Była tak piękna,jak wszyscy o niej mówili.Może nawet jeszcze piękniejsza.Zayn poprawił ostrość obiektywu,by skoncentrować go na jej twarzy.Obejrzała sie najpierw za siebie,a potem na prawo i na lewo,przez cały czas z niepokojem marszcząc brwi.Upewniwszy się,że nic nie zakłóca jej prywatności,powoli zdjęła długie,białe futro.
Pod spodem była zupełnie naga.
Zayn wstrzymał oddech.Aparat wyślizgną mu się z rąk i niewiele brakowało żeby go opuścił.Szybko pstrykał kolejne zdjęcia,gdy dziewczyna rozkoszowała się ciepłą wodą w wannie.
Miała przymknięte oczy i w miare jak ciepła kąpiel zdawała się przynosić efekt,jej rysy zmieniał leniwy uśmiech.Odskoczył czując się jak podglądacz.Ale na tym przecież polegał jego zawód :starał się uchwycić naturalne ludzkie zachowania i relacjonować bieżące wydarzenia.A Gigi Hadid była wydarzeniem.Jednak akurat to zlecenie budziło w nim niesmak bez względu na sumę,którą spodziwał się otrzymać i które rozpaczliwie potrzebował
Obróciła sie w wodzie ukazując piersi.Ciało Zayna reagowało na jej wdzięki tak jak zapałka reaguje na zetknięcie z płomieniem.Niespodziwanie poczuł twardość w swoich dżinsach i zmienił pozycje żeby zmniejszyć napięcie.Niedorzeczność.Pracował już z wieloma nagimi kobietami i zawsze patrzył na nie chłodnym okiem.
Gdy skończył zadzwonił do Joego by powiedziec co ma.Dzięki jego aktom szmatławce miały sie sprzedawać w milionowych nakładach.Najważniejsze by mu zapłacili a w tedy bedzie mógł stąd wyjechać i przestać kusić los.Następne zlecenie czekało go w Afryce i żeby znieść tam dokuczliwy upał,postanowił wypocząć w jakimś ośrodku narciarskim.
Ale gdy tylko wsiadł do autobusu na lotnisku obudził sie w nim inatynkt reportera.___________
Witam to moje pierwsze FF myśle że wam się spodoba :)
CZYTASZ
Bogata I Niegrzeczny |Z.M.
RandomSławni i bogaci są własnością publiczną. Reporterzy tropią ich wszędzie i ujawniają szczegóły prywatnego życia, nie zawsze prawdziwe. Zayn przeżył więc szok, gdy odkrył, jaką kobietą jest naprawdę ciesząca się złą sławą Gigi Hadid. Dziewczyna była p...