3.Eu cred ca ma minti.....

90 6 2
                                    

Deci cum trebuia sa-l puna Abby...Nu l-a pus si imi pare raaau pentru ca nu-s la fel de priceputa ca ea.Ei bine ea e plecata pentru putin timp dar va pune ea urmatorul capitol.Sper sa va placa si capitolul asta.

#Antoo

Am inchis repede site-ul si am coborat in bucatarie.Mda cei doi terminasera.Stiti voi la ce ma refer.

Mi-am luat un pahar cu apa si am vazut-o pe mama din bucatarie in sufragerie uotandu-se la niste filme porno...mai se si satisfacea cu un vibrator.Femeia asta e nesatuala.Obsedata sexuala si pedofila imputita.Unrori regret ca m-a nascut ea.Dar ce pot sa spun cand sunt perversa eu pe ea o mostenesc.Ceea ce nu o sa uit niciodata e faptul ca s-a regulat cu proful meu din a 8-a.

-Hei scumpo! Imi spune ea punadu-si chilotii scumpi de dantela de la Victoria's Secrets.Nu te-am observat.Uite si tu! Spune ea dandu-bi vibratorul cu care tocmai se satisfacuse.

-Doamne mama..Pupati-as talpile Doamne....O sa ma omori intr-o zi femeie!

-Doar i-al stiu ca o sa-ti placa!

-Ba nu!

-Eu cred ca ma minti....

-Te porti ca un copil mic.Iar te-ai drogat?

Am fugit cu vibratorul ala nenorocit in camera si l-am aruncat pe pat.Doamne mama e pur si simplu miezul frate miezul.Ea umple paharul cu tot ce face o avea ea 42 dar arata de 20 si la ce minte are s-ar fute si pe prima banca din parc.

-Oh Carol de-ar fi si mama ca tine.Tu mereu ma intelegi.Esti asa de dragut cu mine.Sti ce o sa iti arat ceva.

Ma indrept spre baie si imi iau costumul de parasuta primit de Craciun primit de la nimeni alta decat maicamea.Il pun pe mine cu greu pentru ca e mulat.Are doua gauri una la fund si un la zona "interzisa".Ma duc in camera si iau de pe pat vibratorul.Imi musc buza senzual.Pentru a il excita pe Carol.Pornesc vibratorul si mi-l duc la gaura din fata.Il pornesc si masez acea zona satisfacandu-ma...Ahh ce bine e.

-Ah Carol...E asa de ahhhh.Innebunesc...Defapt tu ma innebunesti.Mi-l.bag odata adanca si scot cel mai mare geamat posibil.Las vibratorul deoparte si imi folosesc mana.Degetul meu mijlociu face cerculete pe feminitatea mea.Imi duc degetul la gura il sug.Imi frec lenjeria de zona si pur si simplu innebunesc.

-Ah Carol....

Ii gemeam numele.lui Carol in continuare pana cand am ahuns la punctul culminant.ORGASMUL.

M-am dus la.Carol asa uda cum eram in aceeasi lenjerie si am am mai luminat ecranul lui Carol....OMFG camera Web era pornita si toti baietii avusesera un spectacol senzual cu mine toti erau in calduri.Cand unul isi face curaj, ca sa zic si ciripeste:

-Babe esti asa de sexy ca am avut orgasm de cand ti-am vazut poza de.profil dar acum.....

-Eu cred ca ma minti....zic cu un zambet prostesc si ciudat,rusinata de cele intamplate.

Si asta a fost sper ca v-a placut.Scurt.Da stiu,dar sunt si pe telefon in vizita si am zis ca n-am postat de o saptamana si totusi trebuia sa postez ceva.Sper sa va placa dragilor.

-Xoxo,Antoo.

Intalnire cu calculatorul.Iubitul electronic.Where stories live. Discover now