Hello,dragilor ! Știu că am promis de mult timp ca voi posta următorul capitol ,dar ..ah!!..am avut o perioadă super ciudată ,pe o grămadă de planuri ,începând cu timpul ăsta care habar n-am de ce fuge in halul ăsta ca un disperat, și până la starea în care mă aflu ,nu știu ...nu am prea mai putut să scriu ,pur și simplu nu îmi mai veneau idei,sau parcă uitasem cum se scrie ....credeti-ma e groaznic și mă simt oribil ! Au fost câteva zile în care chiar am crezut că o să renunț definitiv la scris ,ca nu mă mai regăsesc în ceea ce făceam și ceea ce eram înainte ,am simțit că nu mă mai pot expune pe mine în ceea ce scriu ,ca nu mai merita ,ca nu mai pot ...Nici măcar nu știu cum să explic asta ,e o combinație super nasoala de stări confuze și ciudate care mă consumă lăuntric foarte mult ... Probabil ,lipsa mea de inspirație și starea mea actuală reflectă ultimele evenimente din viața mea și ,mai mult ca sigur , asta se impregnează și în aceste rânduri care nu cred că au sens .
Dar 😁 ce pot spune ,cu mâna pe inimă,Este ca m-am întors și sper sa trec peste perioada asta complet idioată (scuzați cuvântul ,dar mi se pare cel mai potrivit în momentul de fata ) și să continui să fac ceea ce ,odinioară,era ca un drog pentru mine ,eu chiar eram dependenta de scris :))))
Sper sa nu va supărați pe mine ,știu ca am promis de atâtea ori ca pun "next" ,dar ,ca să mă revansez, va promit că zilele astea voi posta următorul capitol .
Sper sa va placa si sa îmi fiți alături în continuare de mine ,fiindcă am mare nevoie de sprijinul și de atenția voastră ,mai ales în această perioadă .
Nici nu aveți idee cat ma ajuta faptul că știu că ceea ce fac este apreciat și că cineva acolo mă susține și mă încurajează prin vorbele frumoase si părerile sincere .Va îmbrățișez pe toți și sper ca,cu toate ca am lipsit mult, mai sunteți pe aici cu mine 😘😘😘😘
Să vedem ce va ieși ,Abandonați destinului continuă 😍😘
CITEȘTI
Abandonați Destinului (Anotimpul marilor iubiri -Vol.II)
Teen FictionProaspăt întorși din "Tabăra talentelor" ,Amalia Smith și Andrew Jones încep sa-si trăiască noua lor viață în orașul marilor controverse-Londra. Dar ce se va întâmplă atunci când Amy descoperă ca cel de care s-a îndrăgostit ascunde o grămadă de secr...