YoonCheol: Hoshi ?!
Hoshi: *genggam kolar Namjoon* koe nie nak dekat dengan dia kenapa hah ?!
Namjoon: tak boleh ke ? Ahh .. baru aq ingat . Koe kan penjaga dia ..
Hoshi: *tambah geram*
YoonCheol: Hoshi ! Stop it !
Hoshi: *melepas kan genggaman secara perlahan*
Namjoon: *tepuk baju* huhh .. annyeong Yoon-sii .. and aq harap kaki noona kesayangan koe tu cepat sembuh *smirk* *pergi*
YoonCheol: ka.. ki ? Jangan" ?!
Hoshi: wae ? Kenapa ?
YoonCheol: jangan nak sibuk *pergi ke kelas*
Hoshi: kenapa dengan kaki ? Kaki Yoon okey je kot ?
Manakala di tempat lepak Bts ~
Namjoon: *duduk di kerusi* mana V ?
Suga: sejak tadi dia kat rooftop . Aq tak tahu buat apa .
Namjoon: roof .. wait , what ?! Rooftop kat mana ?!
Jin: rooftop kat bangunan kelas kita tu .
Namjoon: aq nak jumpa dia *ckp dlm hti* nasib bukan kat rooftop masa aq jumpa Yoon tadi ..
Jhope: wait *tahan tangan Namjoon*
Namjoon: wae ?
Jhope: kenapa pipi koe ada darah ?
Namjoon: kena tumbuk ..
Jin: oleh sapa huh ? Sini duduk dulu
Namjoon: *duduk*
Jin: *ubat luka kat pipi Namjoon* sapa tumbuk koe ?
Namjoon: mamat Hoshi tu . Ntah kenapa tiba" nak tumbuk muka aq yang hensem nie .
Jin: *letakkan plaster* dah . Koe jumpa lah V dulu sebelum masuk kelas .
Namjoon: memang itu aq nak buat -_- *pergi*
Namjoon pergi dari situ dan terus menuju ke rooftop di bangunan kelas mereka . Dari jauh , dia boleh melihat V sedang duduk di hujung bangunan itu sambil menutup mata .
Namjoon: *duduk sebelah V* koe okey ?
V: tak ..
Namjoon: wae ?
V: *pandang Namjoon* muka aq nie jahat sangat ke hyung ?
Namjoon: koe kan kingka .
V: aq bukan macam korang lah hyung . Stop call me like that ..
Namjoon: well V .. muka koe okey je tak da pun jahat mana . Wae ?
V: apa salah aq ?
Namjoon: apa juga point koe sebenar nya nie ?
V: aq .. fall in love .. with someone ..
Namjoon: wahh .. nampak nya koe dah lupa kan perempuan tak guna tu hah ?
V: Jung Ah bukan perempuan tak guna hyung ..
Namjoon: what ever ~ so . Apa masalah nya ?
V: aq jatuh cinta dengan dia but ada namja lain kacau setiap kali kalau V nak dekat dengan dia ..
Namjoon: siapa lah dia tu ye ?
V: Joon .. Park Ji Joon ..
Namjoon: jinjja ? *ckp dlm hti* aq dah tahu V . *huhh* kenapa koe mesti suka perempuan tu juga ..
V: uhmm .. YoonCheol lah yang selalu halang V nak jumpa dia .. tadi pagi pun sama , malah Yoon angkat Joon lagi masa nak pergi kelas *sedih* mungkin Yoon pun memang ada hati dengan Joon sampai halang V buat macam tu sekali .
Namjoon: aq tak boleh nak cakap apa .. but keep strong *senyum* *ckp dlm hti* YoonCheol tu yeoja . Tak mungkin nak jatuh cinta kat Joon pulak -_- tapi .. dah lah V nie susah sangat nak fall in love . Apa aq patut stop buli Joon ? Or biar kan dia menderita ? Hurmm ..
♡♡♡♡♡♡
Waktu balik ..
YoonCheol membawa Joon di belakang nya . Joon tahu yang Yoon sebenar nya pura" kuat untuk mengangkat dia kerana kekuatan seorang perempuan juga ada batas nya .
Joon: letak noona kat kerusi luar gate tu *tunjuk kerusi*
YoonCheol: noona tak nak balik ke ?
Joon: noona nak duduk dulu *senyum*
YoonCheol: arasso
YoonCheol jalan menuju ke kerusi di luar gate dan terus mendudukkan Joon di kerusi itu .
YoonCheol: sapa aq nak minta tolong ehh .. hurm ..
Tidak lama kemudian , sebuah kereta telah berhenti di hadapan mereka berdua sambil menurun kan cermin kereta nya .
?: nak tumpang ? *senyum*
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...