2.2

4.4K 386 36
                                    


HappyVirüs: Günaydın ve engeli kaldırdığın için teşekkürler.

Baekiie: İyimisin? Böyle bir resmi konuşmalar falan tırsıyorum hani.

HappyVirüs: Görüyorum onu. Gözlerin kocaman açıldı.

HappyVirüs: Beni araman bir işe yaramaz çünkü bulamazsın ,ben ayağımı herzaman sağlam taşa koyarım.

Baekiie: Sapığım? İyimisin? Hayata farklı bir bakış açısımı sergiliyorsun?

HappyVirüs: Belki.

Baekiie: Oha 5. cümlen ve hala ne emoji attın nede yavşadın. Cidden korkutuyorsun O.O

HappyVirüs: Herkesden kork ama benden korkma. Çünkü seni cidden seviyorum.

Baekiie: Sen kimsin? Ve sapığıma ne yaptın?

HappyVirüs: Şuan sana çok ihtiyacım var. Hemde çok. Keşke yanında olup sana sıkıca sarılabilsem.

Baekiie: Noldu?

HappyVirüs: Bunu söylemek istemiyorum. Hatta buna inanmak bile istemiyorum. O yüzden boşver.

Baekiie: Sapığımı böyle hüzünlü görmek kötü.

Baekiie: Belki yardımım dokunmaz ama senin için ne yapabilirim?

HappyVirüs: İşte seni sevmemin nedenlerinden biride bu. Tanımadığın birine karşı bile üzülüyorsun.

HappyVirüs: Kalbin o kadar yumuşacıkki herkesi kolayca içine alabiliyorsun.

Baekiie: Sorduğum soruyla alakasız oldu ama yinede saol.

Baekiie: Hoca ders anlatmaya başladı. Görüşürüz.

'Baekiie' kişisi çevrimdışı..

HappyVirüs: Görüşürüz bebeğim. Seni seviyorum..

...

..Ve Seni Seviyorum // BaekYeol Texting  :) // ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin