Baekhyun elinde tuttuğu çöpü çöp kutusuna attı ve kalabalık olan otobüs durağına doğru ilerledi. Ah! Otobüse binmekten nefret ediyordu!
Oturma yerleri dolu olduğundan direğe yaslandı ve montuna daha sıkı sarıldı. Bugün hava her zamankinden daha soğuktu. Kısacası Baekin küçük kıçı donuyordu.
Atkısını burnuna kadar çekti ama burnu açıktaydı. Şapkasınıda kulaklarını kapatacak şekilde çekti ve huysuzca etrafa bakınmaya başladı. Evet. O soğuktanda otobüs beklemektende nefret ediyordu. Üstelik ellerinde eldiven yoktu ve elleri uyuşmuştu.
Kafasını sağa çevirdiğinde dikkatini öbür direğe yaslanan çocuk çekti. Boyu fazlasıyla uzundu. Ayrıca yüzüde son derece somurtkandı. Etrafa bıkkınlıkla bakıyordu. Sanki bir sorunu vardı. Boynundan sarkan uzun bir atkısı ve ellerinde yarım siyah eldivenleri vardı. Son derece yakışıklıydı ama bu soğukta eldiven giyip atkı takıp şapkayımı unutmuştu?
'Salak..' diye içinden geçirdi Baekhyun. Ama onu somurtmasına karşı biraz tatlı bulmuştu. Yani suratı öyle duruyordu.
Birden çocuk kafasını çevirdi ve Baekle göz göze geldiler. Çocuğun gözleri kocaman olmuştu. Sanki aniden gözleri parlamıştı. Baekhyun utanıp kafasını başka yöne çevirdi. Bu şekilde yakalanmak çok kötüydü. Dudaklarını ıslık çalar gibi yaptı ve ona arkasını döndü. Döner dönmezde içinden kendine sövmeye başladı. Neden ona bakarken dalmıştıki?
Kısa süre içerisinde otobüs gelmişti. Baekhyun kendine ikinci defa sövdü. En arkada kalmıştı ve otobüs kalabalık olacağa benziyordu. Diğerlerinin arkasından otobüse ilerledi ve akbilini bastı. Arkasına kısa bir bakış atınca yine o çocuğu gördü.
Hızlıca ilerleyip bir yerden tutundu. Otobüs çok kalabalıktı bu yüzden hem ayakta hemde kalabalık yolculuk etmek zorundaydı. Baek ofladı. Fikri asla degişmeyecekti. Otobüsle yolculuk etmekten nefret ediyordu.
Yanında beliren çocukla göz ucuyla ona baktı. Baekhyuna bakıyordu. Hemen kafasını başka yöne çevirdi. Ama hala çocuğun bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.
Otobüs birazdaha dolduğunda mecburen çocuk Baekhyuna dahada yaklaştı ve onun diğer tarafındaki direkten tutundu. Bu şekilde Baekhyuna dolaylı yoldan sarılıyormuş gibi görünüyordu. Baekhyunun sırtının yarısı onun göğsüne geldiğinden irkti. Çünkü çocuk aralıksız ona bakıyordu ve şimdide bunu yapması onu biraz ürkütmüştü.
Uzun olanın çenesi arada Baekhyunun kafasına değiyordu. Bu Baekhyunun kalbini biraz daha hızlandırırken otobüs aniden fren yaptı.
Uzun olan Baekhyuna doğru hafif yamuldu ve yanlışlıkla eldivenli eli Baekhyunun eline deydi. İki bedende irkilip birbirlerinden uzaklaştı.
Uzun kollarını onun etrafından çekti ve otobüsün durağa yaklaşmasını bekledi. Baekhyun onun başka yöne bakmasından faydalanıp ona baktı. Sonra çocuğun tekrar Baeke dönmesiyle kafasını başka yöne çevirdi. Şimdi hatırlıyordu. Bu çocuğu okulda birkaç kez görmüştü. Bazılarında o Baeke bakıyordu. Bazılarındada ise onu fark etmeyip yanından geçiyordu.
Baekhyun aniden eline birşeyin tutuşturulmasıyla gözleri kocaman oldu. Bu arada otobüs durakta durmuş ve ilerlemeye devam etmişti. Elindekine baktı.
Bunlar çocuğun elindeki siyah eldivenlerdi.
Arkasını döndüğünde ise çocuğun zaten otobüsten inmiş olduğunu gördü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Ve Seni Seviyorum // BaekYeol Texting :) // ✔
FanfictionHappyVirüs: Görüşüz Mesajınız gönderilmemiştir. HappyVirüs: ..Ve seni seviyorum Mesajınız gönderilmemiştir. _____ '...bu oyun bugün, burada bitiyor.' _____ -ChanBaek ~ BaekYeol Texting