4. Fat-Frumos cam nespalat.

61 4 3
                                    

Hey guys. Abby aici. Pai scuze ca nu am mai postat deloc eu, dar ii snt recunoscatoare Antoniei ca a scris ea pentru mine. Stie ea ca nu am rabdare sau chef de multe ori sa scriu povesti sau ceva de genu. Anyway,  va zic dupa acum ca nu stiu daca o sa va placa partea asta, asa ca o cititi pe propiul risc, daca o cititi, si sper sa imi intelegeti heroglifele. Scriu repede deci n ustiu cat de corect am facut-o in acest capitol. Poate daca vom avea mai multe comentari si voturi , voi incerca si eu sa scriu mai mult si evident vom posta mai repede. Pai sper ca v-am facut sa radeti, nu vor fii  chestii scarboase, daca stiti ce vreau sa zic, in capitolul asta. 

Va pup, valorosii mei :* - Abby

----------------------------------------------------------------------------

 Daca ar afla mama ce s-a intamplat aseara cred ca ar face mai rau  ca apa cand fierbe. Adica la propiu. Nu ca nu mi-ar place sa  o fierb in apa. 

- Mama , am plecat sa ma plimb. 

Pot pune pariu ca nici nu m-a auzit, dar n asta imi pasa acuma.

Mergeam de cateva minute in fata. Voiam sa ajung la statia de autobuz si sa  merg la magazinul ala abea deschis langa Starbucks.

Odata ajunsa la statie , m-am asezat pe bancuta aceea.

Un batran cu un caine mic si pufos imi trecu prin fata. Batranul si-a  oprit privirea pe mine.

- Ma scuzati, dar de ce va tot holbatii?

- Semeni, da tu, tu semeni cu ... era un cuvant .

- Un cuvant? Ok, cu cine seman?

- Cu sotia, nu , nu era asta. Ruda. Cu o ruda

- Cruda? Sunt cruda? Ce ? 

- Ruda fata mea. Esti ruda

- Nu sunt cruda.

- Esti ca nepoata mea.

- Nici eu nu stau asa de rau cu ea. Si nu sunt cruda.

- Fata mea, t semeni cu o ruda . Adica cu nepoata mea.

- Aa. Ma scuzati, doar ca eu n uprea inteleg tot ce  imi ziceti. am zis incet privind asfaltul.

Batranul se aseza langa mine si isi puse mana pe  piciorul me zicand:

- Imi aduci aminte de ea cand era mica.

- Serios? Cati ani are?

- Nu mai stiu. E fata mare acum Adica asa cred. Sper sa am nepotei. Daca as avea copii, tu ai semana cu ei.

 Cainele sau  incepu sa se plimbe prin fata noastra dand ocolul bancutei pe care stateam de mai bine de 3 ori.

Din dapartare se auzi sunetul acela specific cand fine un atobuz . ' Doamne ajuta' am excalamat in mintea mea.

- Pai oricat de bine m-am simtit sa stau aici cu dumneata .. ricum v-ar chema, trebuie s aplec.

- Si eu merg cu autobzul acesta. Cae sanse avem sa mai vorbim nu?

- Stiti ,  pe mine  ma cam doare burta deci cred ca o iau pe jos spre farmacie. Doamne ma suna si mama.

mi-am scos telefonul din buzunar . Din neatentie l-am intors cu ecranul spre domnul acela si m-am prefacut ca raspund.

- Da mama , ma cam doare stomacul deci mai stau in oras ceva timp. Ok. Da, da nu merg cu nimeni. Nici cu oamenii in varsta.  Bine mamam. Aha. Da . Asa a zis ? Vai de mine.

Batranul se tot uita la mine fara a scoate vreun sunet . Telefonul incepu sa sune zgomotos , mai ales ca partea de unde se auze in vene fix in ureche.

- asa mare a devenit tehnologia? Doamne, im itrebuie si mie unul. Asculti , deastea, ce ascultati voi acum, muzica parca. Manele, nu? Doamne si poti si vorbii , presupun? 

mi-am dat cu pana peste frunte.  Cum ar trebui sa scap de asta frate?

- Deci domnita,  mergem? zise ridicand dintr-o spranceana.

Mi-am pus mana pe burta si alta la cap , incercand sa evit contactul fizic, macar.

Peste nici 10 minute de a putea suporta sa il ascult cum imi povesteste de ce facea el cand era in mijlocul infloririi sa zicem cum mi-a zis Fat-Frumos asta cu barba din plin mai ceva ca vata de zahar  si un miros de iti cade paru. Frate, chiar pute.

Am intrat in farmacie, si direct la casa m-am dus. Batranul era chiar in spatele meu.

- Dumneavoastra sunteti cu ea?

- Cine , el? Nu---

- sunt sotul ei. Mandolinus. Incantat domnita.

Mi-am intors capul imediat spre el . Ochii mei s-au marit imediat si deja fierbeam de nervi.

- Ce? Doamne, nu . Uite care e faza tatae, tu si mustele si purici sau ce mai ai prin stufarisul ala  miscator, ca na aici la noi nu avem multe paduri si ti-ai mai plantat si tu , si iesi sa iti traiasca  casa , masina si mai vrei tu , doar iesi din farmacie Vrei sa cada medicamentele dupa raft? Dute frate acasa si  baga-ti razatoarea in   flocii aia ca puti, chiar puti si esti dezgustator. Voiam sa scap de tine, nu ma durea burta. Poate doar capul si ma manca nasul la cat de aproape te-am avut. Te-am lasat sa vii crezand ca vrei s ama ajuti si vii aici si zici ca esti sotul meu. Si ce nume interesant. Mandolinus , nu? Pff cu numele tau frate crede-ma ca ma bagam in pamant de la varsta de 5 ani. Omule, daca esti inca  pe planeta noastra , tu esti un bosorog care ma enerveaza la culme si esti asa de oribil. Nu sunt rea dar  doar ca esti enervant si ai prea mult tupeu.

Barbatul privii in jos apoi cand eu am terminat isi ridica privirea si zise;'

- Deci domnita, ma numesc Brad. Si vreau sa te scot in oras. Accepti?

- Cred ca iti bati joc de mine ! am tipat cat de tare am putut.

I-am dat banii pe o cutie de pastile pentru dureri de cap femeii din fata mea si am iesi din farmacie. Doamne fereste !

M-am grabit sa ajung acasa. Doamne cat de idiotii sunt unii. 

--------------------------------------------------------------------------------------

Pai stiu ca e scurt, plictisitor, naspa si poate deloc amuzant dar macar am incercat. Contul meu de wattpad este AbbyHoranDirectioner daca vreti sa ma intreabati ceva in particular. Si Antoo sper  ca esti multumita ca macar ti-am pus next. :>

Pai scuzati greselile, plictiseala si  daca v-ati pierdt timpul sa citit si im icer scuze ca nu am mai postat, cel ptin eu.

Sper sa dezvoltam aceasta poveste. :/

Ok, bye guys <3

Intalnire cu calculatorul.Iubitul electronic.Where stories live. Discover now