2.0

4.6K 389 26
                                    

HappyVirüs: O herif ben degilim dedim sana! Ama sen ne yaptın! İnada binip gittin onun yanına! Beni ne hale soktuğunun farkındamısın sen!

HappyVirüs: Seni seviyorum! Seni herkesden çok seviyorum lanet olsun!

HappyVirüs: Tamam. Bende senin yerinde olsam bana inanmazdım! Ama sen lütfen bana inan Baekhyun! Sana yalvarıyorum!

HappyVirüs: O siktimin herifi sana haddinden fazla yaklaşınca ve ellerini tutunca dayanamayıp oradan gittim! Keşke bir anda çıkıp onu benzetebilseydim! Ama sen onu tanıyorsun ve bana deger veriyormusun onu bile bilmiyorum. Zaten daha 2 gündür sosyal hesaptan konusuyoruz ne sanmıştımki?

HappyVirüs: Lütfen beni bırakıp gitme sana yalvarıyorum. Hem bak emin ol ben ondan daha yakışıklı ve yapılıyım! Lütfen Baek lütfen o adamı sevme!!

Baekiie: Bak kimsin bilmiyorum ama gitmekte iyi etmemişsin. O adama yumruğu nasıl geçirdiğimi görmeliydin.

HappyVirüs: Neyden bahsediyorsun?

Baekiie: O adamın beni öpmesine izin verecegimimi sanıyordun?! Cidden salaksın!

Baekiie: Göya sapıksın. Beni daha tanımıyorsun bile!

HappyVirüs: Sen onu öpmedinmi? Sevgili degilmisiniz?

Baekiie: Hayır gerizekalı.

Baekiie: İnanamıyorum nasıl böyle birşey olacağını kafanda kurabildinki?!

Baekiie: Aptal.

'Baekiie' kişisi çevrimdışı..

HappyVirüs: Şuan...

HappyVirüs: İnanamıyorum!

HappyVirüs: Seni seviyorum! Seni seviyorum! Seni seviyorum! Seni seviyorum! Seni seviyorum!

HappyVirüs: Şuan mutluluk dalgasından ve çığlık atmaktan yazamıyorum.

HappyVirüs: Ben kendime geldiğimde görüşürüz bebeğim ;)

HappyVirüs: Son kez, seni seviyorum.

...

..Ve Seni Seviyorum // BaekYeol Texting  :) // ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin