24.BÖLÜM PART 1

359 31 11
                                    

  MULTİMEDYA:Jenerik

BÖLÜM HASHTAG'İ (ETİKETİ):#Büyükkaçış

Duruşma salonunda hakimin sesi yükseliyordur.Hakim Leyla'nın durumunu tartışıyordur.Kızlar ise sıralarının gelmelerini bekliyorlardır.

Hakim;
-Karar verildi! Suçlu olarak nitelendirilen ve bir kaç kanıtında bunu desteklediği Leyla Dümen özel hayatı ihlal,cana kastetmek,Janset Taşkın ve Müge Sağsözü öldürmekten müebbete çarptırılmıştır.
Leyla;
-Ben sizin sağlayamadığınız adaleti sağladım be!

Jandarma Leyla'yı tutuklar ve salondan çıkarır.Sıra Müge'ni ikizi Buse ve Akasya'ya gelir.

Hakim;
-Siz ikinize gelince sizlerde Leyla Dümen'e yardım ve yataklıktan 25 yıl hapisle yargılanacaksınız.Götürün!

Jandarma Hakimin emriyle ikiliyi götürür.Sıra kızlara gelir.Beşi ayağa kalkar.

Hakim;


Hepiniz çok kötü günler yaşadınız ama emin olum ki bu daha başlangıç.Açelya Ademoğlu önümdeki görgü tanıklarının ifadelerine bakılırsa o gece Arabayı siz kullanıyormuşsunuz.Yani katil...birde öğretmenmişsiniz.Yazık gerçekten yazın.Yaz kızım Açelya Adem oğlu,Ahmet Özkul cinayetinden 26 yıl hüküm sürücektir.

Açelya'nın gözünden yaşlar süzülür.Kızlar bu karar karşısında birbirlerine bakarlar.

Hakim;

-Ebru Harmangil ,Aslı Metiner , Selin Güçlü ve Hande Atan önümdeki dosyaya göre daha önce suçsuz yere hapse girmişsini.Daha sonra hata olduğu anlaşılınca çıkmışsınız.Yani az çok içerinin nasıl bir yer olduğunu biliyorsunuzdur.Sizde cinayete yardım ve yataklıktan 5'er yıl hapis yatacaksınız.

Jandarma kızları salondan çıkarır.Hemen ardından Toprak ve Barış'da çıkar.Toprak öfkeden yumruğunu sıkar.Barış'ın ise gözleri dolmuştur.O sırada Güven veylerin yanına gelir ve destek olurmuşçasına elini Barış'ın sırtına koyar.Kızların aileleri ise gözleri yaşlı bir şekilde adliye binasını terk eder.

Güven;

-Toprak,Barış sakin olun biraz!

Toprak;

-Nasıl sakin olalım ya!

Güven;

-Ben veda etmeye geldim.

Barış;

-Nasıl yani?

Güven;

-Eee kızların soruşturması bitti bende Ankara'daki görevime geri dönüyorum.

Toprak;

-Herşey için sağol Güvem.

Barış;

-Kendine dikkat et.

Güven beylerin yanından ayrılmıştıe.Toprak ve Barış ise bir kafeye gelmişlerdir.

Toprak;

-Ben Selin'siz yapamam.Sende Hande'siz! Bir fikrim var.Kızlar ceza evine varmadan onları kaçırcaz.

Barış;

-Güven ne dediğinin farkında mısın? Hem bizim buna gücümüz yetmez.

Toprak;

-Ama yetecek birini tanıyorum.

...

Gece olmuştur.Kızlar ceza evi aracıyla yoldadırlar.Arkalarındaysa dört kişilik bir polis ekibi vardır.Araç bir anda durur yolda kaza vardır.Bu yüzden orman yolunu kullanmaya karar verirler.Polis koruması ise arkadadır.Orman yolunda yerde birisi hareketsizce yatıyordur.Polis koruması yerde yatan adamı kontrol etmek için durur.Polislerden bir tanesi arabadan iner ve yerde yatan adamın yanına gelir.Ardından silahlı beş kişi polisleri rehin alır.O sırada ceza evi aracını süren jandarma yanındaki meslektaşıyla konuşuyordur.

Jandarma 1;

-Polis koruması nerede?

Jandarma 2;

-Bilmem telsizden haberde vermediler.Bir terslik var sanki.

Bu sırada arabanın önünü iki araç keser.Jandarmalar aşağıya iner tam silahlarını çıkaracakken arkadan gelen bir adam elektroşok cihazı ile iki jandarmayı etkisiz hale getirir.Arka tarafta kızlarla duran üç jandarma sesleri duyar ve aşağıya iner.Adamlar onları da etkisiz hale getirir.Kızlar ne olduğuna anlam vermeye çalışırken adamlar onları aşağıya indirir ve bir araca sokar.Araçta Toprak ve Barış varıdır.

Selin;

-Toprak!

Toprak;

-Beni özledin mi?

Hande;

-Siz ne yaptınız? Bu yaptığınız...

Barış;

-Evet bu yaptığımız bir suç ama biz sizsiz yapamayız.

Aslı;

-Bu yaptığınızdan dolayı müebbet yiyebiliriz.

Barış;

-Eğer inmek isteyen varsa şimdi insin.Bir kaç saat sonra sabah olucak.


PART 1 SONU

Tatlı Küçük Yalancılar:KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin