ikisinede birşey yapmamak için zor duruyordu. konuştukları kimse değil arkadaşları verdaydı. üstelik müşteri olarak gelen çifte saldırdığı an kovulurdu.!

-ve o kız gerçekten aptalca seviyor!

Esra işte buna dayanamamıştı

-o kız var ya! seviyor! yalnızca seviyor!

esra onları farketmeyen yasemin ve yalına çemkirmişti.

-bana bak yasemin verda hakkında tek kötü kelimen daha olursa seni gelinliklerin içinde öldürürüm

Yasemin karşısındaki çemkirene baktı. yaka kartında adı yazan kızı zaten biliyordu

-en azından gelinlikler arasında ölmüş olurum değilmi esra işgören! senin arkadaşın ise bunları hayal ederken.

Esra hayretle bakıyordu. bir insan nasıl bu kadar kalitesiz olabiliyorlardı. ilişkilerini verdanın gözünü sokmak için ellerinden geleni yaoıyorlardıı. ve hiçbir zaman verdanın beklediği tek şyi yapmıyorlardı.!
saygı göstermiyorlardı!

-senin bu mutluluğun varya yasemin! boğazında kalır!

yasemin gülümsedi . yalın ise konuştu

-uzatma esra. senden de arkadaşındanda bıktım yıllardır.

esra gerçekten hayretle bakıyordu. verda bunca zaman sırf bu lafı duymamak için konuşmaya bile yeltenememişti. aralarında çok nadir konuşmala geçmiş, sevdiği hep bilinmişti ama verda hiç bir atak yapmamıştı. sırf gurursuz olmamak zorla sevginin olmayacağını bildiğinden ve yalını sıkmamak için. peki hakettiği bumuydu verdanın.

-yıllarca verdanın sevgisiyle hava atmay ıbildin ama yalın efendi!'verda yıllardır beni seviyor.' diye orda burda böbürlendin yalın! verda seni sevmekle yalnızca senin bi yerlerini kaldırdı. ben senin kadar şere..

-esra!

Esra patronlarının sesiyle irkldi.şimdi yanmıştı işte. kovulacaktı

-sahra sen müşterilerle ilgilen.
efendim çok özür dileriz siz lütfen alışverişinize devam edin sizinle sahra hanım ilgilenecek. Esra benimle gel!

Patron müşterilere karşı son derece güler yüzlüyken çalışanlara kök söktürüyordu. esra dudağını ısırdı. kovulursa kira kalırdı. herşey kalırdı.

Yaseminin işine böylesi gelmiyordu.

-hayır hayır. lütfen bırakın. bizimle esra hanım ilgilenecek. arkadaşının sevdiği adamın karısına gelinliği kendi elleriyle verecek!!

***

Esra bugünün gerginliğini iliklerine kadar hissediyordu. arkadaşı bunlar yüzünden ölüyordu ve esra kendi elleriyle gelinlik ölçülerini alıyordu. esra dayanamıyordu verda nasıl dayanacaktı..

-ay dur dur. dur çok kısa olur öyle.aşkım bak bakayım böyle yerlere sürünecek ama ayağımada takılmayacak. önü kısa olacak. nasıl oldu

-bok gibi!

Esra kendisi yanıtladı sessizce. eğer yalının yanındaki verda olsaydı güzelliği destan olacak bir gelin olacaktı. ama verda tüm umutlarını yitirmiş ölümü bekler olmuştu.

-bu şekil iyi. sonuçta gelinlik illaki sürünecek

-inşallah ayağın takılırda düğün pastasını duvağınla devirirsin!

-sen ne söyleniyorsun!

yasemine karşılık veremeyecek olması patronun göz hapsinde olmasından dı Esra'nın. Sustu esra.

-ha dur dur. aşkım çantamı versene

Yalın yaseminin çantasını vermişti. yasemin içinden çıkardığı davetiyeyi esranın önündeki kuşağa koymuştu.

-Seni öldürürüm yasemin!

-verdayı getirmek istermisin? en azından anlar ki artık yalın herşekilde bana ait. biz evleneceğiz ve mutlu olacağız

-unutma yasemin son sözü Allah söyleyecek. hiçbirşeyden emin olma!

Esranın çalan telefonu laflarını kesmişti.arayan hakandı

-efendim hakan

Esra sinirle açmıştı telefonu.

-Esra. Esra koş. Hasstahanedeyiz. Verda fenalaştı..

**

Eveet bölümü nasil buldunuz.
Arkadaslar okuma sayimiz cok iyi ama emeğe saygı icin votelerinizi de bekliyorum. Herseyden önemlisi yorumlarınız.

Geçen bölüm siyahdenizcigirll a armagandir

MuhammedKaya893MuhammedKaya893mtunc7-Alesia9-GurbetAytekin @

-ozlem-csr-

Ölürken Bile Hasretim Sana (#bulbeniİlkbahar2016)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin