Enjoy xx
***
13:29
Už dve hodiny sedia obaja na gauči. Harry s rozcuchaným účesom, nejakým pyžamovým tričkom a boxerkami čumel do mobilu a hľadal ešte pár informácií o mieste, odkiaľ bol Lou. Pár fotiek maličký už videl, ale žiadne nespoznával.
Možno aj áno, ale nechcel to povedať. Tu mu je dobre, lepšie ako tam.
Chvíľku ešte trpezlivosť mal a rozhodol, že tomu venuje už len 5 minút. Potom musí rozhodnúť, čo s Louisom daľej. Bolo ho treba umyť konečne. Ten bol zakukaný do telky. Dávali nejakú rozprávku pre deti ako každý deň po hlavných správach. Čumel na to naozaj ako dieťa.
,,Čo toto, Louis? Poznávaš toto miesto?" drgol ho, aby mu ukázal obrázok na mobile, mysliac si, že ho počúva.
Na fotke v mobile bola malá miestnosť s dvoma stoličkami a menším stolom, asi jedáleň. Už si to podľa fotiek Harry vedel predstaviť, ako asi to tam funguje.
Telefón sa stihol zablokovať, kým sa Harry pozeral na zakukaného chlapca vedľa neho. Smial sa spolu s ním, ale pritom si všímal detaily jeho mimiky. Opakoval niektoré frázy a napodobňoval pohyby, ktoré boli v telke.
,,Louis?"
Pozrel sa na Harryho.
No on zabudol čo chcel povedať. Položil telefón na stolík a sadol si bližšie.
Louis sa mlčky pozeral a hlavou hodil na bok ofinu, ktorá mu v tej chvíli prekážala vo výhľade do dvoch smaragdov.
Harrymu ale stále vŕtalo v hlave, že také niečo na svete existuje. že existujú chlapci na pokusy. Zmieril sa s tým faktom a teda rozhodol sa, že mu pomôže.
Bol predsa tak rozkošný. Áno, veľmi rozkošný.
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair
Gets me overwhelmed
But when you smile at the ground
It ain't hard to tell
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh, that's what makes you beautiful((NIE! VEĎ TY MILUJEŠ NICKA, NEZAKUKAJ SA DO INÉHO!!!))
V jednom momente sa maličký dostal obkročmo na Harryho stehná.
Harry sa trhol od zľaknutia. No nestihol veľmi rozmýšľať, lebo malý začal:
,,M07 chce...''
,,Si Louis, povedz Lou-is.'' chcel Harry naučiť malého jeho meno, a tak artikuloval.
,,Le-wis'' skúsil povedať Lou.
Harry sa tomu zasmial a znova zopakoval jeho meno aby ho to naučil.
,,A ja som Harry...Ha-rry'' ukázal prstom na seba a potom zase na neho.
,,Ty..Harrey..Ja Loueh..''
Harry sa zamyslel a páčili sa mu prezývky, ktoré pred chvíľou povedal.
,,Tak budeš Loueh.'' zasmial sa Harry a počúval ešte chvíľu ako sa malý učí mená.
,,Loueh chce robiť s tým..'' prstom ukázal na farebnú škatuľu.
Louis tým že nebol na také farby zvyknutý, chcel ich spoznávať. To preto ho zaujalo práve to. Ale nevedel čo sa v nej ukrýva.
Harold sa nervózne zachechtal.
Hneď by mu škatuľu podal, keby netušil čo v nej je, ale on to vedel moc dobre. Bolo to niečo na hranie, no deti by sa s tým moc nezabavili.
Thanks for reading! ♥
Love you all ♥
YOU ARE READING
M07 | ls
FanfictionM07 je zvláštne stvorenie. Je to človek určený na pokusy. Od narodenia ho neučili nič, iba základné frázy ako: pozdrav, poďakovanie a poprosenie. Jedol stále rovnaké jedlo a pil iba čistú vodu. Rodičov nepoznal, ale volal sa Louis. Jeho nový majitel...