HER ŞEY GÜZEL OLACAK

186 17 2
                                    

~ TAEYON ~

Evet bugün Baek'le sevgili olalı tam 6 ay olmuştu. İkimizde bu 6 ay içinde çok mutluyduk, o beni seviyordu ben de onu . Günlerimiz ise her zamanki sıradanlığı ile devam ediyordu. Yine sıradan bir bugüne daha başladığımı düşünüyordum.

Kafeye gidip müşterilerle ilgileniyordum. Bugün ise Baekhyun işe gelmemişti hatta bazı işlerinin olduğunu söyleyip Busan'a gitmiş orada bir kaç gün kalacağını söylemişti.

Bu arada Minho işten ayrılmış onun yerine Hyuna diye bir kız alınmıştı. Akşam olmuş giden müşterilerin masalarını temizliyordum bu sırada kafenin aynasından Hyuna'nın bana doğru geldiği görünce ona doğru döndüm.

- Patron seni çağırıyor . Sanırım pek iyi haberleri yok sana .

Neden böyle demişti ki ! Patron bana nasıl kötü bir haber verebilirdi ki. Düşünüyorum da kafe de herhangi bir huzursuzluğa sebep olmamıştım ya da işe geç kalma gibi bir alışkanlığım da yoktu. Çünkü bu işe ihtiyacım vardı, iş bulmak kolay değildi elimde ki işi kaybedemezdim.

Patronun odasının kapısına gelince derin bir iç çektim ve odanın kapısına tıklatıp içeri girdim. İçeri girdiğimde ise patron yalnız değildi.

Yanında siyah saçlı, ön saçları kaşlarını kapatacak uzunlukta, kısa boylu, baykuş gibi kocaman gözlere sahip birisi vardı. Bakışları çok sertti , doğruyu söylemek gerekirse bakışları beni korkutmuştu. Bu sırada patron boğazını temizlemek için hafif bir şekilde öksürünce bakışlarımı ona çevirdim.

- Üzgünüm Taeyon ama seni işten çıkarmak zorundayım. Hiçbir şey sorma çünkü bunlara verecek cevabım yok. Sadece işten çıkarmak zorundayım o kadar.

Donmuş bir şekilde patrona bakıyordum. Olduğum yerde çakılı kalmıştım. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başlamış, ağlamamak için kendimi sıkıyordum.

- Ama neden ? Bir sebep gösterin bana neden kovuluyorum?

Daha henüz kim olduğunu bile bilmediğim kişi bana doğru biraz daha yaklaşmıştı ki yüzünü daha net görebiliyordum. Ellerini ceplerine yerleştirdikten sonra o sert bakışları ile lafa karışmıştı.

- Merhaba Taeyon. Kendimi tanıtacak olursam eğer ben, buranın yeni ortağı D.O Kyungsoo. Senin neden işten atıldığına gelirsek eğer kafeden bazı çalışanların çıkması gerekiyordu . Şanslı(!) kişiler arasında sende varsın o kadar. Şimdi lütfen bizi daha fazla oyalama yapacak daha bir çok işimiz var.

Hiçbir şey söyleyememiştim sadece sessizce odayı terk etmiştim. Ağlamak istiyordum neden Baekhyun şuan yanımda değildi ki . Napacaktım şimdi ben.

Sinirimden kızarmaya başlamıştım biri dokunsa ağlayacak durumdaydım. Taemin yanıma gelip sarıldı. Anlaşılan onunda haberi vardı. Ben ise onun kolları arasında ağlamaya başlamıştım.

- Biraz kafa dağıtmak ister misin ? İçkiler benden.

Ne kadar itiraz etmişsemde beni dinlememişti arada bir takıldığımız bara gitmiştik. Konuştukça konuşmuştum . Sürekli ağlayıp, içtikçe içmiştim ve sanırım ikimizde biraz fazla kaçırmıştık çünkü bundan sonrasını hatırlamıyordum.

~ BAEKHYUN ~

Korktuğum şey başıma gelmiş ben gerçekten de Taeyon'a aşık olmuştum. Onunla evlenmek istiyordum ama önce patronun yanına gidip her şeyi anlatmam lazımdı. Ona söylemeliydim.

Ne tepki verceğini bilmiyordum. Vakit kaybetmeden patronu aramış onunla birebir görüşmemiz gereken önemli bir konu olduğunu, yanına gelmek istediğimi söylemiştim. O da bunu kabul edip beni Busan'da ki evine davet etti.

Ertesi gün ilk uçakla Busan'a gitmiştim. Ordan bir taksiye atlayıp bana dediği adrese geldim. Eve baktığımda gerçektende çok büyük bir evdi ve o ise burada tek başına yaşıyordu.

Eve doğru daha doğrusu villaya doğru yürümeye başladığımda heyecanlanmaya da başlamıştım, nasıl bir tepki ile karşılaşacağımı gerçekten de bilmiyordum. Kapının önüne gelip zile bastım . Kapıyı genç, zayıf ve güzel bir bayan hizmetçi açmış beni salona almıştı. Salon boştu. Bir kaç dakika sonra da hizmetçi içeri girdi. Heyecanlı bir şekilde ;

- Bay Yixing ile görüşecektim. Kendisi buraya gelmemi söylemişti yoksa burada yok mu ?

Kadın benim bu heyecanlı halime hafif tebessümlü bir şekilde cevap verdi.

- Hayır bayım yukarda ki çalışma odasında sizi bekliyor.

Hizmetçi çalışma odasına kadar bana eşlik etmiş odayı gösterip önümde hafifçe eğildikten sonra yanımdan ayrıldı. Ben de daha fazla beklemeden kapıyı tıklatıp içeri girdim.

Yixing pencerinin önünde ayakta arkası dönük bir şekilde beni bekliyordu. Üzerinde ise; vücudundaki kasları belli eden dar, üstten bir düğmesi açık beyaz bir gömlek ve aynı şekilde üzerine oturmuş siyah kumaş pantolonu vardı. Simsiyah olan saçları ise özenle yapılmış olduğu belliydi ve yukarı doğru taranmıştı . Benim içeri girdiğimi farkedince yavaşça arkasını döndü ve yavaş adımlarla az biraz ötemde duran masasının önüne gelip sakince masaya yaslanıp kollarını göğsünün üzerinde birleştirdikten sonra bakışlarını bana yöneltti.

- Evet Baekhyun seni dinliyorum neymiş bu önemli konu.

Ben ise fazla eveleyip gevelemeden direkt olarak konuya girmiştim.

- Hiç lafı uzatmayacam, ben Taeyon'u seviyorum ve ona zarar verecek işlere bulaşmasını istemiyorum. Onun yerine başka birini bulmalısınız çünkü ben ona evlenme teklifi edip onunla evlenecem. Onu gerçekten çok seviyorum o da beni seviyor . Ona zarar veremem .

Nefes almadan konuşmuştum eğer nefes alsaydım konuşamazdım zaten. Konuşmamı bitirdikten sonra ne tepki verecek diye Yixing'i izlemeye başladım. O ise hiç bir tepki vermemişti hala çok sakindi sanırım böyle bir şey söyleyeceğimi tahmin ediyordu.

O keskin bakışları ile bana bakıp konuşmaya başladı ama gözlerinde en ufak bir sinir belirtisi yoktu.

- Emin misin Baekhyun ? Onunda seni sevdiğine ve evlilik teklifini kabul edeceğine !

Bu da ne demekti şimdi tabi ki de emindim. Beni böyle kandırmaya çalışıyorsa doğrusu ondan beklemezdim bu tepkiyi sonuçta o acımasızdı.

- Elbette eminim! En az benim onu sevdiğim kadar o da beni seviyor. Üstelik bu konu da kararlıyım .

Nerden geliyordu bu cesaret bilmiyorum istese beni oracıkta öldürebilirdi yani ama gerçektende bu karardan vazgeçmeye niyetim yoktu.

Yixing'te yaslandığı masadan küçük bir kahkaha atıp doğruldu ve az önümde durarak alaycı bir şekilde gülümseyip gözlerini gözlerime dikti.

- Pekala anlaşıldı Byun Baekhyun seninle bir anlaşma yapalım o zaman ne dersin ?

- Ne anlaşması ?

- Anlaşılan o ki bütün her şeyi göz önüne alıp buraya gelecek cesaret gösterdiğine göre iş ciddi. Teklifim şu; tamam kabul, git ve Taeyon'a evlenme teklifi et. Ancak Taeyon teklifini kabul etmezse sen onu unutacaksın ve ...

Nerden çıkmıştı böyle teklif bilmiyordum ama Taeyon teklifimi kabul edeceğine adım kadar emin olduğum için Yixing'in teklifini hiç düşünmeden kabul edip oradan ayrıldım ve bir kuyumcuya girdim.

Biliyordum ki her sey güzel olacaktı.

İntikam - ı Aşk ( EXO )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin