ANUNȚ!!!!

541 33 19
                                    

Hello, fluturașii mei ! 😘miss You,guys ! Stiuuu știu ,știu că am absentat o mie de ani și mai știu că am promis de câteva ori că voi reuși să postez alt capitol la această carte,insa stau super prost cu timpul și la cat sunt de dezrdonata ,mă mir că mai am timp să trăiesc . Lasandu-mi prostiile la o parte  ,voiam să vă anunț ceva : voi posta azi și mâine ultimul capitol "provizoriu " al cărții ,deoarece vor începe examenele și până la 1 august clar nu voi mai avea timp sa mai scriu . Spun " provizoriu" deoarece la vară voi rescrie cartea și voi face mai multe capitole până la ultimul capitol ,însă acum, din lipsa acuta de timp ,voi posta un capitol reprezentativ pentru carte ,urmând să o continui de la 1 august . Ce ziceți ,e ok?
În altă ordine de idei ,voiam să știu ce mai faceți și voi ? Cine mai este pe aici ,cum mai sunteți ,dacă va place ceea ce scriu ,etc etc .❤❤❤ Mi-e super dor sa scriu ,îmi lipsește lumea watt ,îmi lipsesc părerile voastre cu părere la carte ,îmi e dor de voi ....
  Exista pe aici vreun om bătut de soartă că și mine cu BAC / ADMITERE ??? dacă da ,va rog un comm aici ,sa vad alți pretenași  de suferință 💔💔💔 v-as ruga să îmi spuneți și la ce facultate urmează să aplicați /păreri/gânduri/ orice ,va aștept aici ,hug You❣💟💟

Aștept părerile referitoare la capitol !va pup și vă îmbrățișez pe toți !💗💗💗

P.S.:sper că mai este cineva pe aici 😢😭

Abandonați Destinului  (Anotimpul marilor iubiri -Vol.II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum