BÖLÜM ETİKETİ:#Finaledoğru
Selin ve Toprak'ın yakalanması işleri dahada zora sokmuştur.Gençlerin artık saklanacak yerleri kalmamıştır.Açlıktan kıvranıyorlardır.
Aslı:Kaçmayı bile beceremedik.Bence teslim olalım.
Hande:Hayır ya! Ben bir daha o dört duvar arasına girmem.
Ebru:Şimdi ne yapacağız?
Barış:Önce yiyecek birşeyler bulalım.
Aslı:Paramız yok ki!
Barış:O da doğru.
...
Selin ve Toprak emniyettedir.Komiser Deniz ilk olarak Selin'in ifadesini almak ister.Deniz:Bak Selin seninle açık konuşacağım.Bende sizin masum olduğunuzu kanıtlayacak birkaç delil var.Ama arkadaşların kaçarak suçlu durumuna düşüyor.Bana yerlerini söylemen gerek.
Selin:Biz o çocuğum ölümüne ortak olduk be!sen ne suçsuzluğundan bahsediyorsun.
Deniz:O gün o çocuğu ne siz nede Açelya öldürdü.O çocukla annesi yoldan geçen arabaların önüne atlayıp kaza süsü veriyor.Sonrada şoförlerden para koparıyor.Ama sizler yardım için dursaydınız belki de bunu bir oyun olduğunu anlardınız.
Selin:Ama hastanede öldü dediler.
Deniz:Sizden hemen sonra gelen araç çocuğa gerçekten çarpmış.Tabi A'da yani Leyla bu çocuğu sizin öldürdüğünüzü düşünmüş.Bu yüzdende sizinle uğraşıyor.
Selin:Kamera görüntüleri...
Deniz:Birisi kamera görüntülerini silmiş.Bu yüzden siz çarpmış gibi olmuş.Ama kayıtların orjinalleri bende.Yani arkadaşlarının yerini söylesen iyi edersin.
Selin:Sana güvenebileceğimi nereden bileceğim?
Deniz:Ya kızım ben burada yarım saattir boşa mı dil döküyorum?suçsuzsunuz işte nokta.
Selin:Bilmiyorum nerede olduklarını!
...
Yüzü maskeli biri bir kapıyı zorluyordur.Çok geçmeden kapının kilidini açar ve eve girer.Ev zifiri karalıktır.Cebinden çıkardığı feneri yakar ve istediği şeyi bulmak için aramaya başlar.Aniden evin içerisinde bir telefon sesi duyulur.Yüzü maskeli kişi telefona cevap verir.
Yüzü maskeli kişi:Alo eve girdim.
Güven:Güzel hemen hemen kayıtların bulunduğu cd'yi al ve çık o evden.Yakalanırsan ikimizde hapsi boylarız anladın mı?
Yüzü maskeli kişi:Şuan yaptığım ne kadar tehlikeli biliyormusun sen! Burası polisin evi be! Yakalanırsak ...
Güven:Eee kes be! Öldürmeseydin çocuğu o zaman.Bana bak eldiven giydin mi?
Yüzü maskeli kişi:Ne eldiveni?
Güven:Ulan salak parmak izi diye bir şey var aptal.Hemen temizle dokunduğun yerleri.Vakit yok CD'yi buldum.
...
Akşam olmuştur.Deniz evinin kapısından içeri girer girme şoka girer.Her yer dağılmıştır.Deniz belindeki silahını kılıfından çıkarır ve tek tek evin odalarını arar.Deniz'in aklına bir anda kamera görüntülerinin bulunda CD gelir.Ancak ortada yoktur.
Deniz:Kahretsin ya!
...
Kızlar ve Barış'ın başka çareleri kalmamıştır.Teslim olmak için emniyete varmışlardır.Deniz'in evinde meslektaşları inceleme yapıyordur.Olay yeri inceleme ekibinden biri seslenir.
OLAY YERİ İNCELEME:Komiserim burada parmak izi kalıntıları var.
Deniz:Hemen laboratuara götürün.
-3 GÜN SONRA-
Laborotuvardan sonuçlar çıkmıştır.Parmak izi Eren' e aittir.Eren yakalanır.Deniz ifadesini alıyordur.
Deniz:Öt bakalım Eren User! Gerçi ben CD'yi buldum.O masum çocuğu sen öldürdün.
Erren:Evet ama istemeden ldu.O gece Leyla ile olan birlikteliğimizden bir çocuğum olacağını öğrendim.Biraz alkol aldım.Sonra aklıma bir fikir geldi.Benen önce gelen araç çarpmış gibi göstermeye çalıştım.Sonra kamera kayıtları geldi aklıma.Komiser Güven kamera kayıtlarını silmede bana yardım etti.Ama gerçekten o araçta Aslı'yla kardeşim Açelya'nın olduğunu bilmiyordum.Vicdanımdan dolayı kızları A'dan korumaya çalıştım.Aslı ile aramızda geçenler başta masumdu.Ona karşı hiçbirşey hissetmiyordum.Ama sonra...
deniz:Bu kadar yeterli.Kardeşin Akasya psikopat,sende katilsin tamda ideal ailesiniz.Daha fazla konuşmana gerek yok!
Eren cinayet ve emniyet yetkililerini yanıltmaktan 17 yıl hapisle yargılanacaktır.Güven ise yardım ve yaraklıktan 6 yıl yatacaktır.Ayrıca meslekten men edilmiştir.Kızlar artık huzura ermişlerdir.
Toprak:Sekin sencede beklettiğiniz şeyin zamanı gelmedi mi?
Selin:Bence geldi.
Hande:Evlilik demişken Barış bizde mi evlensek?!
Barış:Sen ciddi misin?
Aslı:Desenize çifte düğünümüz var!
Ebru:O zaman herkes düğünümüze davetli.
Açelya:Düğün alışverişi başlasın!BÖLÜM SONU
İLETİŞİM
facebook.com|tatlıküçükyalancılarwattpadSENERYO&JENERİK
Batuhan Özbay•Yazılan seneryoların final yapan dizinin yapım şirketi olan O3 Medya ile hiç bir bağlantısı bulunmaması ile birlikte tüm hakları gizlidir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Küçük Yalancılar:KAÇIŞ
FanficStar tv'nin sevilen dizisi ancak düşük reytingleri nedeniyle final yapan Tatlı Küçük Yalancılar hakkında bana gelen yoğun istek üzerine diziyi wattpad'de devam ettirmeye karar verdim.Hiç bir eksiklik hissetmemeniz açısından multimedia'da dizi için h...