WARNING 2X:GUYS.. CHAP NI ADE BYUN AND CHEESY SO.. YG MANE XMINAT OR BWAH UMUR..SY RASA 15/16+ DAH BLEH BACA KOT.. JUST SCROLL JER OK?YG BWAH UMUR NGAN X MINAT TU.. AUTHOR BUAT NI SBB ADE YG PM AUTHOR SURUH TULIS STORY BYUN SKIT SO AUTHOR BUAT JE APE PERMINTAAN READERS.. SEKALI LAGI.. KALAU X MINAT AND BWAH UMOR JUST SCROLL.. ENJOY MEMBACA!😄😄😄DAEHYUN P.O.V
aku asyik mengeluh jer masa tengk tv ngan semua saeng aku kecuali himchan dan yongguk hyung kat ruang tamu.. aku x bleh nk fokus pon.. aku tengah fikir.. apa yg hyung termenungkan sampai aku yg ade suara highnote ni pon xdengar... hishh..."Hyung.. nape ni? Mengeluh jer.. "uppie tnye kat aku.. "entahla ko ni hyung.. ko nape? Mengeluh jer.. nk beranak eh? "youngjae pulak tnye sambil mengusik "ko ni aku cepuk baru tau..xde pape.."aku jwb selamba.. "dah tu nape hyung mengeluh je? "Zelo bertanya..
Belum sempat aku nk menjawab yongguk ngan himchan hyung pon turun melalui gelongsor auto tu dengan berpakaian segak..
"Woah! Hyung.. nak pergi mana tu? "Aku bertanya.. saeng2 ku hanya melihat dengan pandangan terkejut..
"Himchan hyung ngan hyung nk pergi kelab kita.. nak ikut x?"
"Nak!"kami menjawab serentak..
"Dah tu pergi tukar baju.. "himchan menjawab.. "singh..... "panggil yongguk hyung "ye tuan! "Singh menjawab mlm ni korang boleh berehat ngan kitorang kat kelab but you have to drive for us.." "betolke ni tuan?".. "yes.. kalau ada sesape nk balik pon biar diorang balik jenguk keluarga arasseo? " "ne! Gumawo tuan! Gumawo! ".. (diorang pakai macam dalam gambar tu.. )"Peliknya ko harini yongguk.. nape tiba2 je ni ko baik?"himchan bertanya pelik.. "ala ko ni.. sekali sekala biarla diorang nk rehat dan nk blik jenguk family.. diorang kan manusia jugak.. "yongguk menjawab tenang.. "emm msuk akal jugak.. ok.. "
Setelah selesai menukar baju.. kami pon pergi ke kelab dengan menaiki limousine..konco2 kami yg lain hanya ikut dari belakang..
Apabila sampai kat kelab.. kami pon masuk dengan bergaya.. semua konco2 kami yang bekerja disitu,tunduk hormat kepada kami.. xlupa jugak kepada pelanggan2 kami.. diorang semua bersorak dan memerhatikan kami..
sampai ade yg menjerit.. "alamak.. mereka dah sampaila kacaknya... yang dekat belakang tiger tu sape hah? Pakai suite putih topok hitam tu? yg pakai bnyak cincin tu? Kacakla dia.. mesti banyak duit.."seorang perempuan berbaju merah sendat dan tinggi itu bertanya.. "dia tu la daehyun.. adik ketiga tiger jess " seorang perempuan disebelahnya menyatakan siapa aku.. barangkali kawannya.. "aku ada idea.."dia tersenyum sinis.. ' dia baru kenal aku ke? 'Aku bertanya dlm hati.. kami pon terus msuk dlm bilik super V.I.P kami masing2..
Apabila aku masuk ke bilikku .. aku terkejut... "sss... sssiapa kau? " dia hanya mendiamkan diri..Ade seorang perempuan yg memakai lingerie merah sexy tengah berselimut di atas katilku.. aku tidak dpt melihat wajahnya dengan jelas kerana cahaya malap yg dipasang oleh perempuan itu...
Dia berjalan ke arahku sambil membuka tali lingerie di dadanya.. "appp.. apa.. kkko buat nni..berhentila? "Kata2 ku itu tidak diendahkan oleh perempuan itu...
Dia semakin menghampiriku.. kini dia berada didepanku.. dia memegang leherku.. aku mula menelan air liur.. aku cuba lihat dengan jelas mukanya.. ya.. dia perempuan tadi yg kawannya memanggil namanya sebagai jess..
Tiba2 dia menciumku..pada mulanya aku menolak tpi apabila tangannya mula bermain didepan seluarku.. aku tidak tahan dan terus membalas senyumannya dengan rakus...
Dia kemudiannya menolakku ke atas katil dan mencium ku lagi.. kemudian dia membuka butang bajuku dan mencium disitu sambil tangannya bermain di depan seluarku...
Aku mendesah kuat.. Dia terus mencium tubuhku hingga lah ke pinggangku... aku cuba menolak tpi dia kuat menahanku dengan menggosok depan seluarku..
Dia kemudiannya membuka zip seluarku dan mengeluarkan ereksiku.."ooh long + big baby.. "dia tersenyum.. aku menolaknya ketepi tpi dia tetap juga tidak melepaskan ereksiku malah semakin kuat dia menggosok dan itu membuatku mendesah kuat..
Apabila dia ingin menjilat ereksi ku.. tiba2 aku teringatkan yerim! 'Ye yerim!'aku pantas menolaknya.. itu membuatkan dia terdorong ke belakang dan jatuh dari katil.. aku segera mengezipkan semula seluarku.. tuhan.. apa aku buat ni! 'Gumawo yerim honey! '
"Aduii... kenapa ko tolak aku hah!"jess memarahiku... aku mula naik berang... perempuan ni memang nk kena.. "ko tu Kenapa!!! Macam mne ko bleh msuk kat sini hah!? Ko tau x aku sape dasar perempuan xguna! Berani ko goda dan gosok ereksi Aku!keluar ko! "Aku memarahi nya kembali jelas merah mukaku.. "ttt.. tapi.. " perempuan itu membuat muka simpati.. "rick!!"
Rick segera msuk ke bilikku.. "ye tuan! " dia kelihatan terkejut melihat perempuan itu.. "ko bawa pompuan stranger ni keluar dari sini! Jangan pernah bagi dia msuk lagi faham?! ".. "arasseo tuan!"rick pon mengheret perempuan itu keluar... "x.. x..jebalyo tuan.. jnganla mcm ni.. mianhye tuan.. sy xsengaja nk goda tuan!... "dia meminta simpati.. "no! Get out! " rick pon membawa nya keluar dengan berpakaian lingerie...
Aku terus menutup pintu.. "haishh apala perempuan tu! "Aku meraup mukaku kasar.. dan aku lempar lampu di tepi dinding itu ke pintu... "arghh!"... aku pon berbaring.. "tiba2 aku terfikir yerim tadi.."aku tersenyum... gumawo yerim honey...
Bersambung.....
Mcm mne? Geram kan ngan pompuan tu sesedap taik idung dia je nk sentuh dae kan?! Dae fans cepat pergi bakar rumah pompuan tu...
Please vote and comment..
~Nini ~
YOU ARE READING
My Husband Is A Gangster
ActionSetelah bapanya meninggal,kehidupan raerim dan keluarganya susah akibat dibelenggu hutang yang banyak.. sebelum ayah mereka meninggal,ayahnya telah berhutang dengan geng2 kongsi gelap yang dikehendaki yang diberi nama B.A.P,yongguk iaitu leader kepa...