OCH NUUUU!!! DET NI ALLA HAR VÄNTAT PÅ....VINNAREN!
Grattis till ThePurplePanda8 !!
Hennes bidrag:
Maggie Hooch (ja, barnbarn till madam Hooch) och hon är blind. Men hon ser med hjälp av vibrationer genom marken (ungefär som Toff i avatar).
Denna häxa är optimistisk lagd (allvarligt, om hon skulle bli fastkedjad så skulle hon försöka få till en 'bra stämning' med vakterna). Med andra ord tar hon ingenting seriöst. Däremot har hon svart bälte i både karate, judo och kung fu, varje motståndare hon möter tar hon som en lek, varje elak kommentar tar hon som en komplimang.
Maggie har ALLTID på sig ett halsband med evighetstecknet på sig. Tro nu inte att hon inte kan bli arg eller ledsen, hon är ganska liten och hon ser väldigt klen ut.
Men om nån ens skulle komma på tanken att "hon inte klarar av nåt för att hon är blind" blir hon rasande och host* typ slår ihjäl dem. Hon 'lever' i Gryffindor.
Till skillnad från alla i familjen Hooch så suger hon på quidditch (kan bero på att hon inte har kontakt med marken och att hon är blind och inte kan se farorna i spelet).
Maggie går för det mesta omkring i slitna jeans och en skjorta inklusive hennes gryffindorslips.
MEN hon har aldrig skor på sig. Hon känner vibrationerna sämre då, okej, hon kanske tar på sig några skor på vintern då men aja.
PS. Hon går sjunde året.GRATTIS!! Och förlåt till er som inte vann, men det är en del av livet, och känn er inte ledsna, det kommer fler tävlingar antagligen, typ i min sanning eller konka bok.
Tack för mig!
Vill ko se karaktärerna så gärna för mig, dem kommer här nere!
Ville bara fråga ThePurplePanda8 om du har en skådespelare som skulle kunna vara Maggie? Annars hittar jag bog en själv, men jaja.
Ni ska få se karaktärerna nu❤️James:
Mackenzie:
Molly:
YOU ARE READING
True Love||The next generation
FanfictionHarry Potter Àr nu vuxen och nu Àr det hans barns tur att gÄ pÄ Hogwarts. James umgÄs fortfarande med Mackenzie och dem Àr oskiljaktiga. Tillsammans med James kusin Molly sÄ Àr dem som nÀsta generations Fred och George. Dem hatar alla en person v...