YoonCheol pun mengangkat Joon dan pergi ke bilik mereka .
YoonCheol: pagi" lagi dah buat aq tak da mood . *baring kan Joon di katil* noona okey ?
Joon: sikit *pegang perut*
YoonCheol: apa dorang buat ?
Joon: dorang ..
Flashback
Suga dan Jimin menarik Joon sehingga ke pantai . Rancangan utama mereka berdua hanya untuk menyatu kan V bersama Joon kerana mereka tahu bahawa hati batu V masih boleh mencintai orang lain sejak peristiwa hitam itu berlaku .
Suga: *duduk kan Joon di atas kerusi* kuat sangat ke aq tarik koe ? Merah" tangan koe nie .
Jimin: soryy ..
Joon: erhh *awkward* gwenchana .
Tiba"
Telefon Suga berdering dan tertera no Namjoon di situ . Dia pun tanpa membuang masa mengangkat panggilan itu .
Otp~
N: Suga , aq nak koe buat budak Joon tu terseksa sekarang !
S: tapi ..
N: kalau koe tak buat , jangan menyesal bila aq dah bertindak ! *mati kan phone*Jimin: sapa call ?
Suga: *bisik* Namjoon suruh kita seksa dia ..
Jimin: again ?!
Suga: we have no choice .
Jimin: but ..
Suga: lupa kan rancangan tu dulu . kita boleh buat tu lain kali .
Jimin pun dengan muka yang bersalah menarik Joon sehingga ke sebuah pokok kelapa dan mengikat tangan dan kaki nya di situ .
Joon: apa sunbae nak buat nie ?!
Jimin: *ckp pelan* mian ..
Jimin pun bertindak menumbuk perut Joon dengan kuat . Hampir Joon termuntah darah pada masa tu , kemudian Suga pun bertindak menampar Joon sehingga Joon senyap daripada menangis plus menjerit dan menutup mulut Joon guna sapu tangan Jimin .
Suga: Jimin jom ! *beredar*
Jimin: *bisik dekat Joon* jeongmal mianhae . Aq tak bermaksud nak buat koe macam nie *beredar*
End flashback
YoonCheol: ai goo dorang tu ! Haishh ! Aq nak esok kita balik korea !
Joon: aniyo ! Kita ada beberapa hari lagi kat sini kan ?
YoonCheol: but Yoon tak sanggup dorang buat noona macam nie !
Joon: noona okey *senyum tawar* nanti membazir pulak kalau kita tak habis kan masa kat sini , lagi pun Yoon nak holiday dengan noona kan ?
YoonCheol: nak tu memang nak .. but
Joon: please ?
YoonCheol: Huhh .. arasso ..
Joon: *senyum*
YoonCheol: noona rehat lah dulu , Yoon nak beli beberapa ubat untuk noona . Esok baru kita jalan *senyum*
Joon: okeyy *tidur*
YoonCheol: *selimut kan Joon* *keluar*
YoonCheol keluar dan menuju ke farmasi di seberang jalan . Dia membeli beberapa ubat dan juga plaster . Selesai sahaja , dia terus pergi ke kerusi berdekatan pantai dan duduk .
YoonCheol: huhh .. appa Yoon ada kat Paris *senyum*
YoonCheol suka berada di pantai mahu pun berdekatan kawasan" pantai kerana dia dan appa nya selalu pergi ke sana apabila petang menjelma .
Hoshi: *pandang dari jauh* *senyum* nak je aq berada di sebelah YoonCheol sekarang . But *pegang luka di bibir* kalau bukan ada budak mentah tu muka aq takkan hodoh macam nie .
Setelah beberapa minit dia duduk di situ , dia pun berjalan dan pergi semula ke bilik nya di hotel .
Manakala di bilik bts
V: huhh .. kenapa kamu heret aq smpai ke mall tadi sedang kan kita tak da buat apa" pun kat sana -_-
Namjoon: saja . Bagus juga kalau koe tak tau .
Suga: but Namjoon-ahh ..
Namjoon: wae yo Suga-sii .. nak buat bantahan ke ?
Jimin: *genggam penumbuk* apa salah dia sehingga kita terpaksa ikut semua cakap hyung ?!
Namjoon: just do it what i say Jimin ! Kalau tak nak benda yang sama jadi pada Jung Ah *smirk*
V: *diam* sampai hati hyung ! *keluar*
Jhope: kan kita dah setuju tak sebut nama dia lagi depan V ! haishh ! *kejar V*
Namjoon: ada orang dah paksa aq sebut nak buat macam mana ? Lagi pun yeoja tu memang tak layak untuk hidup .
-tbc-
YOU ARE READING
The Handsome Girl
FanfictionYooncheol adalah pelajar yg diminati ramai dalam sekolah .. dia merupakan seseorang yang sangat lasak dan bersikap gangster di sekolahnya . Dia mempunyai sahabat karib yg bernama 'Joon' noona . Disebabkan personaliti dan pemakaiannya seperti namja...