Hello guys,am revenit in sfarsit cu o noua parte.Si pentru ca am intarziat injurati-ma caci merit.Oricum puteati sa o faceti si inainte.Deci sper sa va placa si spor la citit cupcakes.Oh,si era sa uit,am o veste despre Abby care s-ar putea,dar s-ar putea sa se reintoarca.Deci o sa fie parti amuzante din nou.Yeeeeeeiiiiiiiiiii!!!
Nu avream vreo cale de scapare deci sa presupunem ca asta mi-era sfarsitul.Omorata de doua matahale mai inalte cu 3 capete decat mine.Sau chiar violata.
-Ce faci,papusa,aici? -a rupt unul linistea.
-Eu...pai eu....
-Tu....tu ce,fa?
-Dati-as la coite,da bou.Fa ii zici lui ma-ta!
-Haolo,mancati-as dar ai prins curaj.Hai lasa ca o sa vezica dupa ce se va intampla o sa imi cersesti pula in patru labe si mie nu prea imi place sa dau la cersetori marunt.
-Mancati-as murele,perele,merele,nu m-am prins.Si nu ma scuza ca iti zic pe pariu ca pula ta nu face nici 10 centi?!
Celalalt mi-a dat o palma peste fata.Mama deci el ju stie cu cine se pune.Deci o sa imi fac omleta din ouale lui dar sper sa nu fac sida.Celalalt m-a luat de par si m-au tarat,Dumnezeu stie unde.Am auzit o usa deschizandu-se mai precis una de la o masina.Deci repet asta imi e sfarsitu'.
-Unde ma duceti,traivar caii de handicapati?!
-Taci,ca-ti pun scoci! -tipa unul enervat de tonul meu.
-Unde pe sfarcuri?!
-Si-acolo cand o sa faci striptease pentru seful nostru.
-Eu nu-i fac striptease decat lui Carol!
-Cine-i ,fa Carol?
-Iubitul meu...calculator.
-Haolo fa,da' proasta esti.Hai vino sa-ti pun sacul asta pe cap.
Mi-au pus un sac amarat in cap ca sa nu vad si m-au tarat afara din masina.As fi tipat dar in pana mea imi pusesera scoci la gura si nici nu stiam unde ma aflu.
-Sefuleee,ti-am adus jucaria!
-Aduceti-o in coa'!
M-au tarat pana la asa zisul lor sef care pana acum imi daduse o impresie de-a dreptul dezgustatoare.
-I-a uite sefu ce frumoasa e! Are si tate si cur.E nu mai buna.
-Eu decid acum scoateti-i sacul ala din cap ca sa pot sa o vad mai bine.
Mi-au scos sacul din cap apoi mi-au dat scociul jos de la gura.Am clipit de cateva ori pentru a-mi recapata vederea si l-am vazut pe el.Ochii lui acaprui ciocolatii ma innebuneau erau de-a dreptul magnifici.Aoleu dar ce pula lui asta zic eu aici?!Am inceput sa tip ca descreierata in speranta ca cineva ma va auzi,dar degeaba.
-Nu ma tipa frumoaso,nu vrem sa sa-ti pierzi vocea.Hai ridicate!
-Lasa-ma te rog,lasa-ma!
-Baieti stiti ce aveti de facut,da-ti bluza jos.Acum!
Cei doi tipi care,acum isi aratasera si ei fata au facut precum li s-a ordonat.Mi-au rupt bluza si-apoi mi-au dat sutienul jos.
-Lasa-ma,te rog.Ai mila si tu nu am facut nimic rau,te rog,lasa-ma vreau sa ma dezvirginez cu persoana potrivita.
-Shhhh,liniste frumoaso...
Barbatul s-a aplecat spre mine si mi-a lins senzual sfarcul apoi mi-a luat ca un calic tot sanul in gura.Spre mirarea mea credeam ca o sa fiu dezgustata dar placerea imi invada corpul.Celalat san era framantat de mana lui puternica si cred ca daca continua asa aveam sa raman fara el.Si-a coborat mana spre elasticul pantalonului si printr-o singura miscare deja disparusera.Si-a strecurat mana incetisor in lenjeria mea si-a inceput sa maseze.Tot ce faceam era sa ma abtin sa nu gem in fata lui.
-Asa relaxeaza-te stiu ca iti place...
-Nu-mi place...esti...esti
-Un demon.-Ma completa el.
Si-adancit degetul lung mai mult in interiorul meu si simteam ca innebunesc.
-Acum iti place?!
-Nu!
Si-a bagat toata lungimea degetului in mine si eu doar am gemut de durere care acuma era invadata de placere.O Doamne daca ma indragosteam de baiatu' asta?
A continuat sa faca miscari ritmice inauntrul meu si mai aveam un pic si imi dadeam drumul.
-Asa da-ti drumul,frumoasa vreau sa te gust.
Dupa cateva secunde nu mai imi simteam corpul decat placerea imensa care il strabatea.Corpul meu ii ascultase comana si acum ma simteam ca o jegoasa.Si-a bagat degetul lung in gura si a inceput sa-l suga,pofticios.
-Esti delicioasa,a spus el apropiindu-se de mine.Tot ce-am facut a fost sa-l scuip.Il flegmasem asa de bine...
Si asta a fost dragii mei cititori.Partile perverse au reveniiiit.Sper sa va placa aceasta parte si va promit ca voi reveni cat de repede pot cu next-ul.
#Antoo