Bu Gün Günlerden Sonbahar

19 0 0
                                    

Bölüm Şarkısı=Manga-Cevapsız Sorular

Eve gidince Deniz odasına biz ise Kevserle koltuğa oturmuştuk Kevser yine telefonuyla oynuyordu.

"-Kanka daha yeni canım sıkıldı sana bugün günlerden ne diye bir mesaj attım.Yanlışlıkla özelden mesaj yazan kişiye mesaj attım.Mesajda şu yazıyordu.'Bu gün günlerden sonbahar.Kevser sana bir gün kim olduğumu söyleyeceğim.Ama bekle.Sen sonbaharımsın yağmurunda ıslandığım...'Neden böyle yazdığını merak ettim."

"-Kanka sen bu numarayı neden engellemiyorsun?"

"-Bir bu kişiyi bulmak istiyorum , iki bu kişiye nedense çok güveniyorum ve üç bu kişi sanki çok yakınımdaymış gini hissediyorum bilirsin hislerim çok güçlüdür."

"-Aklımda biri var ama o olamaz."

"-Kanka hiç beni yorma söyle kim?"

"-Bence şey..?"

"-Ney?"

"-Bence Deniz."

"-Neee yok artık Nur abartma biz Deniz'le sadece arkadaşız.Sadece arkadaş."

"-Kanka sen nasıl diyorsan öyle olsun.Kanka Deniz'e söyleyelim yarın kemoterapi var."

"-Tamam kanka."

Kevser tam kalkmış gidiyordu ki arkadan kendine hüzünle bakan Deniz'i farketti.Hiç bozuntuya vermeden konuştu.

"-Deniz yarın kemoterapi var haberin olsun."

"-Tamam Kevser.Bu arada ben çıkıyorum haberiniz olsun."

"-Deniz kendine dikkat et."

"-Tamam kızlar görüşürüz."

"-Görüşürüz. "

(Şarkıyı açın)

Deniz'den
Ben onu seviyordum eminim ki oda beni seviyordu.Neden Nur'un yanında böyle demişti.Off delirmek üzereydim.Kevser'in dediklerini düşünerek tenha sokaklarda dolaşmaya başladım.

Kevser'den
Nur'un Deniz'le aramızda birşey olduğunu öğrenmesini istemiyorum.Ben Deniz'e sırılsıklam aşıktım.Ben onsuz yapamazdım.Deniz'in bana açılmasını bekleyecektim...

Arkadaşlar burdan size yeni kitabımın adını verdim.Bu kitap şu anlık taslak olsada yakında yayımlayacağım.



Kaderim  SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin