~Taeyon~
Şu çalar saat bir kerede olsun çalmasın diye söylenerek kalkıp yatağın ucuna oturdum. Bir süre etrafı izledikten sonra karnımdan gelen acıktım sinyali ile yerimden kalktım.
Düz ve pembe koridordan ilerleyip mutfağa geçtim. Kahvaltılık bir şeyler almak için dolabı açtığımda anladım ki artık alışverişe çıkma vaktim gelmişti. Kahvaltımı yapıp kafeye gitmek için hazırlanıp evden çıktım.
Neden dışarı çıkmadan önce hava durumuna bakmamıştım ki yağmur yağıyordu. Yağmurda daha fazla ıslanmamak için otobüs durağına doğru hızlıca yürüdüm- sanırım bugün şanslı günümdeydim- hiç beklemeden otobüs gelmişti.
Kafeye geçip üzerimi değiştirdikten sonra müşterilerin gelmesini bekleyişe geçtim.
Bu sırada içeri biri girdi . Orta boylu, kahverengi kısa saçlı, beyaz tenli yakışıklı bir erkekti. Hâlinden anlaşıldığı üzere o da benim gibi hava durumuna bakmadan dışarı çıkmış, sırılsıklam olmuştu. Tam yanına gidip ilgilenecekten Taemin benden önce davranıp yanına gitti. Sonra haline acımış olacakki kendi kıyafetlerinden getirip - tabi insanın evi kafe olunca - onu ıslak kıyafetlerden kurtarmıştı.
Sonra Taemin ile bir şeyler konuşup kafe sahibinin odasına gitti. Bu sırada da bende Taemin'in yanına gelip ;- Ne konuştunuz ? Neden gitti patronun odasına ? Diye sorup meraklı gözlerle Taemin'e bakıyordum. Taemin :
- Sanırım yeni eleman o olacak, dediğinde nedendir bilmiyorum ama çok sevindim. Bu sırada o da patronun odasından çıktı ve daha dün kendi ellerimle kapıya yapıştırdığım iş ilanını alıp yanımıza geldi.
- Merhaba ben Byun Baekhyun . Bundan sonra burada birlikte çalışacağız. Benimle çalıştığınız için çok şanslısınız . Çünkü neden mi ? Ben hem yakışıklı hem de tatlı birisiyim, benim gibisini zor bulursunuz. Bu arada sizin adınız ?
Soran gözlerle bana bakıyordu ben ise gözümü kırpmadan onu izliyordum. Çok neşeli ve yakışıklı birisiydi ki sanırım beni etkiliyordu. Şimdiden ben de bir merak duygusu ve onu tanıma isteği uyandırmıştı içimde. Taemin'in beni dürtmesi ile kendime gelip zorda olsa cevap verebildim.
- Ah ş_şey bende Kim Taeyon.
Bu sırada Taemin bana "Sen iyi misin ? " bakışları göndererek Baekhyun'a kafede çalışırken giymesi gereken kıyafetleri vermek için ve uyması gereken kuralları anlatarak yanımdan ayrıldılar.
Çoğu zamanın aksine bugün kafe oldukça sakindi. Bu arada da Baekhyun'la konuşacak vaktimiz olmuştu. Kafenin bir diğer çalışanlarından Minho :- Eeee! Baekhyun biraz kendinden bahsetsene seni tanıyalım.
Minho bunu söylediğinde bütün dikkatimi onlara verdim. Baekhyun :- Hımm peki anlatayım . Geçen seneye kadar Busan'da yaşıyorduk. Babamın iş sebeplerinden dolayı Seul'a gelmek zorunda kaldık. Bu arada ben de işletme bölümü mezunuyum 2 yıldır iş bulamadığım için sizinde gördüğünüz üzere buralarda takılıyorum işte.
Bende merakıma yenik düşüp yaşını sordum.
- Imm... şey acaba kaç yaşındasın ? Merak ettim de!
Bunu sorduğumda hepside şaşkın bir yüz ifadesi ile bana bakıyorlardı. Tanrı aşkına ne vardı bunda şaşıracak anlamamıştım. O ise bana bir adım daha yaklaşarak ;
- 24 yaşındayım da neden sordun ki ? - Gülerek- Yoksa çok mu yaşlı gösteriyom ?
- Hayır hayır tam aksine daha küçük gösteriyorsun.
- Ya sen kaç yaşındasın? Sanki 17 yaşında gibi duruyorsun.
- Gerçekten mi? O kadar da küçük değilim , 22 yaşındayım.
Sohbet böyle devam etmişti. Baekhyunla çok iyi anlaşacak gibiydik. Taemin gelmeseydi eğer bu sohbet daha da uzardı ki o gelip bozmuştu.
- Sohbetinizde pek bir koyu ama şu an müşterilerle kimse ilgilenmiyor farkındaysanız.
~ BAEKHYUN ~
* 5 saat öncesi *
Bugün yeni iş yerime gitmek için evden çıkmıştım. Adresi unutunca Taemin'e mesaj atıp yerini öğrendim.
Hava durumuna bakmadığım için daha yolun yarısına gelmeden yağmura yakalanmış kendimi kafeye zor atmıştım.
İçeri girdiğimde ise Taeyon olduğunu tahmin ettiğim kız ve Taemin vardı sadece.
Taemin hemen yanıma gelip üzerime yeni şeyler verdikten sonra kafe sahibinin odasını sorup odaya girdim.
Odaya girdikten sonra Taemin benim için patronla önceden konuştuğundan konuşmamız fazla uzun sürmemişti .
Dışarı çıkıp oradakileri tanımıyormuş ayağına yatıp kısa bir tanışma faslı yaşadıktan sonra işe koyulduk.
Gün bittiğinde ise eve gelip ilk iş günümü patrona rapor etmek olmuştu.
Taeyon ise gerçekten de beklediğimden de daha güzel bir kızdı ama unutmamam gereken bir şey vardı ki aşık olmak, kendini fazla role kaptırmak yoktu. Bunu beynimde bir kaç kere tekrar ettikten sonra kendimi yatağıma atıp uyumaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam - ı Aşk ( EXO )
FanficGöz kapaklarım ağır ağır kapanırken tek gördüğüm onun buz gibi bakışlarıydı ... -> Baekyeon