DON'T CALL ME BOSS-CHAP 17

75 4 1
                                    

Yongguk P.O.V
Aku hanya melihat raerim masuk kedalam tandas.. aku sebak melihat raerim begitu.. tetapi aku tiada pilihan kerana aku ingin membalas dendam terhadap ayahnya yang x mahu kami bercinta suatu masa dahulu.. 'kesian raerim sy.. ' kataku sendiri...

Aku menekan salah satu punat di telefon ku dan menyuruh setiausahaku untuk masuk.. Xlama kemudian bunyi ketukan pintu kedengaran

"Masuk"aku berkata.. "yes boss..? Ade ape tuan panggil..? " dia bertanya.. "tolong bagitahu kat semua orang2 aku,pekerja,dan lain2 including you... don't call me boss buat masa sekarang.. just call me pengurus.." aku berkata selamba..

Dia terkejut mendengar penjelasanku.. ketika dia ingin membuka mulut kerana ingin bertanya.. aku terus memotong percakapannya.. "sy ade problem skit.. so because of that problem.. you must call me pengurus not boss or neither abang long.. arasseo?".. "ooh.. i get it boss ehh...pengurus.. don't worry.. " dia berkata.. "OK.. you may go.. "
"Ok boss.. "

Sejurus itu setiausahaku terus keluar dan menjalankan tugasnya...

Tiba2 aku terfikir.. kenapa raerim ni lama sangat?nak dekat sejam dah aku tunggu ni.. haih.. ade sesuatu dah jadi ke? Senyap je? Nak jenguk ke tak? Jenguk ke tak?

Aku mendekati pintu tandas itu dan aku cuba membukanya.. *kreak.. 'hah? Raerim x kunci pintu? Ish budak ni.. masih buat macam ni adoii.. ' aku membuka pintu raerim dan aku terpaku melihat raerim sedang bermain2 dengan air kolam itu sambil membelakangiku...

Kulitnya putih dan gebu.. masih tidak berubah.. rambutnya diikat kerana tidak ingin terkena air.. Aku rindu.. aku rindu untuk menyentuh kulit gebunya.. hampir sahaja aku ingin mendekatinya tiba2 pintu bilikku terbuka..

Aku segera menutup pintu tandas itu dan berlalu ke meja kerjaku.. aku lihat ke pintu bilikku yang terbuka sedikit.. pelik.... kenapa org itu tidak masuk saja..

Aku dengan perlahan2 mengambil pistolku yang ada di dalam laci mejaku.. aku bangun dan perlahan2 ke pintu bilikku.. aku menarik nafas dalam... dan aku bersuara..

"Siapa tu?"tiada balasan.. aku pelik.. ada seseorang yang ingin bermain denganku.. aku perlahan2 membuka pintu itu dan aku hulurkan pistol itu kearah org itu...

Dia terkejut.. aku juga terkejut.. aku hembus nafasku dengan berat dan menurunkan tanganku yang memegang pistol itu dari mukanya.. rupa2nya jongup yang berada dihadapan pintu bilik super vip ku..

"Haiih terkejut hyung.. ingatkan siapa tadi.. lain kali ketuklah saeng oii "aku berkata.. "hehe.. mian hyung sy sebenarnya nk jumpa hyung tpi x berani sy ingatkan hyung dah tidor.."

"Aigoo.. saeng xpelah.. hyung ade masa la. Utk saeng2 hyung ni.. dah2 masuk.. " jongup tersengih lalu masuk kebilik super V.I.P ku..

"Hmm.. kenapa nk jumpa hyung ni?"aku terus bertanya jongup setelah dia duduk.. "saeng dengar hyung nak semua orang panggil hyung pengurus.. wae?"

Aku diam sejenak.. dan berkata.. "nanti hyung cerita kat rumah.. "
Jongup mengangguk "arasseo..."

Tiba2 terasa angin kencang.. kenapa aku rasa x sedap hati ni?" Aku berkata dalam hati..

"Hyung!!!!!!!" ade orang menjerit dan bunyinya semakin dekat.. "kenapa tu?" Tanya aku pada jongup.. "molla.." jongup juga hairan...

Beberapa minit kemudian.. youngjae dan daehyun sampai dengan membuat muka yang cemas..
"Eh ade ape ni?!" Aku bertanya risau.. "hyung! Ada.. Ada.. " daehyun tercungap2.. "youngjae pon menyambung kata2 daehyun.. " hyung dragon datang! Dia buat kacau! Himchan hyung dan zelo dah ade kat sana tengah hentikan dia.. "

Terkejut aku mendengarnya darahku mula naik ke muka.. aku bengang.. mahu apa lagi dragon ni.. selalu je kacau aku..!

"Hffh!" Aku mendengus kasar.. "korang pergi dulu nanti aku menyusul.. hentikan dia dengan kebolehan korang.. hyung dah ajar korang.. " aku berkata serius.. "arasseo hyung " mereka bertiga bergegas pergi..

Aku segera mendapatkan raerim... aku membuka pintu tandas itu dengan kuat... terkejut raerim dibuatnya..

"Oppa!" Kata raerim.. "mian.. tapi kita mesti pergi ke tempat lain dulu sekarang.." aku segera mengambil baju mandi yang tergantung di atas rak sabun ku.. raerim terkejut... aku tau raerim x memakai walau seurat benang pun jadi aku terus memberi baju mandi itu kepada raerim tanpa melihatnya..

Setelah dia selesai memakai baju itu.. aku segera mendukung nya dan membawa raerim ke bilik rahsia ku di dalam rak buku...

Aku mengambil satu buku untuk membuka pintu itu dan aku masuk ke dlam..

"Oppa kenapa ni?!" Tanya raerim cemas.. aku tidak menjawab.. aku letakkan raerim ke atas katil yang Ada dalam bilikku itu dan aku terus mencari baju yang sesuai utk raerim dan berikannya kepada raerim..

Raerim memandangku dengan risau.. "Oppa..."panggil raerim.. aku segera mendapatkan raerim...

"Listen... raerim duduk je kat sini ye? Jangan pergi mana2 OK? Promise me.. " katanya dengan nada risau.. "arasseo oppa.. tapi.. waegeuroneunde?" Aku bertanya.. "nanti oppa cerita ye?" raerim mengangguk.. kini hanya panggilan yang manja sahaja yang terkeluar dari bibir masing2... " and kalau raerim lapar,kat sana ada peti sejuk.. raerim bukak je.. ade pasta and anything else ok?" aku berkata.. "arasseo oppa.." setelah berkata begitu aku segera berlalu dan sempat lagi aku menyuruh raerim untuk mengunci pintu itu.. setelah berpuas hati aku pun segera mendapatkan saeng2 ku..

Kelihatan ade 5 orang bodyguard ku yang sedang menunggu aku diluar..
"Kaja.. " aku berkata kepada mereka dan mereka menurutiku tanpa banyak soal.. apabila sampai didepan club ku.. aku ternampak dragon sedang berdebat dengan saeng2 ku.. mujurla ade daehyun boleh nk mengapi2kan dulu dragon tuh..

Mana tidaknya mulut saengku itu sangatlah celupar..sampaikan orng boleh tuli dengan perbahasan nya kerana terlalu pedas..

Aku segera berhadapan dengan dragon..aku memandangnya..

"Wahh.. putera beradu baru sampai? Patik dah jenuh tau tunggu tuanku.. tengah syok ngan awek ke?" konco2 dragon ketawa dengan kata2 dragon itu..

Aku sinis.."sekurang2nya gua ni pandai nak layan.. bukan macam lu dragon.. perempuan pon lari sebab x on.. lembik.." kalini konco2 aku pula ketawa..

Senyuman dragon hilang serta-merta.. tiba2 dia sinis.. "gua datang ni ade sesuatu yang gua nak sembang sama lu.."

Aku berkerut.. 'apa permainan kau ni dragon?' Kami saling berpandangan dengan penuh kebencian....

"Hffh.. agak2nya bapak lu tu betol ke dah mampus?" Aku terkejut .. " tak guna..!! " aku mencengkam kolar baju dragon dan konco2nya ingin bertindak begitu juga konco2 ku... tapi.....

Bersambung

Hey guys thanks for 60+ votes... 😄😄😄😄😄😄 I'm so happy..
Tapi jom jadikan 60+ to 100+ ye.... walaupun sikit tpi sy dah bersyukur.. tq guys.. 😄😄

Love and kiss
-nini-

My Husband Is A GangsterWhere stories live. Discover now