Enjoy xx
,,Povedz mi pravdu," pokračoval trochu zvýšeným hlasom a pohľadom pozeral po celom Louisovom tele, ktoré sa strachom začalo mierne klepať.
Pri tom malý rýchlo krútil hlavou v zápore, nie ako odpoveď, ale len nechcel, aby na neho kričal. Tvár mal v strachu. Bolo mu príjemnejšie to ticho. Mal rád miesto, kde nie je počuť nič. Tak, ako bol zvyknutý.
,,Prečo si to urobil?" priblížil sa k malému mysliac si, že to len všetko predstiera.
,,M07 sa báť," vykoktal do šepotu a skryl si tvár do rúk, ktoré sa klepali.
,,Veď noták, ak nemáš kde bývať alebo potrebuješ peniaze tak to proste povedz. Nemám rád klamstvá," trochu sa ukľudnil, lebo videl Louisov strach.
Malý potichu fňukal a začal myslieť na všetky tie spomienky, kedy na ňom robili všelijaké pokusy a bál sa, že toto je ďalší. Čo ak toto všetko znamenalo ďalšiu bolesť , alebo ďalšie lieky a injekcie? Pamätal si totiž na všetky tie hrozné veci , ktoré mu spôsobovali hrôzu.
Chcel Harrymu porozumieť aspoň jedno slovo, ale robilo mu to problém. Slečna Freethová sa snažila hovoriť pomaly a zrozumiteľne, ale Harry proste hovoril slová tak, ako vždy. Rýchlo a ani poriadne neartikuloval. Takže aj keby sa akokoľvek snažil zamýšľať sa nad slovami, nerozumel by mu.
Odkryl si svoje ruky z tváre a pozrel sa na neho opatrným pohľadom. Starší čakal na odpoveď. No keď sa Lou nepobral k slovu, Harry pokrútil hlavou a odišiel do kuchyne robiť večeru pre Nicka.
Ako vždy...
***
Louis sedel s nohami pri tele na linke a pozeral sa na Harryho, ktorý práve ukladal všetok špinavý riad. Mal položenú hlavu na kolenách a pomaly zaspával. Nebolo ešte neskoro, ale maličký nebol zvyknutý byť dlho hore. Však jeho deň pozostával len zo spánku a jedenia...keď sa nepočítajú tie pokusy.
Kým si to Harry všimol, Louis už spinkal. Zistil to, keď počul hlasné dýchanie za sebou.
Podišiel blízko k nemu. Rozhodoval sa či ho zobudí, ale nakoniec ho zobral do náručia a šiel s ním pomaličky do spálne. Zase ten blbý inštinkt, že má každému pomáhať...
Položil ho na posteľ a nechal ho zatiaľ tam, pretože mu niečo napadlo. Vzal si svoj rozbitý telefón. Pripojil sa na WiFi od susedov a do vyhľadávača skúsil zadať niekoľko fráz, ktoré by mohli nájsť miesto, odkiaľ pochádza.
Aj keď si Harry myslel, že Louis nehovorí pravdu, chcel vedieť ako to je.
Po párminútovom hľadaní, našiel niekoľko takých spoločností. Prečítal si o tom niečo. Nikdy o takom niečom nepočul. Rozhodol sa, že ráno mu ukáže nejaké fotky, ktoré tam našiel.
Večera, ktorú tvorili 2 rozbité vajíčka na tanieri, výborne ochutené, voňala celý večer aj vtedy, keď Styles vyšiel zo sprchy a išiel zhasnúť všetky izby. Čo ak sa dnes vráti a Harry mu bude musieť vysvetľovať toho chlapca? Musel si premyslieť, čo Nickovi povie...
Vošiel do spálne. Maličký ležal stále rovnako, až na ponožky, ktoré na nohách nemal. Bol stále v tom špinavom prádle. Harry zhasol napokon aj v spálni, aby mohol ísť spať.
...nenechávajte v noci zhasnuté! Môže sa stať, že sa nebudem ovládať.
Thanks for reading! ♥
Love you all ♥
YOU ARE READING
M07 | ls
FanfictionM07 je zvláštne stvorenie. Je to človek určený na pokusy. Od narodenia ho neučili nič, iba základné frázy ako: pozdrav, poďakovanie a poprosenie. Jedol stále rovnaké jedlo a pil iba čistú vodu. Rodičov nepoznal, ale volal sa Louis. Jeho nový majitel...