BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM.
***************************Büyük bi baş ağrısıyla uyandım. Yine sabaha kadar ağlamıstım komidinin üzerindeki telefonu alıp saate baktım 12.30'du hemen yataktan kalktım kendimi banyoya atıp elimi yüzümü yıkadım. Aynaya doğru yönelmemle kaçmam bir olmuştu, gözlerim olağanüstü bi şekilde morarmıştı. Üzerimi değiştirmeye gerek duymadan eşekli pijamalarımla aşağıya indim. Karşımda bir adet Kevser ile Deniz görünce çığlık attım.
"-Ödümü kopardınız be ne işiniz var burda."
"-ayıp oluyo kanka ha annenle yolda karşılaştık anahtarı bize verdi benim uykucuyu da uyandırın dedi." dedi Deniz.
Hala ikiside gülüyordu."-neye sırıtıyosunuz siz bakalım sıpaydiler"
"-kankacım gülünmeyecek gibi bi halin yokki" dedi Kevser,
evet sanırım eşekli pijamamla yeterince rezil olmuştum. Onlara üzerimi degiştiriyorum diyip yukarıya cıktım. Dolabımdan çiçekli şifon elbisemle kot ceketimi çıkarıp giydim, pudra pembe şalımı yaptıktan sonra Eyeliner ve rimelimi de sürdüm artık tamamdım. Aşağıya indiğimde gördüğüm mükellef sofraya hemen yumuldum. Ağzımdakileri bitirmeden onlara bakarak;"-bu ziyaretinizi neye borçluyuz acaba" Kevser beni taklit ederek;
"-bo zoyorotonozo noyo borçloyoz ocoboo"
Deniz de gülerek "-kardeşim bu gün sınavlar açıklanıyor unuttun mu" dedi.
Ah aptal Nur nası da unutmuşum bu gün büyük gün gerçekten çok heyecanlıyım tabi heyecandan çok korku var. Eger bizimkilerin istediği yeri kazamadıysam ne derlerdi? Off of ne olurdu onlarda benim hayalime karşı çıkmasalardı, ne olurdu diğer anne babalar gibi benim arkamda dursalardı. Ben düsüncelere dalmısken Kevser de beni dürtüklüyodu.
"-Hayırdır kızım leyla mısın ya?"
"-of napayım be kardeşim bizimkileri düşünüyordum."
"-takma kardeşim hayırlısı olsun."
"-Kızlar lafınızı balla bölüyorum ama şu sonuçlara bi baksak" dedi Deniz.
Haklıydı hemen sofradan kalkıp laptopu getirdim. İlk önce benim sonuçlarıma bakacaktık.Çok heycanlıdım sonuca baktım ve şok oldum.
★★★★★★
Acaba sonuç ne? Aklımızda deli sorular. Hoşçakalın benim hayalet okuyucularım.