Chap15-work(18+)

99 3 0
                                    

Warning! Byuntae!

YONGGUK P.O.V
Aku tengah berehat kat bilik super V.I.P aku.. aku stress sngt ngan semua ini.. aku tengah fikir mcm mna raerim nk tempuh semua ni...

Aku hanya nk balas perbuatan appanya yang x bgi aku ngan raerim bercinta... tu je... tpi xsangka.. appa dia meninggal and mak,kakak dia dan raerim sendiri yg kena.. aku ni bodoh pergi tersasul mcm tu kenapa?

Mesti dia xnk kt aku.. yela aku ni ank gangster... lepastu aku suruh dia kahwin paksa ngan aku plak... haish...

"NO!GET OUT "

'Apa bising2 tu? Itukan suara daehyun... kataku didlm hati 'aku segera keluar dari bilikku.. kelihatan rick sedang memaksa seorang perempuan yg hanya memakai lingerie sahaja.. 'aikk... selalunya dae xkan tolak mne2 pompuan... ni ape kes? 'daehyun pon segera menutup pintunya biliknya..

Ketika aku ingin melangkah ke bilik daehyun.. aku terdengar bunyi dua orang ketawa di bilik sebelahku dan it bilik himchan.. kadangkala aku terdengar bunyi perempuan menjerit kenikmatan (naik bulu roma.. )padahal dinding bilik super V.I.P ini kalis bunyi... tapi entah kenapa Aku terdengar bunyi ini.. dinding ni rosak ke?

Aku tidak mahu mengganggu mereka tetapi hatiku mengatakan yg ada sesuatu yg tidak kena sahaja.. seperti himchan dlm bahaya...

Aku perlahan2 membuka pintu.. aku ternampak seorang perempuan yg naked.sepenuhnya berada di atas badan himchan dan Sedang menjilat ereksi himchan dengan ghairah... himchan menjerit kenikmatan dan mereka segera bertukar arah kepada sebaliknya..mereka saling menjerit antara satu sama lain ketika melakukan hubungan itu dengan tidak menyedari kehadiranku..

Aku tidak terlalu mengikut perasaan ku kerana bagiku ini perkara biasa bgi org ganas seperti kami yg berada di kelab2 malam sebegini..

Sedang mereka asyik melayani masing2 tiba2 aku ternampak perempuan itu mengeluarkan pisau dari belakang bantal yg ditiduri himchan... himchan sepertinya sudah khayal dlm buai mereka...

Aku pon cepat2 menyambar tangan perempuan itu dan segera aku melipat tangannya kebelakang.. itu menyebabkan pisau yg dipegangnya jatuh dan dada perempuan itu terjelepuk di atas muka dada himchan...

Himchan terus mendakap perempuan itu erat supaya tidak terlepas dari situ.... aku pon membuka pintu dan aku memanggil singh utk datang kesini...

Singh segera datang kepadaku sambil membawa seutas tali utk mengikat perempuan itu.. singh memengsankan perempuan itu dengan memukul belakang kepala perempuan itu dengan menggunakan tangannya...

Setelah selesai mengikat perempuan itu,singh terus membawanya kebilik bawah tanah yg ditempatkan utk membawa penceroboh2 atau pengkhianat2 utk diberi hukuman...

Aku pon segera mendapatkan himchan "himchan ko x ape2?"..Aku bertanya
"Ye.. aku ok... gumawo"dia membalas dan mula mengambil pakaiannya yg berselerak..

Aku pula mula menyelongkar baju2 perempuan itu tadi dan aku terjumpa banyak foto2 kami,camera tersembunyi,dan microphone..

Aku segera mendekatkan mukaku kearah camera itu dan berkata.. "kau xkan pernah berjaya nak jatuhkan aku dragon... *smirk😏..

Aku segera memecahkan kamera tersebut dengan memijak nya sekuat hati..

Aku pon segera ke bilik hukuman itu.. aku mahu mengajar perempuan itu!beraninya dia menggoda saengku.. saengku pula! Kenapa la senang sngt nk msuk perangkap?!

Apabila smpai semua konco2ku mengalu2kan diriku kecuali saeng2ku aku xmahu mereka terlibat sekarang kerana aku malas nk ganggu aktiviti masing2.....

Aku melihat perempuan itu sedang diikat.. Aku segera mencengkam rambutnya Dan itu membuatkan dia mengerang kesakitan..
"Hoi!pompuan! Huh!dragon yg hntr kau kan?! Wei!kenapa ko nk sngt ikut jejak naga montok tu eh?! Ko ingt dia kuat sngt ke..?! Berani ko perdaya saeng aku kan?!

"Hoi!jaga skit mulut kau tu eh?! Ingt taik ko sedap sngt ke nak kutuk abang aku?!hah?!"

"Oooh wow.. fantastic ... he is your bro? Hmmm... menarik.... patutla muka ko ni mcm aku pernah nampak.. rupanya adik dragon.. ish3 dragon lemah sngt ni smpai hntr saeng dia.. *sinis "

"Ko xtau ape2 la tiger.. so shut the fucking mouth up! "Dia membidas .. aku bengang.. aku bukanla jenis lelaki yg memukul perempuan tpi perempuan ini memang kurang ajar dan itu membuatkan aku melepas tngan.. ketika aku mahu menampar perempuan itu..

Tiba2...
"Abang long.. ada sorang budak pompuan ni nk interview kerja sbagai waiter kat sini... tpi dia xhabis belajar dan xde ijazah lgi..dan dia merayu utk kerja kat sini so.. abang ptut jumpa dia... "kata sam iaitu ketua waiter kelabku..

"Hmm.. araseo.."

"Rick,just do what you like with this dumbass woman.. i gotta go for my job... idc what do you want to do so it's up to you ok?ohh I almost forgot.. emn hey bitch ko dengar sini.. because of you la diorang ni xbleh cuti mlm ni kesian diorang.. dah kau buat mlm ni.. ko tnggungla ye? Ne? Annyeong "aku lambai dan menunjukkan senyuman sinis..

"Yes big B! I will do it with my own big thang in ma pants!*ketawa"..kata rick dengan miang sambil memegang depan seluarnya..
Semua orang ketawa dengan kemiangan rick itu dan membuatkan mereka ingin mengikuti rick juga.. aku sinis...

"No..no..please don't do this.. please.. jebalyo.."

"Tell her that I want to meet her at my office "aku berkata kepada sam.. "Arasseo abang long"sam pon berlalu pergi utk memanggil pompuan itu dan aku segera ke pejabatku yang berdekatan dengan bilik super vip ku.. bunyi jeritan perempuan itu kedengaran sayup2 bersama gelak ketawa konco2ku.. dan xlama kemudian hanya kedengaran erangan nafsu masing2..

Beberapa minit kemudian aku terdengar bunyi ketukan pintu.. sejurus aku suruh mereka masuk,pintu dikuak dan betapa terkejutnya aku apabila melihat perempuan itu... malah dia juga terkejut apabila melihatku..aku segera menyuruh sam keluar..

"Raerim!"aku terjerit perlahan menyatakan aku terkejut yg dia datang ke sini.. "ap.... Ppp.. apa awk... bbuat.. kt sini?"

"Oppa!oppa pulak.... kkenapa.. ada... kkkkat sini?"kami saling berpandangan dengan membuat muka tidak percaya akan kenyataan yang berada dihadapan mata.... ia bagaikan dunia kini kelam dan gelap.... dan dlm masa yg sama aku gembira kerana kekasihku berada didepan mataku kini dan mungkin aku bleh bersamanya utk selamanya...

Bersambung..

Guys ape agaknya ye reaksi diorang seterusnya.. ye?nantikanlah... chap menarik seterusnya.. sorry chap ni boring skit sbb author xde idea.. but maybe insha allah next chap.. it's will be the best..

Please vote and comments klau x... hadoi.. rse mcm xnk teruskan je story ni...

My Husband Is A GangsterWhere stories live. Discover now