Enjoy xx
Harry bol závislý na Nickovi a už dlho sa nepozrel na iného chalana, nemal na to dôvod. Nick bol dominantný a to sa Harrymu na jednej strane páčilo, ale to asi neobjavil tú svoju dominantnú stránku.
Nikdy nad tým, že by bol hore on nepremýšľal, no toto stvorenie...bol ako diabol, ktorý pokúša na hriech. Ako keby z neho hovorilo: Ahoj som Louis a mám úzku dierku, v ktorej túžim mať tvoj veľký penis.
Lepšie sa na neho pozrel, jeho telo bolo chudé a nevinné, chcel ho. Chcel celé jeho telo len pre seba, mal chuť pocítiť znovu rozkoš, ale obával sa. Veď predsa len...aj za takýto krátky čas si Louis Harryho obľúbil a Harry nemal v pláne ho nejako vystrašiť. Fakt si to nechcel pokaziť.
Chvíľu pozoroval chlapca pred sebou, ktorý kráčal s malým úsmevom k nemu. Starší sa posadil na stoličku a poklepal na svojom stehne, čo mladšieho prinútilo porozmýšľať, čo chce.
Keď bol Louis už celkom blízko , Harry neváhal a potiahol ho za ruku na svoje kolená. Pri spoločnosti Louisa sa Hazz cítil moc dobre, lebo Lou krásne vonial a mal nepoškodenú, jemnú detskú pokožku.
"Ešte" zamrmľal malý a usmial sa.
"Chcel by si počúvať hudbu?" položil otázku starší a myslel na úplne iné veci.Louis len ukázal na telefón a usmial sa. Harryho pery boli v zajatí zúbkov a jeho hlava zaplnená všelijakými zvrátenými myšlienkami.
Vzal teda telefón z maličkých ručičiek. Neprestával sledovať modré oči a položil nástroj na stôl. Louis očami zachytil, že Harry nič nezapol, tak sa zamračil. Chcel hudbu. Túžil to počuť znovu, a potom zase znovu. Ale Harry chcel len jedno.
Alebo skôr, jeho penis, ktorý každým pohnutím Louisa tvrdol viac a viac. Každou ďalšou predstavou mal na to stále väčšiu chuť. Možno by stačil len dotyk a Harry by explodoval.
"Lou?" usmial sa a pohladil mu tvár.
"Áno?" s opätovným úsmevom odvetil.
"Zapnem ti to, ale pôjdeme do postele, dobre?" povedal pomaly a už v hlave predbiehal.Chlapec len kývol a vzal si do ruky telefón. Zatiaľ Harry zobral Louisa na ruky ako princeznú a neodpustil si stlačenie jeho zadku, čo spôsobilo Louisove cuknutie a zachechtanie, lebo toto mal Louis spojené s hraním a myslel si, že urobil niečo správne, ako vtedy.
Zachytil sa teda lepšie. Dal si ruky okolo krku staršieho a o pár chvíľ bol položený na posteli. Hazz si vyzliekol tričko, ľahol si k nemu a pustil mu to, aby ho zabavil.
Keď hudba začala znieť, Lou sa usmieval od ucha k uchu a privrel si očká. Harry najskôr premýšľal, čo urobí.
Pritiahol si malé telo k sebe do objatia tak, aby na ňom Lou ležal a uchytil v ňom hneď zadoček. Louis prestal vnímať melódiu a vrátil sa do reality. Nebol až taký blbý..
Thanks for reading! ♥
Love you all ♥
YOU ARE READING
M07 | ls
FanfictionM07 je zvláštne stvorenie. Je to človek určený na pokusy. Od narodenia ho neučili nič, iba základné frázy ako: pozdrav, poďakovanie a poprosenie. Jedol stále rovnaké jedlo a pil iba čistú vodu. Rodičov nepoznal, ale volal sa Louis. Jeho nový majitel...