Keesokan pagi nya ~
YoonCheol: *hentak kepala kat meja* i hate my life -_-
Joon: ai goo . Wae gurae ?
YoonCheol: Noona ~
Joon: uhm ?
YoonCheol: pujuk omma Yoon please *buat puppy eyes*
Joon: pujak pasal apa ? Yoon buat kes ke ?
YoonCheol: aniy . But omma Yoon bayar seseorang untuk menjadi penjaga Yoon . Yoon bukan budak" lagi 😭
Joon: noona faham but Yoon . Noona tak berani lah nak jumpa omma Yoon . Dah lah garang lepas tu guru disiplin lagi ..
YoonCheol: alaa ..
Tiba"
' Murid bernama Choi YoonCheol , sila ke bilik disiplin sekarang juga'
YoonCheol: andwe !!
Joon: Yoon pergi je lah . Mana tau omma Yoon berubah fikiran ?
YoonCheol: Omma buat macam nie sebab Yoon berperangai namja sedang kan Yoon nie yo... *ckp dlm hti* opss ! Habis . Joon tahu ke ?
Joon: yo ? *angkat kening*
Cikgu KwangSoo: Choi YoonCheol . Kenapa tak gerak lagi ? Kan dah kena panggil dengan pembesar suara ?
YoonCheol: arhh nae ! *bisik* Nanti kita sambung ye noona ..
YoonCheol terus keluar dari kelas dengan perasaan yang lega .
YoonCheol: huhh . Sekarang , jumpa omma yang di sayangi *pergi ke bilik disiplin*
Dalam bilik disiplin ~
-tok tok tok-
Pn. Choi: masuk .
YoonCheol: *masuk* kenapa cikgu nak jumpa saya ?
Pn. Choi: kenal kan nie anak saya Choi YoonCheol *bagitau kat ??*
YoonCheol: omma ! Kan Yoon dah kata ! Yoon tak nak !
Pn. Choi: kamu yang tak nak berubah . Introduce yourslef .
??: saya ..
YoonCheol: ara ! Aq tahu ! koe nie sunbae nerd kat sekolah nie yang bernama Hoshi . Am I right ?
Pn. Choi: YoonCheol ! Behave your self !
Hoshi: gwenchana *senyum* *ckp dlm hti* nerd dia panggil aq ?! Aq nie kumpulan terkemuka tau ! Memang kena ajar dia nie .. Tapi kenapa rupa dia nie nampak ..
' cantik '
YoonCheol: Yoon masuk kelas dulu *keluar*
Pn. Choi: erghh . Mianhae . Saya harap kamu dapat jalan kan tugas dengan baik nae ?
Hoshi: okeyy *keluar*
Skip ~
Waktu rehat ..
YoonCheol Pov
Dah mula lah penderitaan ku T^T . Takkan lah aq kena berkepit jak dengan budak nerd tu ? Jatuh reputasi aq sebagai namja yang bergaya . Ai goo . dari dulu omma tak pun pernah layan Yoon kenapa sekarang baru nak ambik kesah . Haishhh .
End pov
Joon: Yoon tak nak makan ke ?
YoonCheol: arhh ? Aniy . Yoon tak da selera lah .
Joon: noona keluar belikan Yoon makanan nae ? Yoon mesti juga makan !
YoonCheol: arasso *senyum*
Joon: *keluar*
YoonCheol: *letak kepala atas meja* *tutup mata*
Tiba"
??: Yoon-sii
YoonCheol: *masih diam*
??: Yoon *ketuk meja*
YoonCheol: ai goo . Jangan kacau aq boleh tak ?! *pandang atas* *ckp dlm hti* aduh mampus aq . Penjaga aq nie suka hati je masuk kelas nie !
Hoshi: makan jum ?
YoonCheol: tak nak ! *baring kan kepala di meja*
Hoshi: jom lah *ckp dlm hti* keras kepala nya dia nie !
YoonCheol: ai goo . Malas lah macam nie !
Hoshi: jom ! *tarik tangan YoonCheol*
YoonCheol: yah ! Hajima !
Hoshi mengendah kan apa yang YoonCheol kata kan lalu masuk ke dalam satu bilik yang gelap .
YoonCheol: yah ! Koe gay ke ?! *ckp dlm hti* mati awal aq macam nie . Apa dia nak buat nie ?!
Hoshi: awak diam boleh tak ?! susah saya nak berjalan kalau macam nie . *berjalan terus menerusi bilik gelap*
YoonCheol: amboi kasar nye bahasa *ckp pelan*
Hoshi: saya dengar
YoonCheol: do im look im care ?
Hoshi: huhh . Nasib saya kena jaga namja macam nie .
YoonCheol: hello ?! Saya nie .. *ckp dlm hti* ai goo Yoon ! Kenapa dengan mulut koe hari nie tak habis" nak ckp pasal yoeja . Ai goo serabut!
Hoshi: awak ?
YoonCheol: seorang lelaki sejati hah !
Hoshi: arasso *senyum* dah sampai . *buka lampu*
YoonCheol: *ternganga*
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...