dalam bilik YoonCheol ~
YoonCheol: *duduk atas katil* *mencebik*
Hoshi: stop lah buat muka itik . Tak suka ke saya kat sini ?
YoonCheol: yang koe nak ikut aq sampai ke bilik kenapa ?! memang tak ! Koe tahu kita berdua je kat sini and koe tu namja !
Hoshi: koe pun bukan namja ke ?
YoonCheol: *geram* aq namja kat luar ! Kat rumah aq nak free sikit . Tapi nak hadap muka koe memang aq tak tahan .
Hoshi: ke nak aq bawa geng aq ?
YoonCheol: gila ? Koe nak bawa kawan nerd koe ke sini ? Baik tak payah !
Hoshi: seorang je ?
YoonCheol: suka hati koe lah ! Asal tak ganggu hidup aq sudah *baring* keluar lah aq nak tidur *pejam mata*
Hoshi: arasso *keluar*
YoonCheol: Pn. Choi nie pun satu . Kenapa tak suruh sepupu aq serupa beruk tu sekali jaga aq .
Tidak lama kemudian , telefon YoonCheol berbunyi dan tertera nama Pn. Choi kat situ . YoonCheol dengan malas mengangkat panggilan itu .
Otp ~
Y: nae . Nak apa ?
P.C: Yoon okey kan kalau kat rumah tu dengan Hoshi ?
Y: sangat ..
P.C: nanti omma balik sana bawa buah tangan nae ? Hati" kat rumah .
Y: nae Pn. Choi *matikan panggilan*YoonCheol: *buang fon ke meja belajar* kalau nak cakap pasal tu je baik tak payah . Menyemak je *tidur*
♡♡♡♡♡♡
Keesokan pagi nya ~
-kring kring kring kring- (bunyi jam loceng)
YoonCheol: haishh . Kacau je lah !
YoonCheol membuang jam loceng itu ke dinding , habis bertabur segala yang berada dalam jam itu . YoonCheol pun duduk lalu menggosok mata nya .
YoonCheol: sejak bila aq ada jam loceng ? What ever ~ *masuk bilik air*
30 minit kemudian ~
YoonCheol turun ke bawah selepas memakai pakai seragam sekolah . Tiba" , dia ternampak seorang yang dia tidak kenali sedang duduk makan di meja .
YoonCheol: *ambik kuali berdekatan* nan nuguyah !
?: wow . Relax . It's just me
YoonCheol: *terjatuh kan kuali ke lantai* kenapa pula ada S.coups kat rumah aq nie ?!
S.coups: annyeong *senyum*
Hoshi: *dari belakang YoonCheol* Yoon-sii
YoonCheol: *pandang Hoshi* *terkejut and kaku*
Hoshi: mianhae .. dia lah kawan saya nak bawa tu *gosok belakang leher yang tidak gatal*
YoonCheol: koe .. warna kan rambut koe ? (Media di atas)
Hoshi: eoh ? Kenapa , tak suka ke ?
YoonCheol: *ckp pelan* hensem nya .. itu kan warna favorite aq ..
Hoshi: bwo ? Apa Yoon ckp saya tak dengar ?
YoonCheol: hah ? *sedar* ahh .. aniyo ! *ambil sekeping roti di depan S coups then lari ke luar*
Hoshi: *senyum tengok gelagat YoonCheol*
S.coups: Hoshi-ah .. koe kenapa tersengih" nie ?
Hoshi: koe dengar ke apa dia cakap tadi ?
S.coups: yang aq dengar lah warna rambut koe tu warna favorite dia .
Hoshi: jinjja ? Wah .. nampak nya idea koe suruh warna kan rambut nie memang menjadi lah ?
S.coups: koe gila ke ? Aq suruh koe warna kan rambut baru untuk pikat yoeja . Sebab hari nie special right ? Koe nak pikat namja kenapa ? Koe gay ke ?
Hoshi: aniyo .. koe saja tak tahu ..
S.coups: apa" lah Hoshi . Tapi besar gila rumah guru disiplin nie . Ada anak yoeja ke ? *angkat kening*
Hoshi: apa soalan koe nie -_- . Ada seorang .
S.coups: wah ! *petik jari* ada chance !
Hoshi: dah" jom gerak !
Di sekolah ~
Ketika YoonCheol sedang jalan menuju ke loker , dia ternampak beberapa orang sedang berkumpul di papan kenyataan . dia pun tanpa menghirau kan mereka terus membuka loker nya . Betapa terkejut nya dia terdapat banyak surat berkumpul di situ .
YoonCheol: surat apa lah pulak nie ?
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...