1.Puti rau frate!

131 8 2
                                    

-Mergi ! Da mergi ma! Haide Carol. Stiu ca ma vrei. Te apas.. Oh asa baiete. Haide! Strigam la Carol de 20 de minute sa imi deschida un link amarat si nimic.

- Caitlin Samantha Ellis lasa calculatorul ala Doamne iarta-ma! A venit baiatul ala de care iti placea la gradinita!

Mi-am tarat picioarele in sufragerie unde mama statea linistita pe canapea in timp ce baiatul acela statea in pragul usii.

- Mama, de cate ori ti-am zis ca atunci cand vin musafirii trebuie sa ii poftesti in casa? zis eu pe un ton dulce.

- Cate! De cand nu ne-am mai vazut?! Doamne ce mare si.. urata te-ai facut! M-am uitat urat la el apoi l-am poftit.

- Protectie copii! Asta e cuvantul cheie! - Ce? am zis amandoi in acelasi timp. - Stiti si voi ma. Pliculete colorate .. ca un curcubeu .

- Mama Doamne! Pupati-as o sa mor intr-o zii.

- Evident ca ai sa mori , nu ai ce face... Stii tu, mori de tot..

- Doamne de ce trebuia sa ma nasc printre prostii mai mari ca elefantii?!

- Defapt, incepu din nou Ervin, elefantii sunt destepti. Stii eram intr-o zii la Zoo si era un pui de..

- Doar taci! am tipat la el. Am urcat sus asezandu-ma in patul meu. Ochii mei deveneau foarte grei asa ca m-am lasat sa cad pe spate. Ervin se apropoia de calculator. S-a aplecat putin in jos si un sunet de avertizare umplu linistea din camera. Cand l-am vazut pe Ervin ca vrea sa atinga ecranul lui Carol m-am ridicat repede din pat si i-am dat o palma peste ceafa.

- Sa nu te mai vad ca imi atingi iubirea!

- Mama da idioata mai esti. Esti ca acum 1 an. Carmen in sus si apoi in jos.

- E Carol .il corectez eu fara a baga de seama si partea cu 'sus si apoi in jos'. Baiatul se ridica de pe scaunul meu si venii mai aproape.

- Stii ca nu poti traii doar cu Carol asta vechi nu? Ai nevoie de satisfactie. zise apucandu-ma de ceafa.

- Si tu ai nevoie de creier, dar tot nu il ai. Ervin ofta zgomotos trecandu-si mana prin par.

- Mai spala-te ! ii sugerez eu. Puti mai rau ca un Wc public. Ervin isi ridica o mana si vru sa zica ceva dar se abtinu. - Hai sa ne distram.

- Mars ma ! Nu-l insel pe Carol. Ervin iesi repede din camera . Crezand ca a plecat m-am pus la calculator si am intrat pe Youtube. Evident aveam nevoie de muzica ca sa pot sa ma concentrez ce fac aici. Am intrat pe Facebook . Nimic nou.. M-am lasat mai pe spate cu scaunul . Muzica rasuna in toata camera.

- Am revenit iubire! Mi-am deschis ochii brusc uitandu-ma la o maimuta care tine un tub de frisca in mana si in alta niste capsuni.

- Ervin.. Ai uitat ceva ? intreb eu curioasa sa aflu raspunsul.

- Nu. Decat poate asta . zise in timp ce ma dadu de pe scaun, si se puse el. Ervin butona ceva vreme acolo asa ca m-am facut comoda . Deodata o melodie oribila ma facu sa tresar.

- Salam.. Oh cat il iubesc pe Salam. Stii un var din Romania mi-a zis de el. Nu prea intelegem dar e bine . Puse pe o capsuna niste frisca apoi o arunca in mine.

-Doamne , arat eu ca gura ta? M-am ridicat nervoasa mergand spre sifonier. Aveam nevoie de alta bluza.

-Ai nevoie de mine? zise ridicand din sprancene.

_________________________

Abby la putere. Mie una nu imi palce deloc ce am scris dar am zis sa postam azi primul capitol, Antoo o sa puna urmatoarea parte. Sper ca ea sa o faca mai lunga , pentru ca eu una nu am inspiratie in momentul de fata. Sorry guys. Nu uitati sa lasati o parere , critica, sfat sau ce vreti voi. Sper ca si votati. ^^ P.s - scuzati greselile, daca o sa am timp zilele astea am sa retusez cate ceva.

Intalnire cu calculatorul.Iubitul electronic.Where stories live. Discover now