Prológ

2K 177 1
                                    

M07 je zvláštne stvorenie. Je to človek určený na pokusy. Od narodenia ho neučili nič, iba základné frázy ako: pozdrav, poďakovanie a poprosenie. Jedol stále rovnaké jedlo a pil iba čistú vodu. Rodičov nepoznal, ale volal sa Louis. Jeho nový majitelia mu dali špeciálny názov (M07)

Ďalší pokus bol ten, ktorý mal zistiť, či sa do človeka môžu vložiť nejaké zvieracie orgány. Opatrovateľka Louiho, slečna Freethova vedela, že to bude pre mladého chalana nebezpečné a nedovolila, aby sa to stalo. Preto sa postarala o to, aby Lou zmizol z toho strašného miesta a napísala odkaz pre záchrancu, lebo vedela, že sa nájde niekto, kto ho zachráni. Louis by sa totiž sám o seba nepostaral. Nevedel ako.

Takto sa začal život 26 ročného Harryho, ktorý si svoj život vďaka alkoholu pokazil. Stratil nielen svojich priateľov, ale dokonca aj rodinu. Zamestnal sa v pekárni a snaží sa napraviť všetky chyby. No stretol menovaného, spiaceho "pokusného králika" na ulici.

Bolo mu ho ľúto, tak ho vzal do náručia a zobral ho k sebe domov. Ako zareaguje mladučký na staršieho? Utečie? Bude sa báť? Zostane, alebo sa dokonca dokáže zamilovať?

Čo hovoríte na prológ? :) Budem rada za Votes a Komenty

Love you all

M07 | lsWhere stories live. Discover now