Kaçış

22 1 0
                                    

"-Kızlar fazla şaşırdınız."dedi Deniz.Kevser durur mu hemen araya girdi.

"-Ben de İzmir’e gidiyorum o zaman."

"-Bıktım lan anasını satayım bende İzmir'e geliyorum."

"-Nur sen nasıl gelcen kanka ailen bu işe ne diycek?"

"-Yeter Kevser artık beni kısıtlamalarından bıktım usandım."

"-Kardeşim emin misin?"

"-Eminim.Evet şimdi kaçış planını kuralım.Ben şimdiden valizimi hazırlıycam.Sonra sizinle evinize gidicem.Sonra annemi arayıp onun yanına geldiğimi söyliyceksiniz.Sonra işte İzmir'e gidicez ve orada okuycaz zaten annem ve babam o kaza olayından beri beni sevmiyorlar yani ben kaybolsam bile üzülmezler."

"-Bak kardeşim iyi düşün taşın."dedi Deniz.Deniz'e sinirle baktım.

"-Bak deniz beni anlamıyorsun."

"-Tamam kardeşim sen nasıl istiyorsan öyle olsun.Unutma ben senin her zaman arkandayım."

"-Tamam o zaman plan başlıyor ama önce bir karnımızı doyuralım.

.....

Ah evet sonunda valizimle evin dışında bekliyordum.Yıllardır büyügüğüm eve baktım.Deniz yanıma gelip elimdeki valizi aldı.

"-Hadi gidelim Nur birazdan annen gelir."

"-Hadi."dedim Deniz'e.

Giderken evime son kez bir daha baktım.Deniz o ara bir taksi çağırmıştı.Kapının önündeki taksiye bindik ve Deniz'in evine gittik.Deniz'in evi nerden var diye soruyorsunuzdur.Deniz'in anlattıklarına göre Deniz'in ailesi yıllar önce çok zenginmiş.Zaten Deniz tek çocukmuş Deniz'e bir ev almışlar.Bir gün Deniz'in babası iflas etmiş ve sinir krizi geçirmiş.Sinir krizi geçirince Deniz'in babası karısını ve kendisini öldürmüş.Deniz annesi ve babası öldükten sonra bir akrabasında kalmış.Akrabasıda geçen sene ölünce akrabasının evi Deniz'e kalmış.

😅😄😅😄😄😅😄😅😄😄😅😄😄😅Arkideşlerim kitap nasıl yada Deniz'in hikayesi nasıl?

Yorum ve oylarınızı bekliyorum

Öpüldünüz

Hoşçakalın

Kaderim  SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin