Jin: *menghampiri Namjoon* korang bergaduh ke ?
Namjoon: *pandang lain*
Muka Namjoon luka kat bibir dan ada kesan biru seperti baru di tumbuk seseorang begitu juga dengan Hoshi cuma lebih biru .
Hoshi: tak da lah .. kami cuma gurau" . Ha.ha *awkward laugh*
YoonCheol: ye ke tu ? -_-
Joon: *tunduk* *bisik kat YoonCheol* Yoon .. help me !
YoonCheol pun memaling kan muka ke belakang dan ternampak Joon di tarik oleh Suga dan Jimin manakala , V di tarik oleh Jhope dan JungKook .
YoonCheol: yah ! Mana koe nak bawa noona aq tu gila ! *lari kejar Joon*
Mereka menarik Joon sehingga sampai ke pantai manakala V di tarik sehingga ke sebuah mall yang berdekatan dengan pantai ..
YoonCheol: huhh .. mana dorang nie *pandang sekeliling*
YoonCheol tidak menjumpai mereka kerana dia terlambat beberapa saat untuk mengejar .
Manakala di tempat Hoshi dan Namjoon ..
(Dalam bilik Jin)
Jin: *ubat luka pada Namjoon* korang berdua nie dah kenapa cuba cakap
Namjoon: *diam* *pandang lain*
Jin: *letakkan plaster di muka Namjoon* *ubat luka pada Hoshi*
Hoshi: auchh ..
Jin: tahan lah sikit *letak plaster* done
Namjoon: gomawo ..
Jin: jangan cakap korang gaduh sebab YoonCheol *peluk tubuh*
Hoshi: erhh ..
Namjoon: memang pun ..
Jin: *pegang kepala* apa nak jadi lah dengan kamu nie !
Flashback
Hoshi pergi ke restoran dan ternampak YoonCheol dan Namjoon di kerusi . Dia hanya melihat sahaja apa yang terjadi sehingga lah YoonCheol keluar dengan muka yang marah .
Hoshi: ai goo . Mamat tu aq dah bagi warning kan .
Hoshi pun memesan minumam panas dan pergi ke arah YoonCheol . Penat Hoshi memujuk nya tetapi YoonCheol malah lebih marah dan pergi dari situ .
Hoshi: nie mesti gara" dia !
Hoshi pun mencari Namjoon dah menjumpai nya di belakang bangunan hotel , tanpa membuang masa Hoshi pun menumbuk Namjoon sehingga terjatuh .
Namjoon: koe pahal gila ?!
Hoshi: koe yang kenapa ?! Kan aq dah bagi warning ! Jangan nak buat YoonCheol marah or sakit hati tapi koe buat juga kan !
Namjoon: *berdiri* *lap darah di hujung bibir* tchh *tumbuk Hoshi* suka hati nenek koe je kan nak calar kan muka aq ! Koe ingat koe sapa hah ?!
Hoshi: itu je koe ada *smirk* nie last warning ! Lepas nie aq takkan segan" nak buat lebih parah dari itu ! *pergi*
End flashback ~
Jin: macam budak" lah kamu nie ! Haishh ..
Hoshi: *pandang lain*
Jin: aq tak nak benda nie berulang Namjoon , kalau tak hyung akan denda kamu
Namjoon: what ever *keluar*
Namjoon pun mengeluar kan phone dan mendail no Suga
Otp~
N: Suga , aq nak koe buat budak Joon tu terseksa sekarang !
S: tapi ..
N: kalau koe tak buat , jangan menyesal bila aq dah bertindak ! *mati kan phone*Namjoon: memandang kan aq tak boleh nak sakiti YoonCheol , koe yang terima akibat nya Joon *smirk*
Situasi YoonCheol ~
YoonCheol: noona . Eodiso ?! Haish .. mana lah monyet tu letak noona aq !
YoonCheol pun memerhati sekeliling sehingga ternampak seseorang di ikat di pokok kelapa yang berada di pantai itu dengan tangisan yang kurang di dengari kerana mulut nya turut di ikat .
YoonCheol: itu macam .. *kecil kan mata* Joon noona ?!
YoonCheol pun pergi ke arah Joon dan terus membuka ikatan pada mulut Joon dan kemudian pada ikatan di pokok , selepas di buka Joon terbaring sambil memegang perut nya .
Joon: Yoon .. appo *pegang perut*
YoonCheol: tak guna punya Bts ! Sepatut nya aq tak percaya kan dorang !
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...