10.Borfasi de borfasi...

39 4 2
                                    

Am revenit.Uitati-mi entuziasmul incredibil de mare.No,glumesc doar.Deci da inca o parte noua.Spor la citit!

-Fei,eu cred ca tu nu sti regulile..

-Pai ,zic si eu,deabia te-am intalnit,gogu'!

-Luati-o!Dar mai intai aduceti niste haine curate din dormitor.

-No,no eu merg acasa in momentul asta!Vreau acasa bai borfasilor.

Am fost tarata fara dreptul de a mai spune ceva.Mi-au dat niste haine negre;in tricou si niste colanti.Apoi m-au incuiat in dormitor.

-Bai,borfasilooor,dati-mi drumul ca ramaneti fara avere,Hai ma nene mai ca ma cac.

-Ai WC,papusa.

-Pai de unde stiu eu,ca tu nu ti-ai dat drumul pe acel WC?!

-Pai....

-Hai,frate...mi-e foame si sete si vreau afara.Vreau afaaaaaraaa.Acum!!

Nu i-am mai auzit pe cei doi crai de la rasarit,ca al treilea era plecat probabil sa se spele pe fata.M-am pus pe pat si am incercat sa dorm si sa ma gandesc ca toata incurcatura asa e doar un vis.

-Papuso,trezeste-te...

-Ughm,mai lasa-ma un pic mami.Nu Carol nu nu vreau sa iti fac laba.Sti ce s-a intamplat ultima oara...

-Hai,iubire,trezeste-te.

Mi-am deschis ochii incetisor si primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l enervez pe Dan printul jilavii.I-am tipat atat de tare in fata ca si cred ca l-am surzit ...si..scuipat.Mi-a astupat gura si am inceput sa respir mai greu.Peste cateva minute imi revenisem.

-Hai la micul dejun,Caitlin.

M-am dat jos din pat si m-am luat dupa "Printzul Jilavii".Mama casa asta nu mi-o permitem nici daca aveam 10 salarii.

-Uhmm,nenea da' pe tine cum te cheama?

-Christian,spune-mi Chris.

-Tu de unde stii cum ma cheama?

-Buletinul,iubire.

Moama,dar inteligent e asta.Si perfect...Nu fi proasta Cathrine,e doar un violator.Eu un borfas cu maimute care il apara.Dar totusi atat de dragut.Dupa un drum in palatul lui am ajuns la bucatarie si se pare ca o sluga prepara omleta.

-Mananca!

-Darnu mi-e foame.

-Trebuie,o sa te imbolnavesti si eu nu omor oameni.

*Tuse falsa*

-Uhm,sigur.

Am mancat pentru ca chair imi era putin foame doar ca nu stiam ce minunatii au pus astia in omleta.Chair era buna.

-Iti place?

Off cat urasc intrebarea asta.Intrebarea pe care mi-a pus-o aseara.O lacrima si-a facut aparitia pe obrazul meu.Nu stiu de ce,adica deobicei sunt puternica si nu las pe nimeni sa ma doboare.Chiar ma simteam violata..

-De ce plangi, iubire?

-Tu...esti un monstru,te urasc m-ai rapit,hienele tale m-au rapit si una din ele si-a dat drumul pe WC-ul din camera.

S-a uitat in ochii mei.Oh nu nu ochii aia sunt perfecti.Fii blestemat borfasule.Am fugit din bucatarie,dar nici eu nu stiu unde.Cautam o cale de scapare.

-Cath,te rog intoarcete!Nu o sa iti fac rau.

Christian era in spatele meu.Continuam sa caut o iesire.Ma invarteam si ma invarteam pana am cedat am cazut in genunchi si am inceput sa cant.Cantecul asta il canta mama,ma linistea de fiecare data cand mi se intampla ceva rau.Nu e doar o curva,e si mama mea.Nu auzeam bine,dar eram sigura ca si-a adus ceilalti borfasi.

Doua brate m-au cuprins si atunci tot ce am m-ai simtit a fost o intepatura in bratul stang.Astia ma drogau ,sigur.De ce?! Ma credeau sigur nebuna.

M-am trezit intr-o incapere diferita de ce in cate dormisem aseara.Nu eram singura mai era un baiat acolo putin cam schzofrenic,cu ochiul stang plecat de la Mc la KFC.Oh Doamne,m-ai dus la nebuni.Un domn inalt,in varsta a intrat in incapere.

-Dildo,stai cuminte nu speria fata.

-Unde sunt?!

-Eu sunt Drake,un preten de-a lui Chris.

-Uhm pot sa plec,acasa?

-Ok o sa ii spun lui Chris ca vrei sa pleci.

-Nu,nu la el acasa.La mine acasa.Nu imi place Chris.Il urasc.Te rog nu ii spune.

-Te va ajuta....

Acel...Drake,parca a disparut din incapere probabil cautandu-l pe Chris.Ma va ajuta?! Cu ce?! Sa trec strada?Ah stai deja pot.

-Cathrine,ma bucur ca esti in regula,tipa spre mine imbratsandu-ma.

Cred ca iti bati joc de mine.

-Nu aveam nimic,doar cantam tu m-ai intepat,m-ai drogat.Nu sunt nebuna tu esti un retardat.Te urasc!

Gata si cu capitolul asta.Sper sa va placa.Scuzati-mi greselile,o sa il corectez...candva(adica niciodata).

-Xoxo,Antoo.

Intalnire cu calculatorul.Iubitul electronic.Where stories live. Discover now