Baekiie: Hey.Baekiie: Ben cidden özür dilerim Sinirliyken kendime hakim olamıyorum.
HappyVirüs: Ben seni o bankta otururken görünce affetmiştim bile. Ama sorun şu. O çocuk şapkanı düzelttim ayağıyla şapkana eldivenleri koydu.
Baekiie: Ne?!
'Baekiie' kişisi çevrimdışı..
HappyVirüs: Cidden fark etmedinmi?×_×
'Baekiie' kişisi çevrimiçi..
Baekiie: Ulan bu eldivenleri onun bir tarafına sokucam!
HappyVirüs: Bu arada o çocuk kimki?
Baekiie: Bilmiyorum. Yani tanımıyorum. Bir gün otobüs beklerken görmüştüm. Salak eldiven giymiş atkı takmış şapkayı unutmuş. Herneyse otobüse bindik. Çocuk dibime girip duruyor. Bende tabi o sırada tırsıp uzaklaşıyorum. Sonradan hatırladımki onu bizim okulda birkaç defa görmüştüm. Neyse işte otobüs durakta durur durmaz bu mal elime eldivenleri tutuşturup topukladı. Çaktırma ama o olmasa ellerim buz tutuyordu.
HappyVirüs: Oh..ciddenmi? Eh insan bir teşekkür eder öküz.
Baekiie: Etmediğimi nereden biliyorsun?
HappyVirüs: Sadece tahmin.
Baekiie: Valla tuttu ama. Teşekkür etmedim çünkü o an eldiven tartışması yapıyorduk. Onu bir bulsam yedirticem bu eldivenleri!
HappyVirüs: Sence yakışıklımıydı? Yani tipi..
Baekiie: Ne yapacaksın?
HappyVirüs: Ben biraz ona benziyorumda..ondan baska nedeni yok.
Baekiie: Mmm..Bir bakalım. Hafif dalgalı saçlar, kepçe kulaklar, kalın ama tatlı bir ses..suratıda tatlıydı hani..
Baekiie: Yani ona benziyorsan gel beni al sapığım (^.^)
HappyVirüs: Oha.. Bir saniye bayılacağım..
Baekiie: Ayılınca mesaj at bari :Dd
HappyVirüs: Ok.
'HappyVirüs' kişisi çevrimdışı.
Baekiie: Manyakmı desem delimi bilemedim? :Dd
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..Ve Seni Seviyorum // BaekYeol Texting :) // ✔
FanfictionHappyVirüs: Görüşüz Mesajınız gönderilmemiştir. HappyVirüs: ..Ve seni seviyorum Mesajınız gönderilmemiştir. _____ '...bu oyun bugün, burada bitiyor.' _____ -ChanBaek ~ BaekYeol Texting