Di dalam bilik disiplin ~
Pn. Choi: apa nak jadi dengan kamu dua nie hah ?!
YoonCheol: *roll eyes*
Namjoon: but aunty tak boleh nak salah kan saya tau !
Pn. Choi: NamJoon-sii .. saya tahu kita dah kenal sejak lama but kalau kamu nak jadi kan alasan tuk lepas kan kamu untuk kali nie , benda tu takkan pernah jadi .
YoonCheol: aunty ? Wah" .. nampak nya ada anak mummy juga kan sini ehh .. kan Pn. Choi ? *smirk*
Pn. Choi: Yoon .. please respect .. his your cousin ..
NamJoon & YoonCheol: Cou ... wait what ?!
YoonCheol: impossible !
Namjoon: maksud aunty dia nie Jae ? Tak mungkin !
Pn. Choi: i'm sorry to hide this from you Namjoon but this is the truth ..
Namjoon: but Jae yang saya kenal yoeja aunty !
YoonCheol: what a funny .. Mr pink sudah menjadi kingka sekolah ? Wah" ..
Namjoon: aq lagi tak sangka yang Jae aq kenal dulu manja , periang and rapat dengan aq jadi pengkit dan tak da guna
YoonCheol: koe jangan nak merepek ! Sejak bila aq rapat dengan koe ?
Namjoon: takkan koe tak ingat sebelum aq ke US dulu kita selalu bermain sama" sewaktu appa koe masih hidup !
YoonCheol: jangan berani nak ungkit apa" pasal appa aq lagi ! Koe tak layak langsung nak cakap tentang tu !
Namjoon: Now .. YoonCheol or should i call Jae ? What was going on about you ? Why did you change just like this ?
YoonCheol: koe jangan nak tunjuk baik lah ! Aq bukan Jae yang koe selalu cakap nie !
Pn. Choi: enough ! *urut kepala* kenapa saya perlu ada masalah macam nie ..
Namjoon: aunty .. ini tak mungkin aunty ..
YoonCheol: erghh *keluar* *hempas pintu*
Pn. Choi: duduk dulu
Namjoon: *duduk*
Pn. Choi: mianhae .. but itu memang dia ..
Namjoon: but .. how ?
Pn. Choi: *cerita kan segala nya*
Namjoon: arasso .. gomawo aunty sebab cerita kan ..
Pn. Choi: and this is last warning Namjoon . kalau awak buat masalah lagi , saya akan call omma kamu . saya lepas kan kamu .
Namjoon: gomawo aunty .. sebab lepas kan saya .. *keluar* *ckp pelan* Jae .. tak sangka koe buat macam tu . But jangan harap aq nak terima koe jadi keluarga aq kalau koe masih berkawan dengan budak tak guna tu *pergi*
Manakala di tempat YoonCheol ..
YoonCheol berlari ke rooftop dan terduduk di sebuah bangku ..
YoonCheol: imposibble .. it's not him .. i hate to believe that he was him .. arghh .. i hate you omma .. you cause me to be like this ..
Tiba"
Hoshi: *pegang bahu YoonCheol* are you okey ?
YoonCheol: *tepis tangan Hoshi* jangan cuba nak sentuh aq ..
Hoshi: *duduk sebelah YoonCheol* gwenchana ?
YoonCheol: wahai penjaga aq yang gila , jelek dan pendek .. get away from my sight .. i want to be alone ..
Hoshi: no you dont . Awak nak seseorang untuk luah kan segala apa yang awak rasa . Am I right ?
YoonCheol: yes and it's not you ..
Hoshi: arasso .. but take this *bagi kotak*
YoonCheol: what this ?
Hoshi: buka lah *senyum*
YoonCheol: *ambik* *buka kotak* a make up ?
Hoshi: yup ..
YoonCheol: aq tak suka guna make up koe tahu tak !
Hoshi: firasat aq betul ...
YoonCheol: what did you mean ?
Hoshi: you are a ...
YoonCheol: *ckp dlm hti* aq ada terlepas cakap apa" ke ? Jangan cakap yang dia tahu gara" make up nie ..
Hoshi: girl ? ..
YoonCheol: koe ...
Pn. Choi: yup . she is *muncul tiba"*
Hoshi: *terkejut*
YoonCheol: Pn. Choi . Saya minta maaf but saya nak masuk kelas *beredar*
Pn. Choi: *duduk sebelah Hoshi* mian .. sebab lambat beritahu Hoshi yang dia tu sebenar nya yoeja ..
Hoshi: aniyo . Gwenchana .. *senyum*
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...