8.Sa incercam din nou.

32 3 2
                                    

Am revenit cu o parte noua,se pare ca nu mai eu voi posta de acum pentru ca Abby nu mai intra pe wattpad si nici nu cred ca se gandeste sa mai imi puna update.Imi pare rau pentru asta,era ce

mai amuzanta, dar se pare ca va trebui sa fac eu totul.

#Antoo

-Deci....

-Deci..

-Ce facem,pana la urma?

-Voiam sa te intreb ceva...vrei sa iesim undeva,sti tu,impreuna?

-Ok,dar sper ca nu esti fan a 5 centi.

-Ha?!

-O poveste cat nasul tipului.Stai un pic sa ma schimb si eu.Unde mergem?

-Nu stiu sincer,nu-ti lua vreo rochie.

-De parca as fi facut-o...

Am urcat scarile cu viteza unei testoase si cand am terminat am intrat direct in camera.Am deschis dulapul si am luat un maieu cu semnul pacii, alb si niste blugi negrii.Mi-am luat si niste ochelari de soare si eram in sfarsit gata.

-Maimutooo,grabeste-te in pula mea.

-Ho urangutanule,mai cenzureaza si tu!

Am luat cheile casei,geanta si am iesit pe usa.Ervin m-a condus la masina.Se pare ca era un drum destul de lung,cred.

-Deci ,unde mergem?

-O sa vezi,minionule!

-Minion e ma-ta,ba!

Am ajuns in partea intunecata a orasului.Cel putin asa parea.Am deschis usa si m-am uitat mai atent la acel loc si spre uimirea mea eram...

La o ghena de gunoi.Ce mama naibi?!

-Bai,Ervin,ce pana lu' tactu m-ai adus aici?!

-Voiam sa iti fac cunostinta cu prietenii mei.

-Serios?! Oww,sobolanii te-au acceptat in sfarsit, in grupul lor?

-Duhh,la ce te asteptai,sunt irezistibil!

-Bai,unu la mana eu am crezut ca ma duci si pe mine intr-un loc decent,sau asa ceva,plimbare in parc nu la ghena de gunoi.Si doi la mana eram sarcastica.

-Si eu,adica n-am prieteni sobolani...Aici stau prietenii mei care sunt oamnei.

Ok,sunt eu handicapata sau asta e fraier.Deci mie imi spune ca prietenii lui stau intr-o pubela sau care e faza,ca nu m-am prims.Sunt la camera ascunsa,cumva?M-am luat dupa Ervin care se pare ca nici el nu stia pe unde mergem.Am ajuns in fata unei cladiri mari care era veche si imputita.

-Boschetar 1,boschetar 2,boschetar 3,unde sunteti?!

Isi bate joc de mine.Astia sunt prietenii lui?!Adica nu ma asteptam chiar la asta.Pana cand au aparut cei trei ciudatii.Ma deci astia aveau la par de nici nu mai aveau loc in incapere.Parul lor din urechi era era casa mustelor si mai miroseau si a basini si rahat.

-Eu sunt Bosche,tu cine esti?!

-Ma-ta!

-Te iei de mama,fa?

-Ma i-au de tactu',boratu' dracu'!

-Ervin,cine fata asta e?

-E prietena mea.

-Ba nu nu-l cunosc,pa!

Si eram deja dusa.Am luat-o asa frumos la pas prin intuneric,catre minunata mea casuta.Am mers o gramada si mi se parea ca nu recunosc nimic.Un sentiment de-al meu imi spunea ca e orasul gangsterilor.Se facea frig si eu eram in maieu.Mi-am cautat telefonul in geanta,dar nu era de gasit.M-am uitat in spatele meu,sa vad de unde se auzeau pasii aia.Era o umbra imensa.Am inghitit in sec si m-am lovit de alta umbra.Ok asta imi era sfarsitul...

Asta a fost totul,sper sa va placa.Dedicatie nu avem,deci e a tuturor care o citesc.V-am pupat!

-Antoo

Intalnire cu calculatorul.Iubitul electronic.Where stories live. Discover now