Home ~

790 55 2
                                    

KOREA

Kini , YoonCheol , Hoshi , Joon dan juga Bts telah pun pulang semula ke Korea selepas berjalan ke Eiffel Tower semalam . Walaupun begitu , Hoshi tetap melayan YoonCheol seperti biasa biar pun YoonCheol tetap degil dengan keputusan nya .

Di rumah YoonCheol ~

YoonCheol: aq balik .. *buka pintu* hurm ? Tak da orang lah macam biasa ..

YoonCheol tanpa membuang masa pergi ke bilik nya dan berehat selepas penat bercuti .

YoonCheol: Harap" esok adalah hari yang baik untuk aq *tidur*

♡♡♡♡♡♡

Keesokan pagi nya ~

Pn. Choi: YoonCheol-ah .. irreona

YoonCheol: uhmm .. *mengeliat* 5 more minutes please ..

Pn. Choi: Yoon-ah .. hari nie sekolah . Wake up ppali

YoonCheol: ai goo omma *mengigau*

Pn. Choi: dia masih anggap aq omma *senyum* Yoon ..

YoonCheol: arasso *kiss pipi Pn. Choi* morning

YoonCheol pun sambil tertutup mata pergi menuju ke bilik air . Tiba"

Pn. Choi: Yoon hati" deng..

YoonCheol: *terlanggar pintu bilik air* aduh ! *terduduk*

Pn. Choi: YoonCheol ! *pergi ke arah YoonCheol* gwenchana ?!

YoonCheol: *tersedar sepenuh nya* ehh mak aq jadi hijau ! *Melatah* Yah Pn. Choi ! Kenapa ada dalam bilik aq hah ?!

Pn. Choi: alamak , kepala Yoon berdarah nie . Sini om...

YoonCheol: tak usah . Biar aq buat sendiri *masuk tandas*

Pn. Choi: masih tak berubah *keluar*

15 minit kemudian ~

YoonCheol pun keluar dengan pakaian seragam sekolah namja yang lengkap . Dia juga tidak lupa meletakkan plaster pada dahi nya yang terhantuk tadi .

YoonCheol: ai goo . Calar dah muka aq

YoonCheol pun turun ke bawah . Di bawah dia ternampak Hoshi duduk dengan selamba di meja makan dan makan bersama Pn. Choi . Hampir tersungkur YoonCheol di tangga tapi dia cuba untuk cover malu .

YoonCheol: *sits up di tangga* 300 , 301 , 302 ...

Pn. Choi: Yoon kenapa nak buat macam tu pagi " ?

YoonCheol: nak buat otot *selamba*

Hoshi: *senyum tengok gelagat YoonCheol*

YoonCheol: sengih" . Aq cucuk juga mata koe tu nanti . *tengok jam* alamak ! Lambat !

YoonCheol pun mengambil sekeping roti pada meja dan terus berlari ke luar rumah .

Pn. Choi: Yoon ! Omma boleh hantar !

YoonCheol: tak usah Pn. Choi ! *lari*

Pn. Choi: Yoon ! Haish .. Hoshi , kamu kejar lah dia .

Hoshi: arasso . Saya pergi dulu nae ?

Pn. Choi: nae" ..

Hoshi: *pakai kasut then keluar*

Hoshi pun mengejar YoonCheol . Dari jauh dia boleh melihat YoonCheol berjalan dengan biasa tidak seperti dalam rumah tadi kelam kabut seperti nak tertinggal bas .

Hoshi: pandai menipu erkk . Siap koe *smirk*

Hoshi dengan perlahan menuju ke arah YoonCheol . Ketika dia berasa sudah dekat seperti 10 cm pada YoonCheol , dia pun melompat di depan YoonCheol

Hoshi: baa !

YoonCheol: ahh ! *hampir jatuh*

Hoshi: *sambut*

Mata mereka pun bertembung . Selepas 2 minit , YoonCheol berdiri dan blush . nasib sahaja waktu itu mereka berada jauh dari rumah jiran" tetangga yang lain . Kalau tak memang salah faham yang besar kerana YoonCheol berpakaian namja pada masa itu .

YoonCheol: mitchoesso ?!

Hoshi: mian *senyum*

YoonCheol: haish ! *lari ke sekolah*

YoonCheol berlari sehingga ke sekolah . Sampai sahaja dia tercungap" seperti kehabisan oksigen dalam badan nya .

YoonCheol: dia nie gila ke apa ?! Nak buat aq exercise pagi" nie . Erghh -_-'

Tidak lama kemudian , pamdangan YoonCheol terkaku saat melihat Joon di pimpin dengan lelaki yang dia amat kenali .

YoonCheol: V ?! Andwee , Ndak boleh .

YoonCheol pun mendekati mereka berdua lalu melepas kan tangan V yang berada pada tangan Joon .

Joon: Yoon ?

YoonCheol: koe nak buat apa dengan noona aq hah ?

V: aq cuma ..

YoonCheol: *mencangkung* noona naik belakang Yoon .

Joon: but ..

YoonCheol: now .. please

Joon: uhmm .. *naik belakang Yoon* *bisik* gomawo Yoon ..

YoonCheol: *senyum* *pergi ke kelas*

-tbc-

The Handsome Girl Where stories live. Discover now