1.

2.5K 141 14
                                    

Bylo to asi před šesti měsíci kdy Chat pověděl Ladybug o svých pocitech, jak jí miluje, ale ona ho odmítla. Ze začátku to bylo pro něj těžké, i když s tím počítal, nechtěl tomu uvěřit ale musel se s krutou realitou vyrovnat. Byli pořád dobří přátelé a také parťáci a on jí nikdy nic nevyčítal. Pochopil že má ráda nikoho jiného, to tak prostě bývá. Prvně se jí ale vyhýbal a hrozně toho litoval ani s ní neflirtoval ale pak si Ladybug promluvila s Chatem a on se jí už pak tolik nevyhýbal a začal se sní zase bavit.

,,Marinette, vzbuď se" řekla naštvaně Tikky a štípla jí do ramene. ,,Au" zařvala Marinette do polštáře a pak si lehla na záda. ,,Přijdeš pozdě do školy, Marinette " zařvala jí do ucha Tikky. Marinetta vstala a oblékla se, pak si učesala vlasy a vzala do ruky kabelku a otevřela jí aby se tam do ní mohla Tikky schovat. Šla dolů po schodech a koukla se do okna, bylo vidět že v noci pršelo a ještě to venku neuschlo. Bylo tak hrozně hnusně venku, že nechtěla jít do školy, nechtěla ven. Chtěla zůstat v té její teplé postely. ,,Dobré ráno, zlatíčko "řekla Sabina, Marinettina máma s velkým úsměvem. ,,Dobré ráno, mami" řekla Marinetta a pokoušela se o úsměv, ale nešlo to. Dneska zrovna nebyl její den a ona to věděla, ještě než vyšla ven tak si vzala dvě sušenky, jednu pro sebe a tu druhou dala do kabelky pro Tikky aby později neměla hlad. Šla ke škole kde viděla Alyu jak tam na ní čeká a mává s velkým hřejivým úsměvem. Marinetta nepochopila jak se zrovna teď může její nejlepší kamarádka Alya smát. Bylo hnusně a škaredě a ještě k tomu to všechno klouzalo. ,,Ahoj, Marinetto " řekla s úsměvem Alya. ,,Ahoj, Alyo" řekla Marinetta a zase se pokoušela o úsměv, který se stejně jako před tím nezdařil. ,,Mám skvělé zprávy, že se ti ten úsměv přece dnes jen podaří." řekla nadšeně Alya. Pak šli po schodech a najednou Marinettě uklouzla noha a padala do zadu. Najednou jí nikdo chytil a Marinetta opatrně a pomalu otočila hlavu aby se koukla kdo jí chytil, protože věděla že to Alya nemůže být a nikdo jiný jí nenapadl. Když se koukla kdo jí chytil stuhla, koukala se do překrásných zelených očí, byl to Adrien. Koukali si do očí a oba dva začali rudnou. Pak Adrien pomohl Marinettě se postavit na nohy, oba dva se na sebe usmáli ,,Ahoj" řekl Adrien. ,,Ahoj" řekla Marinetta, ještě chvíli se dívali do očí ,,Jsi v pořádku? Marinette." se zeptal Adrien s hřejivým úsměvem. ,,Ano, děk-" Marinetta to ani nestihla doříct a najednou je vyrušil povědomí hlas ,,Adrizlato " kdo jiný než Chloé, rozeběhla se k němu a skočila na něho. Marinetta se koukla pak do země ,,Co potřebuješ, Marinetto?!! se hnusně zeptala Chloé a pak se na ní zamračila. Marinetta ale nic neřekla a dávala přednost koukání na zem. Pak k ní rychle přiběhla Alya a chytla jí za ruku a pak následně odtáhla. Ještě slyšela Chloé jak říká Adrienovi ,,Ach, on tak hrozně moc mi závidí ". a pak Chloé se usmála na Adriena. Marinetta se na to totiž koukala a vyděla ten nešťastný výraz Adriena, který se jí koukal přímo do očí.

Marinetta už konečně seděla v lavici s Alyou, už si konečně mohla vzdychnout. ,,Ach, konečně si mě Adrien všimne a Chloé to musí pokazit.... Už mě to vůbec nepřekvapuje." pověděla Marinetta Alye. Byla z toho ještě smutnější než předtím, smutek byl vidět v jejích očí. ,,Z toho si nic nedělej, Marinette." řekl uklidňující hlas Alyi, a snažila se kamarádku rozveselit. Po té co to řekla, vešel do třídy Adrien s Chloé, která byla přitisknuta kolem jeho ruky a něčemu se smála. ,,Jseš hrozně vtipnej, hahaha " říkala Adrienovi, bylo slyšet že ten její smích byl pěkne falešný. Potom jí Adrien pomalu odstrčil a sedl si na svoje místo vedle Nina, který jako vždy poslouchal hudbu přes sluchátka na plný pecky, že to bylo slyšet po celé třídě. Většina si na to zvykla a nějak to neřešila. Alya mezitím dělala něco na mobilu ,,Musím ti něco skvělého ukázat " řekla nadšeně Alya s velkým úsměvem. Pak Alya dala Marinettě mobil s novým videem s Ladybug a Chat Noirem. ,,Chci to dát na Ladyblog, ale chci ti to prvně ukázat abys mi  na to řekla svůj názor."dodala Alya s nadšením. Marinetta na to začala zírat s otevřenou pusou. ,,A jako kde si vzala to, že Ladybug chodí s Chatem?!! " řekla naštvaně Marinetta. ,,Já si osobně myslím, že se k sobě hodí." odpověděla Alya, ,,Mari, tobě se líbí Chat?...... Že jo?" k tomu dodala Alya. Marinetta byla úplně vytočena, to pro ní byla nesnesitelná urážka a drzost co od své nejlepší kamarádky nečekala ,,Ne!" řekla vzteklá Marinetta a vrátila jí mobil. Škola byla podstatě nudná ale byla ráda že nemusela zase pracovat s Chloé na literatuře ( což znamená že to dělala všechno sama, neboli za ní),  ale to nejhorší bylo že ty poslední tři hodiny tam Adrien nebyl, protože musel jít na focení z jedné strany byla ráda a z té druhé strany ještě nešťastnější. Chtěla aby tam byl aby se ze zadu na něho mohla koukat a obdivovat jak je dokonalí ale to co se stalo ráno, tomu se snažila vyhýbat. Cítila se tak trapně potom co se to stalo a pořád nemohla uvěřit že jí chytil zrovna on, věděla že je hodný, milý a prostě dokonalý ale že chytil zrovna jí. Když otom přemýšlela tak se chytla za srdce. Byla zasněná..........



Omlouvám se že to je tak krátké a za možné chyby. Je to poprvé kdy jsem něco napsala tak prosím nekritizujte. Děkuji a doufám že se vám to bude líbit.😊😊

Odkrytí pravdyKde žijí příběhy. Začni objevovat