Enjoy xx
,,M07 sa báť!"
,,M07?" dvihol obočie kučeravý.
,,Ja M07." pri rozprávaní ukazoval prstom na seba, keby mu Harry náhodou nerozumel.Louis nepoznal svoje pravé meno, ale mal ho napísané na pravom zápästí, spolu s pomenovaním: "M07". Nevedel čítať, tak to nemohol tušiť. Pár krát ho opatrovateľka oslovila jeho menom, načo bola okamžite upozornená.
Styles to prečítal z jeho ruky, keď ju chlapec pootočil.
Harry nepochopil správanie toho divného človeka. Ako prvé si myslel, že je psychicky chorý. To by sedelo, no ešte mu napadlo, že by toho malého niekto schválne podstrčil na ulicu, aby lákal ľudí do nejakého domu, a tam by ich predali na orgány. Túto myšlienku ale nechal tak, nech sa neznepokojuje.
,,Louis? Si Louis?" pokojným tónom hlasu povedal Harry.
On sa iba zamyslel. Znelo mu totiž pomenovanie povedomé.,,Koľko máš rokov?" Hazz vyskúšal niečo zistiť, keď nepočul odpoveď.
Nepochopil otázke, lebo Harry hovoril rýchlo. A aj keby rozumel, netušil odpoveď. Vyzeral na 16-17 podľa Harryho. Možno tie jemné fúzy ho robili starším.
Nahodil nechápavý pohľad, ktorým si vyslúžil úsmev od vyššieho. Pretože Louis pri tom bol strašne rozkošný.
Harry zistil, že mu teda asi nerozumie, preto sa snažil vytiahnuť papier, ktorý trčal z jeho zadného vrecka. Možno tam niečo o ňom zistí. Teda ak to nie je pasca.
Louis si spomenul na slová ženy: "Ak budeš mať problém, ukáž to niekomu, koho sa nebudeš báť. " Louis slovám porozumel len polovične, takže papier by podal hocikomu inému.
Bolo šťastie, že to nebol niekto horší. Harry bol pre neho ako anjel. Nikdy by mu neublížil. Takže to bolo šťastie. No Lou to nevedel. Netušil čo sa s ním deje.
Louis nemal ani potuchy, čo je tam napísané. Keď uzrel približujúcu sa ruku s prsteňmi, zľakol sa a pomaličky sa posúval ďalej od neho. Možno ho trochu fascinovali železné veci na jeho ruke, ale nevenoval tomu pozornosť.
,,Neboj sa.." pokojným a príjemným hlasom riekol záchranca.
Upokojilo ho to, no len trošku, ak vybral biely pokrčený papier z vrecka teplákov a podal ho Harrymu s vystrašeným pohľadom. Hneď potom sa schúlil do klbka ako to robieval. Harry zatiaľ prečítal šikmé písmo na papieri:
Volám sa Louis. Nemám rodinu, neviem čítať, písať, ani toho moc nenahovorím, pretože má to nenaučili. Slúžim na výskumy a pokusy zo strediska AVP. Ktokoľvek toto teraz číta, nekričte na mňa a nenechávajte v noci zhasnuté! Môže sa stať, že sa nebudem ovládať.
Thanks for reading! ♥
Love you all ♥
YOU ARE READING
M07 | ls
FanfictionM07 je zvláštne stvorenie. Je to človek určený na pokusy. Od narodenia ho neučili nič, iba základné frázy ako: pozdrav, poďakovanie a poprosenie. Jedol stále rovnaké jedlo a pil iba čistú vodu. Rodičov nepoznal, ale volal sa Louis. Jeho nový majitel...