Eveeett... Canlarr. Ben geldimm.
Size güzel bir bölümle geldim. Uzun yazmayı seviyorum ve uzun yazmaya çalışıyorum. Bunun için yeni bölüm gecikebilir.
İnşAllah beğenirsiniz...♡♡♡
Mutimedia:Yağız
★Vote★ ve yorumlarınızı
bekliyorum.
«Keyifli okumalar»
Yağız mı? Telefon numaramı nereden bulmuştu bu sapık? Bana hangi cüretle mesaj atardı? Niye benimle uğraşıyordu?
'Telefon numaramı nereden buldun? Niye bana mesaj attın?'
' Numaranı Begümün telefonundan gizlice aldım.'
Bir bu eksikti... Ben kendinden kaçtıkça kendi benim peşimi bırakmıyordu. Ne istiyordu benden?
' Ne yapmaya çalışıyorsun anlamadım ama bir daha sakın bana mesaj atma. Numaramı da sil.'
' Lütfen!!! Seni yakından tanımak istiyorum.'
"Ama ben seni tanımak istemiyorum. Seninle asla ama asla bir daha aynı ortamda bulunmak hatta aynı havayı solumak dahi istemiyorum. Sakın bir daha mesaj atayım deme yoksa numaranı polise verir beni rahatsız ettiğini söyleyip seni şikayet ederim.'
Bir süre tekrar mesaj atacak mı diye beklemiştim ama mesaj atmamıştı. Demek ki verdiğim göz dağı işe yaramıştı. Derin bir oh çekip annemi şüphelendirmemek için odadan çıktım.
Mutfağa geçtiğimde annemin masaya oturmuş kahvaltı için beni beklediğini gördüm. Sohbet ederek yaptığımız kahvaltıdan sonra masayı toplayıp buluşları makineye yerlestirdik. Annem komşunun mevlüdüne gidince ben de odama çıkıp yatağa uzandım. Banyo ve kahvaltı uykumu getirmişti. Dün gece pek de uyuyamadığımı düşünürsek yorgun bedenimi uykuya teslim etsem iyi olacaktı.
Gözlerimi açtığımda akşam olmuştu ki karanlık gözümün önünü görmemi engelliyordu. Elimi yatağın yanındaki abajura atıp ışığı açtım. Saate baktığımda 19.48'di. Yatakta doğrulurken üzerimdeki örtüyü fark ettim. Ben yatağa uzandığımda üzerime örtü almadığım için büyük ihtimal annem örtmüştü. Yataktan kalkıp banyodaki işlerimi hallettikten sonra odadan çıktım.
Aşağı inerken evdeki sessizliği fark etmiştim. Mutfağın ışığının yandığını görünce mutfağa yöneldim. Annem yine ocağın başında bir şeyler pişiriyordu. Yanına yaklaşıp;
"Ne yapıyorsun annem?"
"Bu sefer beni korkutamadın cadı. Merdivenden inerken ayak seslerini duydum." annem konuşurken bende tencerenin içine baktım. Kokusundan da tahmin ettiğim gibi mis gibi yayla çorbası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Kadar Sev
Chick-LitMükemmel giden bir hayatım, hayatımın anlamı beni seven ve aşık olduğum bir kocam vardı. Daha doğrusu ben öyle sanmıştım... Beni sevdiğini, benimle aşık olduğu için evlendiğini düşündüğüm adamın benimle iğrenç bir intikam hırsı yüzünden evlendiğini...