~6~ Unde ne-am pierdut,Andrew?!

1.8K 98 39
                                    

***Amy***

In zadar mă chinui să atipesc puțin ,mă tot fâțâi de pe o parte pe alta de câteva ore fără niciun rezultat .

Damn ,Andrew! Ce îmi faci tu mie ?! Idiotule!!!!

Din cauza lui nu pot adormi eu de două zile încoace ,e tot mai distant,parca se fereste de mine si chiar nu mai stiu ce sa cred !
Îmi spune că mă iubește și apoi se comporta ca un idiot ,nici nu trece pe la mine,de vorbit ,vorbim doar cât să bifam în rubrica ...e aiurea ,serios .Și cel mai mult mă termină ca nu stiu ce are ,de ce e așa ,i-am făcut eu ceva ,i se întâmplă ceva ??? Chiar nu mai înțeleg ...

În fine ,poate trebuie sa il mai las în pace o vreme și asa am cam uitat de mine de tot și mai am puțin și termin clasa a 12-a ,vine admiterea si eu am lăsat-o moale de tot cu învățatul...

Bravo,Amalia ! Sunt mândră de tine ! -imi spun ironică în gând

Am făcut fix nimic ...O sa ma apuc serios de treabă ,eu chiar vreau sa intru la medicină ,deci o s fac tot ce pot ca sa îmi ating visul .

Iar acum Andrew nu face decât să îmi îngreuneze situația ....înainte stătea pe capul meu sa învăț ,mă ajuta , învăța cu mine doar ca sa îmi fie mie mai ușor ,imi facea toate poftele ,mă ajută sa ma relaxez si cate si mai cate ...acum...stau ca proasta si ma gândesc la ce are el și pe el ,probabil,il doare undeva ....

Mă uit cu ciudă la ceasul de pe noptieră si constat că mai sunt două ore până încep orele .

Perfect! ...

Ma ridic din pat și ma îndrept spre baie unde îmi fac rutina ,apoi ma duc la șifonier de unde îmi aleg ceva de îmbrăcat.

Cu toate că este sfârșitul lui mai ,afară e o vreme mohorâtă si trista ...la fel ca mine observ ..ha ! ...

Îmi scot o fusta neagra larguta,pana la jumătatea pulpei ,iminiau o pereche de ștrampi negri subțiri ,in sus imi iau o camasa în carouri vrrsi si negre ,iar peste pun un pulover largut crem ,iar i picioare,bineinteles ,îmi iau bocancii negri .

Îmi pun în geantă cărțile pentru orele de azi,apoi ma apuc sa ma pieptăn puțin ,fac un coc dezordonat dar cât de cât ok,apoi îmi dau cu puțin fond de ten ,niște mascara si puțin ruj roșu mat care să dea culoare fetei mele cât de cât ,cel puțin .

Cobor în bucătărie unde îi găsesc pe și mei luând micul de jun .

-Neata!-spun si ma asez pe un scaun lângă tata care își savura cafeaua "tare si fara pic de zahăr" .

-Neata ,scumpo! Ai dormit bine ? Nu prea arați bine !-spune mama îngrijorată .

-Am avut si nopți mai odihnitoare ,dar sunt ok !

-Iti fac acum o cafea , dacă vrei ,Scumpo!

-As fi recunoscătoare ! Să fie cu ..

-Cu mult lapte si zahar din belșug ,știu ,mami !-completeaza mama zâmbind

În timp ce manac micul de jun ,mă uit pe rând la cei trei de la masa si îmi dau seama că arătam intr-adevar ca o familie ...după mult timp .

Tata citeste concentrat o revistă de oferte imobiliare (concurenta 😂😂😂) si raspunde la întrebările mamei care e atentă la noi toți,iar John bea expresso ,uitandu-se la știri .Eu ...nu stiu ,doar mă bucur de putinul timp în care mă pot simți chiar ca intr-o familie normală .
***

-La cât începi orele,pici?-intreaba John , luandu-ma de obrăjor

Am crescut ,bă!! -imi vine să îi zic ,dar îmi dau seama că nu îi pot lua această plăcere se a mă trage de obraji ca atunci când eram mici .

Abandonați Destinului  (Anotimpul marilor iubiri -Vol.II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum