Antoo la putere....mda,asa e Abby ti-am furat vorba.Pupiixx :x.Am revenit cu nou capitol plin de aere.Nu,pe bune chiar va fi plin de aere defapt de vanturi bitchachos sau cum s-o scrie.*GOD KNOWS*Sa incepem micile mele podoabe(de brad).*JUST KIDDING*
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Odata ajunsa acasa am dat nas in nas cu mama care era pe pas de plecare.S-a uitat ciudat la mine si eu la ea si i-am dat voie sa treaca.Am urcat grabita scarile.Dar vocea mamei se auzi.
-Cat,eu plec in club ai grija ce faci ti-am lasat mancare in frigider.E de acum o luna dar merge.Sti ca nu imi pot strica manichiura pe gatit.Si daca nu vrei sa mananci aia.Comanda pizza ai bani in bucatarie.Pa.
-Pa,mama,am zis incet incat sa ma auda.
Am intrat la mine in camera si l-am deschis pe Carol.Am pus putina muzica pe care Ervin mi-o bagase in cap de la Salam.Chiar daca era roman era bun de tot.Am deschis melodia "Saint. Tropez" si am inceput sa dansez ca o drogata pe acolo.Melodia era smechera.am dat versurile pe google translate si mi-a placut mult unul."Femeie regina urca-te-n masina* chiar era bun la compus.Am inchis muzica si am intrat pe site-ul de intalniri.Am avut in asteptare 6 baieti.Am deschis prima casuta si am vazut un tip musculos,aratos si cred ca si plin de aere,cu siguranta.A inceput sa vorbeasca si am ramas paralizata.Avea voce de sobolan care a ajuns la apogeu.Sa mor eu de n-am parte numai labagisti pe aici.Am deschis a doua casuta si am dat de un tip destul de dragut si foarte inalt.Nu ii puteam vedea fata era mult pre cocostarc.A inceput sa-mi spun cat de buna sunt.Deja ma plictisisem.
-Pot sa-ti vad fata,Mc. Muiere?
S-a aplecat sa-i vadfata si BOOM.
-MAI DA' SA MOR DE INIMA.CINE TE-A CALCAT PE CAP CU "BEMVEU" BAI?CE HORMONII MEI AI FATA DE INGHEATA APELE,MAI PULA?
Am inchis casuta dezgustata de fata tipului si am deschis alta la nimereala.Am dat de untip la fel de musculis ca primu care arata...ei bine e bun ok?
"Te rog eu,Doamne sa fie asta normal si sa nu aiba voce de muiere"
Imi repetam in minte.
Pana la urma baiatul a ciripit.Avea o voce normala dar dupa primul cuvan..BASINAAA.A mai vorbit un pic si BASINAA.
-Ce manaci ma basinosu'mati,de te basesti atat in pana mea.Vezi ca se simt vanturile pana aici.Pu' firar al dreacu' sa fi ce pula mea imaginara te-a facut Domnu'?I s-o fi parut ca nu sunt prea multi basnosi in lume si na a zia sa te faca si pe tine.
-Sunt balonat si daia,a ciripit baiatul deparca nu s-a intamplat nimic,dar bineinteles ca dupa acele cateva cuvinte a aparut si BASINNAAAA.
Am inchis site-ul si m-am bagat la somn plictisita de orice.L-am pupat pe Carol de noapte buna si l-am inchis.M-am bagat in pat somnoroasa si am adormit insantaneu.Nu mai mancase dar nu ma interesa.De dimineta razele soarelui eu patruns prin perdelele subtiri.Mi-am mijit ochii si m-am dus spre baie si mi-am facut ritualul de dimineata.Am coborat in bucatarie si am vazut-o pe mama luand micul dejun.M-am alaturat si eu si am mancat impreuna in liniste sar nu inainte de a schiba un "Buna dimineata!".
-tiamaranjatointalnirecubaiatulvecinilornutesupara.
-Ce tot spui tu acolo mama?
-Ti-am aranjat o intalbire cu baiatul vecinilor.Distreaza-te.
-Poftim,zic scuipand sucul de portocale ,cumparat de la supermarket-ul din zona.
-Sa te distrezi Cat!Acum tre sa plec,va veni sa te ia pe la ora 2:00 A.M..
Nu pot sa cred ca-mi face asta.Nici nu-l cunosteam.Nu aveam sa merg nicaieri cu un necunoscut.Era ora 1:00 A.M..M-am schimbat de pijamale in niste pantaloni scurti galbeni si un maieu negru simplu.Mi-am prins parul intr-un coc,afara fiind cald si mi-am luat o guma de mestecat.Era 1:45 A.M.Mai avea un pic si sosea si baiatul.Mi-am pus lentilele de contact pana atunci si am coborat jos.Am baut un pahar de apa.Acum ceasul se facuse doua.L-am asteptat inca 5 minute si tot nu venea.Ceasul se facuse 2:20.Si atunci a sunat la usa.M-am dus si am deschis usa celui care intarziase.Nici nu stiu de ce imi pasa.
-Ai intarziat 20 de minute fraiere.
-Buna si tie,eu sunt Mike.
-Caitlin.Hai sa plecam n-am chef sa mai astept dupa prezentarea ta.
Am iesit din casa si baiatul,adica Mike in urma mea.Am inchis usa si am plecat dupa el.Am mers si am mers pana am dat de un parc.Ne-am indreptat spre el si cand sa mergem asta s-a plecat dupa o moneda de 5 centi.Iti bati joc de mine? Cu cinci centi nu-ti iei nici guma.
-Frate te mai astept mult.Ce pana mea iti trebuia un banut amarat.Misca-te am asteptat pre mult un bou si nu-mi place sa astept dupa nimeni.
-Imediat am gasit un de 10 centi.
Altul n-am gasit si eu...defapt mama.
--------------------------------
Asta a fost scumpelor.Nu stiu daca va place voi trebuoe sa imi spune-ti si cum ii place luo Jeydon Wale sa zica "Live a comment in my pants" si in plus asa de la mine un vot.V-am pupat.