Tuğba o anda köpek balıklarıyla dolu bir okyanusa dalsaydım da bunu duymasaydım dedi. Şaka mıydı bu kötü bir şaka, ne olduğunu hatırlamadığı bir gecenin sabahında kendini farklı bir odada bir erkek tişortüyle bulmuştu en son hatırladığı şey tişörtünü çıkartan o adamdı ve dahası bu sabah 2 senedir aralıksız çalıştığı sınav gününün sabahıydı. Telefondaki annesini geçiştirmek için "İ,i, iyi anne eve gelince konuşuruz." diyerek annesinin konuşmasına izin vermeden telefonu kapattı. Tuğba yaşadığı şokla yatağa oturdu ve "Ben şimdi ne yapacağım, annem bunu öğrenirse beni bitirir gibi düşüncelere dalmıştı ki aklına kızlar geldi onu burada bir eşya gibi unutup sınava mı gitmişlerdi ? Bunu düşününce kan beynine sıçramıştı, bütün emekleri boşa gitmişti. Uras'ın bıraktığı kağıdı fark edip almıştı ve kağıtta yazanları okuyunca gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Kızları aramak için telefonunu eline aldı, telefonu bulduğunda rehberde karşısına çıkan ilk Elif olmuştu ve Elif'i aradı.
Elif telefonun sesiyle irkildi gözünü açıp etrafa baktı "Neredeyim ben ya?" dedi ve omuzundaki eli gördü, bu el Hilal'in eliydi İdil de uyanmıştı. İdil "Yaa bi susun uyuyoruz değil mi burada" dedi ve yattığı yere baktı "Ben burada mı uyudum, kaldırımda ne işimiz var bizim" dedi. Elif " Bende onu düşünüyordum ya" dedi. Elif telefonun çaldığını unutmuştu bile. Tuğba telefonu söverek kapattı ve İdil'i aradı. İdil telefonu açıp " Neredesin sen?" dedi. Tuğba "Asıl siz neredesiniz?" dedi. "Kaldırımdayız." cevabını alan Tuğba" Ne " diye bağırdı. İdil "Barın önündeki kaldırımdayız" dedi. Tuğba telefonu kapattı ve üstündeki tişörtü çıkartıp elbisesini giyindi. Tişörtü çantasına atan Tuğba odadan koşarak çıktı barın önüne çıktığında yerdeki kızları görüp istemsizce kahkaha attı Tuğba'nın kahkahasıyla uyanan Hilal " Ne oluyor ya, ahh belim!" diye inledi bu inlemeyle Melda da uyanmıştı.
"Ne oldu geldik mi?"
Melda gözlerini açınca etrafına bakındı ve " Uyanamadım mı ben ? Rüya mı bu ?" .Tuğba "Keşke rüya olsaydı kızlar önce hangisini söyleyeyim bilemiyorum ama başlamam lazım az önce bir yatakta uyandım...." sözü bölünmüştü.
"Ben de bir sandalyenin üstünde uyandım." gelen Betül'dü.Evet o da gelmişti ve artık kadro tamamlanmıştı kızlar Betül'e baktılar sonra Tuğba sözüne devam etti "Bir yatakta uyandım üstümde bir erkek tişörtü hatırladığım bir erkek yatakta bir leke ve bütün bu parçaları tamamlayan bir not Hilal araya girerek "Bilmece gibi konuşmasana ya ne notu ne lekesi." dedi ve Tuğba devam etti; "Şu mağazadaki adamın yanındaki adam vardı ya onunla oturuyorduk ve içki içip içemeyeceğim konusunda iddiaya girdik sonrasında hatırladığım adamın kucağında olduğum odada tişörtünü çıkardığı ve sabah iddiayı kaybettin bende istediğimi aldım yazan bir kağıt".
Kızların Hepsi Tuğba'ya şaşkınlıkla bakıyordu İdil "Nasıl yani yoksa..." diyerek önce Tuğba'ya sonra kızlara baktı.Tuğba "Bilmiyorum, hiçbir şey hatırlamıyorum ve olanlar sadece bu kadar değil biz bittik mahvolduk bugün üniversite sınavı vardı kızlar ne yapacağız?" derken içinden "Pat diye söylemeseydim mi ya?" diye geçirdi.Tam bu sırada İdil bir kahkaha patlattı.
"Güzel şakaydı."
Tuğba ''Keşke şaka olsa ama değil biz ne yapacağız bir sene boşuna gitti sıçtık!" diyerek çaresizce kızlara döndü kızlar yaklaşık 5 dakika konuşmadan durdular en sonunda Melda'nın ağlama sesiyle kendilerine gelmişlerdi Melda " Yaa biz ne yapacağız annem beni bitirir bir senemiz boşa mı gitt...." daha fazla devam edemeyip sesli bir şekilde ağladı Hilal hiç konuşmadan sadece düşünüyordu içinden "Eğer annem ve babam bunu öğrenirse biterim" diye geçirdi ve hayatlarını tamamen değiştirecek o fikri ortaya sunmaya karar verdi. Bulundukları yerdeki bankın üstüne çıkan Hilal konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALTISI BİR ARADA
Teen Fictionİlk defa şansınız dönse ve bu şans size en büyük şanssızlıkları getirse ne yapardınız? Altı birbirinden deli kızın, hayatlarının belkide en önemli gününden bir önceki gece -Üniversite sınavından bir önceki gece diyelim- yaptıkları bir gecelik kaçam...