Tanıtım

1.6K 120 27
                                    

Selamunaleyküm Canlar 😍
Kitabı baştan sona düzenlemeye aldım.Düzenleme bittikten sonra yeni bölümler de gelecek İnşaAllah.

Yeni bir kitapla ve yeni hayatlarla baş başa bırakıyorum sizi.

Öpüldünüz 😘

Mükemmel giden hayatım, hayatımın anlamı beni seven ve aşık olduğum bir kocam vardı. Daha doğrusu ben öyle sanmıştım.

Beni sevdiğini, benimle aşık olduğu için evlendiğini  düşündüğüm adamın benimle iğrenç bir intikam hırsı yüzünden evlendiğini öğrenene kadar böyle düşünüyordum. Onunla evlendiğimden beri resmen cehenneme dönmüştü.

Oysaki nasılda aşıktım...
Kalbimin kapılarını gerçek anlamda  açtığım ilk adamdı. Gerçi bana yaşattıklarından sonra ona adam demek ne kadar doğru bir tabir olduğu tartışılırdı ama sevmiştim. İçimdeki kelebeklerin katilinin zamanı geldiğinde ruhumun da katili olabileceğini bilemeden sevmiştim.

Güvenmiştim...
Anneme karşı gelecek kadar, çevremdemkilerin uyarısını hiçe sayacak kadar ve bana bakışlarından bile belli olan nefreti göremeyecek kadar güvenmiştim.

Dayanmıştım...
Tüm yaptığı işkencelere, hareketlerine ve hakaretlerine  dayanmıştım...
Aşık olduğum için de aptal gibi herşeye göz yummuştum. Tabi sadece aşık olmam değil karnımdaki minik can da etkiliydi. Bebeğim olmasa belki de bu kadar katlanamazdım.

Beni sevmediğini anladığımda ise herşey için çok geç olmuştu.

Pişman olacaktı...
Elbette yaptıkları yüzünden vicdanının çığlıklarını duyacaktı ama onun için de çok geç olacaktı. O gün ise çok yakındı.

Onların hikâyesinde masum olmadığını taraf yoktu.

Kadın gözü kapalı bir aşık olduğunda;
Adam ise körelmiş hırsının kurbanı olduğunda masumiyetlerini pişmanlığı iliklerine kadar hissedinceye dek kaybetmişlerdi...








Sonsuz Kadar SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin