Hei guys, Abby aici. <3 M-a plictiseam si am zis sa pun si eu o parte la poveste azi. :3 Pai va zic de acum ca sigur am gresit unele cuvinte deci chematii militia sa ma ia. Buna sper ca nu v-a fii plictisitoare, voi incerca sa o fac mai lunga si sper sa imi iasa. Multumim celor care o citesc, comenteaza si care dau vot.
<3 <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Haide azi frate. am zis deja iritata de cat de bou poate fii.
- Bine haide sa stam jos. zise incet.
Ne-am apropiat de o bancuta de prin parcul gol si ne-am asezat fiecare intr-un colt.
- Ce-ti place sa faci?
- Sa stau.
- Practici vreun sport?
- Nup.
- Ai de gand sa faci o conversatie cu mine?
- Uite care e faza dragule, eu nu te plac. Moaca ta ma indruma la sinucidere, estii oribil , suipii cand vorbestii parca vine uraganu sa ma ia, ai ochii in 2 directii, de par sa nu mai zic ca arata ca o jungla, moaca de para si frate ai gasit niste marunt pe jos.
- Mama mereu zice ca daca l-ai gasit trebuie s ail iei.
Mi-am dat o palma peste frunte. Cat de dus cu pluta poate fii acest baietel? Nici nu stiu de ce imi bat gura cu el. Se vede de la o posta ca nu pot sa ii fac sau zic ceva care sa il schimbe.
- Bun, haide sa mancam ceva . am zis evitand sa mai scoata alta prostie el pe gura.
L-am tras de mana pana cand am ajuns in fata unui restaurant. Era destul de mare , afara era atarnate niste luminite rosii iar de afara se putea observa fetele de masa de culoare rosie.
- Ai banii multi la tine?
Posibil sa ma fii auzit sau nu , depinde. Oricum daca nu plateste il las aici sa ajute .
Un barbat scund si cu barba imbracat in negru si rosu ne-a condus inauntru pana la o masa dintr-un col.
'Ok deci nu vrei sa ne expui, ha? Nici eu nu m-as fii condus la o masa din mijloc.' mi-am zis in gand.
- Va las aici meniuriile. Cand v-ati decis il puteti chema pe domnul acela. zise indicand spre o alta intrare care pot preupne ca este iesirea de urgenta.
Inca indecisa l-am intrebat pe Mike ce a ales el.
- Deci te-ai hotarat?
- Lasa-ma putin. Ma am cateva randurii si pot sa citesc urmatoarea pagina.
I-am smuls repede meniul din mana facandu- l sa sperie putin.
- Mike! am tipat nervoasa.
Abea dupa ce am realizat ca eram deja in picioare uitandu-ma rat spre Mike si ca lumea se holbeaza am decis sa ma asez la locul meu .
- Doamne , tu citesti de 5 minute meniul asta? Realizezi ca ce scrie la inceput nu e ce poti comanda, nu?
- Prefer sa aflu ce scrie decat sa nu stiu ce au scris. Au depus o mnca scriind si eu vreau sa citesc.
- Si eu vreau sa dea n camion peste tine, dar nu se v-a intampla prea curand, deci cu totii suferim.
- Bine. Am sa imi adun ganduriile si ma decid apoi ce vrea sa mananc.
am mai aruncat o privire pe meniu apoi i-am facut semn chelnerului sa se apropie.Cu cat era mai aproape , crestea frumusetea in el.
- Spune domnita.
' Mi-a zis domnita. Ce dragut.' mi-am zis pe un ton copilaresc in gand.
- Vreau niste cartofii prajiti cu pui la gratar si salata de varza.
- Dumneavoastra, domnule?
- Eu niste parizer pe paine cu cascaval si niste salata de vinete cu o salata de rosii si castavetii ar fii perfect. La salata as dorii si ceapa ca sa fie zeama mai buna. Oh si pune domn' multa paine pentru vinete, le iubesc. Iar de baut niste Nescuik.
Baiatul din fata mea il privea cu uimire pe Mike.
- Mike,nu cred ca au asa ceva aici. Am zis pe un ton mai gros decat ma asteptam.
- Atnci noi plecam.zise Mike lasand meniul jos.
- Nu draga, tu te duci, eu raman. Defapt ramai si tu si vei manca ce mi-am luat si eu pentru ca evident esti prea bronzat pe creier sa mai gandestii la ora asta. De baut te rgo sa ne aduci niste Cola la amandoi.
Baiatul imi zambii plecand cu tot cu meniurile noastre si comanda.
- Mike, ai mai intrat intr-un restaurant in viata ta?
- Defapt de 2 ori in viata mea. Mama zice ca sunt infecte.
Mi-am dat ochii peste cap incercand sa ma abtin sa ii dau doua palme dupa ceafa. 'Ar ajuta un pumn in gura' mi-am zis.
- Sigur iti place? l-am intrebat cand am vazut ca analizeaza friptura.
- Nu am mai mancat asa ceva. Ce ziceai ca e? zise luand o inghititura mica.
- Este o friptura de pui , Mike. Pentur a suta oara este o amarata de friptura. Ai crescut la Zoo de nu ai mai vazut asa ceva?
- Baiatul infuleca tot ce era in farfurie apoi o lua si pe a mea.
- Mdea, nu prea imi e pofta de mancare. am zis cand lumea se holba la noi.
- Gata , haide.
M-a luat de mana si am iesit repede pe usa restaurantului fara a platii.
- Mi-a parut bine Caitlin. zise cand eram la jumate strazii.
- Mie nu . am zis zambind la el
- Sigur ne vom mai vedea..
Cand sa ma intorc sa plec m-a prins de sold si m-a imbrancit in strada.
- Mike daca te prind iti scot dintii!
a incput sa fuga si sa rada.
'Era bine daca i-as fii infipt furculita aia in dintii la restaurant'.
Drumul spre casa a fost unul destul de linistit. Mama nu era inca acasa deci am scapat de explicatii.
Mi-am pus un pahar de apa apoi am mers in camera.
- Carol! am topait fericita cand l-am revazut
------------------------------------------------------------------
Plictisitoare, stiu. Imi pare rau daca nu v-a placut dar macar am incercat. Ma mai scuz odata ca nu e lunga, amuzanta si ca probabil am multe greselii de scris dar sper ca treceti cu vederea.
Pa guys <3
-Abby