,,Poskytneme vám lieky. Dáme vám niečo , čo bez nás nikdy nezískate. Šancu. Berte alebo nie. Sme váš liek. Bez nás máte smrť istú." prekrížim si ruky na prsiach a snažím sa tváriť sebaisto , ale nepomáha k tomu fakt, že ak spravím chybu, Newta zabijú. A to nemôžem dopustiť...Milujem ho.
,,Dávaš mi na výber medzi niečím , čo môžme získať a tým čo už máme? Žijem si tu ako kráľ. Jedávam pravidelne, všetci ma počúvajú a na môj rozkaz dokážu zabíjať. Myslíš , že toto je niečo čoho by som sa chcel vzdať?!" jemne zdvihne hlas no mňa to nevyvedie z miery. Veď na toto som trénovaná. Zvládnem to aj bez toho, aby som mu rozbila tú jeho nevymáchanú držku.
,,Okej. Máte na výber. Môžte ísť s nami , mať čisté postele, teplo alebo príjemný chládok, spánok koľko len chcete, jedlo z viacero druhou a bezpečie. Tu máte maximálne tak pár konzeriev, bláznivých ľudí , ktorý vás môžu v spánku zabiť , lebo im preskočí a neustály strach o život. Je to váš výber." zasyčím trochu hrubšie ako by som chcela a on sa len uchechtne.
,,Máš pravdu ale čo ak nás vyhodia? Nedajú nám liek. Akú máme potom šancu?" pozrie na mňa s úškľabkom na tvári no ja nepovolím.
,,Určite väčšiu ako teraz. Teraz jediné čo máte je nič. A ste si istý asi preto, lebo nič vám zobrať nemôžu, že? Ak s nami podstúpite cestu tak , máte aspoň nádej. Bez cesty ste beznájdení a odsúdení na smrť. Ja sa smrti nebojím. Ak chcete , zastreľte ma. Zobrali mi polovicu môjho život a druhú polovičku drží nejaký spotený úbožiak v roztrhnutej košeli. Tak čo? Dohodneme sa alebo nie?" dlhšie je ticho čo ma privedie do nespokojnosti. Nepáči sa mi ticho keď vyjednávam. Je to stresujúce.
,,Fajn." povie nakoniec a ja len pokrčím obočie .
,,Čo fajn?"
,,Ideme." mykne ramenom a ja na neho pozriem s otvorenými ústami. Postaví sa a kývne mi hlavou , aby som ho nasledovala. Prejdeme von a ja uvidím ako Jorge kývne , aby ich pustili. Hneď ako sa Newt rozbehne ku mne , zaplaví ma tma a ja už len cítim ako padám na tvrdú kamennú zem. .
***
,,Dlho som sa neozvala." rýchlo sa postavím a uvidím Avu ako stojí pri veľkom kancelárskom stole. Zreničky sa mi rozšíria a začnem zrýchlene dýchať. Niekedy by som si myslela, že mám záchvat paniky , ale dnes viem, že to je len strach zo simulácie.
,,Bojíš sa ma?" usmeje sa od ucha k uchu a ja pokrútim hlavou.
,,Vás sa nebojím. Mám len túžbu rozrezať vám hrdlo tak , že si doň budem môcť odpľuť." zasyčím a on sa zľahka usmeje.
,,Vieš, už sme stihli tvoju dcéru podrobiť séru rastu. Vyzerá teraz na pekných 14. Má blond vlasy po tebe no oči a tvári...To je celý Newton." pousmeje sa a vydá zvuk , ktorý má asi pripomínať smiech.
,,A vy ste ma tu teraz dala , aby sme sa porozprávali a ja žobrala o kvapku súcitu ,alebo čo?" pokrútim nechápavo hlavou a prekrížim si ruky na prsiach.
,,Chcela som ti len pripomenúť , že sa treba biť za to čo chceš." usmeje sa na mňa a ja k nej pristúpim bližšie.
,,Takže si myslíte , že ak mi znemožníte všetky možné zdroje normálneho žitia, dostanete zo mňa alebo nás niečo , čo pomôže vášmu frasáckemu experimentu? Nebuďte smiešna." naoko sa zasmejem.
,,Práve naopak. Veľmi to pomáha. Sme blízko k lieku."
,,Ale prosím vás. Sama tomu neveríte. Obetujete nás len kvôli niečomu, čo nikdy nezískate. Mali by ste izolovať mestá. Izolovať zdravých a chorých liečiť. Vy zatiaľ zdravých posielate umierať." pokrútim hlavou a ona naštvane treskne rukami o stôl. Jej hologram zaiskrí a stôl praskne. Sklo sa rozsype po podlahe no ja sa nenamáham odstúpiť. Sklo mi jemne poreže nohu ale nič to nie je. Je to ako škrabanec. Rýchlo sa to zahojí.
YOU ARE READING
War in us // 2. Kniha
Fanfiction,,Si stroj . Vycvičená na zabíjanie. Ty nemôžeš milovať! Chápeš? Nemôžeš milovať a ani byť milovaná." skríkne na mňa a zatne sánku v zápale hnevu . ,,Milovať môže , milovaná už dávno je." //War in us//